PPPP

Tuomo33
/

Huh huh.. Nyt tuli testattua tuo blairsin ultra death soosi, ja pakko myöntää pisti silmät vuotavaan.. (kirjaimilisesti)

Näin tulisen ruuan ystävänä aina tempasen ison siivun soosia ruuan päälle ja popin nnaamioon, niin perkele ku tuli kuuma! Selasta tavaraa, ettei paljoa vopi kerralla käyttää, mutta tuo pirun hyvän maun ruokaan.

No poltelua ja lämpöä ainakin kerty mukavasti, mutta mie ainakin tykkään. Kanattaa kokeilla jos tulee tilausuus =)

Niin ja täältäkin päästä selviytymisiä kaikille ensvuoteen ; )

Pottae
/

!http://www.layoutlocator.com/graphics/dldimg/c1d98913afa8aa964acd5a1b96efd309_nybuttsText082607124802.gif!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote:

Minkä ihmeen "tittelin"?

Internet-tittelin keskusteluvoorumilla.

Sillä saa kuulemma naisia siviilissäkin.

Totuus on tämä.

TehBigBunny
/

"Mä olen varmaan allerginen Keski-Eurooppan mäkiviikolle. Aiheuttaa aina vatsanväännettä ja päänsärkyä." - Jänes, 2012

Pytzi
/

koitin tos tehä moovieta forssassa ja sit se päätti että se on korruptoitunut ja käski poistaa sen dashboardilota. no minäpä olin sitten matkalla poistamaan sitä niin sehän oli munin se pelitallennus korruptoitunut. Eli pitääkö mun nyt siis poistaa koko forza tallennus että voin tehä jotakin viltun moovieta.

RennSportAMG
/

Muuten Tossa Oltas Kuvaamas porukal pientä "Minileffaa" tai pikemminki Touge Chasea Forzassa. Tarvittas pari siviilii sählää sinne jalkoihi oisko ketää vapaaehtosia?

sjamy
/

Hyvää uuttavuotta FRC!! Tulee vähän myöhässä, kun on ollut semmosessa kunnossa ettei sängyltä ylös pääse, saatika koneelle... Nytkin puhelimesta kirjottelen, mutta hyvää jatkoa kaikille! :)

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: Muuten Tossa Oltas Kuvaamas porukal pientä "Minileffaa" tai pikemminki Touge Chasea Forzassa. Tarvittas pari siviilii sählää sinne jalkoihi oisko ketää vapaaehtosia?

Liikennettä? Olisin kovinkin vapaaehtoinen tähän, täytys vaan Liveä tilata nopeeta...

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: Muuten Tossa Oltas Kuvaamas porukal pientä "Minileffaa" tai pikemminki Touge Chasea Forzassa. Tarvittas pari siviilii sählää sinne jalkoihi oisko ketää vapaaehtosia?

Sähläys onnistuu :D

// saanko tulla genesiksellä pyörittelee :D

RennSportAMG
/

Ainoa pakote ois Japsi ku tällaisesta tougechasesta puhutaa. Meil on jo kässäri valmiina kunha ny saatas nuo kuvauslaiteet toimii.

RauhaMees
/

Onhan toi Genesis idän ihme mutta voin tulla myös silvialla :)

RauhaMees
/ /

Menkää kattomaan ku tuomo pelaa koneella :D

Linkki ylempänä.

// tulee LIVEnä

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Amnesia vai Batmänni? @JTV

Jos haluaa hermonsa menettää, niin amnesiaa =)

Kirjaudu sisään vastataksesi.