Tässä oon jonkin aikaa mallintanu tuota Helsingin keskustaa ihan vaan ajankuluksi, enemmän ja vähemmän tarkasti. Apuna käyttänyt lähinnä Google Mapsia ja muutamia kaavoituksia. Nyt sitten tuli mieleen... ENTÄ JOS siitä tekisi peliympäristön vaikka GTA:han? Kenelläkään tietoa miten autocadista sais käännettyä peliin tuon tiedoston? Ite en oo juuri tähän kohtaan perehtynyt.
PPPP
!http://28.media.tumblr.com/tumblr_lw28ryCP2V1qzrlhgo1_500.png!
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: Tässä oon jonkin aikaa mallintanu tuota Helsingin keskustaa ihan vaan ajankuluksi, enemmän ja vähemmän tarkasti. Apuna käyttänyt lähinnä Google Mapsia ja muutamia kaavoituksia. Nyt sitten tuli mieleen... ENTÄ JOS siitä tekisi peliympäristön vaikka GTA:han? Kenelläkään tietoa miten autocadista sais käännettyä peliin tuon tiedoston? Ite en oo juuri tähän kohtaan perehtynyt.
3ds Maxissa kaveri joskus käänsi minun tekemän mapin San Andreakseen. Enpä usko että Autocad on kovin tuettu GTA:n modaamisessa.
gtaforums.comissahan ne tietää näistä.
Nåjaa... Taitaa tuo jäädä ostamatta, ei oikein tuo gymkhana kolmosessakaan oikein purrut, ja vielä tuo romuralli... Jos se nelonen tosiaan on 'simulaatioisempi', niin kai se pakkohankinta on, kyllä se kolmonenkin loppupeleissä ihan jees rallailu on.
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Lisää DiRTiä keväällä.
Nåjaa... Taitaa tuo jäädä ostamatta, ei oikein tuo gymkhana kolmosessakaan oikein purrut, ja vielä tuo romuralli... Jos se nelonen tosiaan on 'simulaatioisempi', niin kai se pakkohankinta on, kyllä se kolmonenkin loppupeleissä ihan jees rallailu on.
"Showdownin lisäksi pelisarjan kerrotaan saavan tulevaisuudessa simulaatiomaisempaan ralliin keskittyvän neljännen osan."
About time!
Noniin, tuossa kaverilta kuulin että autocadin tiedostot sais jollain keinolla, ainakin osittain(?) 3ds Maxiin ja sitä kautta tuohon IV:seen.
Eli kaikki joilla on kys. peli koneella, niin joskus pitkän ajan päästä mahd. Stadissa mättämistä porukalla ;) Tutkailen tässä asiaa vielä, sitten kun on aikaa.
Turpaan tuli :(
Vastauksena käyttäjälle sjamy
sjamy wrote: Noniin, tuossa kaverilta kuulin että autocadin tiedostot sais jollain keinolla, ainakin osittain(?) 3ds Maxiin ja sitä kautta tuohon IV:seen.
Eli kaikki joilla on kys. peli koneella, niin joskus pitkän ajan päästä mahd. Stadissa mättämistä porukalla ;) Tutkailen tässä asiaa vielä, sitten kun on aikaa.
Kiinnostais vähän nähdä mitä oot saanu aikaan. Miekii mallinsin jonki aikaa sitten sellasen Helsinki tyylisen risteyksen missä oli rakennukset ja ratikat meni kumpaankin suuntaan :)
Viisi viikkoa ollut polttamatta, mutta... Heti kiskasen tupakin, jos vain löytäisin tulta mun kämpästä..
Hella tai leivänpaahdin.
Leivänpaahdin ja voi vietävä että tuli huono olo..
http://peltoautot.blogspot.com/2011/12/peltoautoilu.html
kivasti koitan kirjotta blogia:D disliket voi pitää sisällään sitten. Kiitos ja kuitti jos joku tätä vielä lukee:)
Mulla on huomenna trimmeriaika varattuna..
Laitetaanko saparot ja pukinparta?
SOINI
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: SOINI
!http://ruottis.kapsi.fi/kuvia/2011/retusiot/soininose.jpg! ?
Missä on JJ? No vankilassa.
SaBluunoita t-paitaa varten. :3 thihihi. !http://i8.aijaa.com/b/00543/9212223.jpg!
Jumankauta potta :DDDDDDD ei helvetti.
SWTOR Early Game Access ..sitten odotellaan mailia.
Jänes-kevennys.
Äkkilähtöpikkujoulut Tampesterissa kaverin kanssa pe-su. Muahhaahhaahh. Tulee hyvä tästä. Sfäde, tuu sinne kun kerran lupasit sen kaljan viikonloppuna! ^Tshihihihh^
Schimmy missä paarissa sie oot vai morjestanko vaan kaikkia sfiiksekkäitä?
Vastauksena käyttäjälle savulohi
savulohi wrote: Äkkilähtöpikkujoulut Tampesterissa kaverin kanssa pe-su. Muahhaahhaahh. Tulee hyvä tästä. Sfäde, tuu sinne kun kerran lupasit sen kaljan viikonloppuna! ^Tshihihihh^
A. Skimmy ei majoita minua kahdeksi päiväksi. B. Mulla on tänään pikkujoulut täällä Landella. C. Huomenna kaverin synttärit, lasersotaa, hohtokeilausta, saunaa ja yleistä häröilyä kaupungissa.
Mutta mene sinä vain.. Minä leikkaan itseltäni hiukset poies ja juoksentelen pitkin kyliä Lohena.. =D
Vastauksena käyttäjälle savulohi
savulohi wrote: Äkkilähtöpikkujoulut Tampesterissa kaverin kanssa pe-su. Muahhaahhaahh. Tulee hyvä tästä. Sfäde, tuu sinne kun kerran lupasit sen kaljan viikonloppuna! ^Tshihihihh^
Skimmy on viettänyt parisen viikkoa tipatonta ja meinaa jatkaa jouluun asti eli joudut nyt morjestamaan muita Sfiiksekkäitä tampesterilaisia. :)
Terkkuja paareille!
Kirjaudu sisään vastataksesi.