Ei mulla muuta

TehBigBunny
/

Mökillä olivatkin aikanaan huippupromilleissa ne lossikuskit.

Nyt ymmärrän.

^EMM^

Tuomo33
/ /

Edelleen jos joku halujaa lähtä 30.6 tuskaan, niin ilmotelee. Kaveri ei pääse mukaan, joten 1 lippu ylinmääräsenä.

EMM

Edit: Mitään ei varsinaisesti tarvitse lipusta edes maksaa. 65e nuo on maksanut kapaleelta, joten ei oikein mielytäis jättää yhtä käyttämättä

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Uimalla mänisin yli,jos Hulli ois lossikuskina.

emm.

Taijat olla vähän arca? Et vaan uscalla.

EMM

vaiski75
/

Kuka laski Sfäden irti, kysynpä vaan?

Kuka laittois mulle oranssit liivit?

Kippis, sanosis Sfäde ja lähtee ottamaan kivoi kuvei..

EMM..

joonas6
/ /

Hyvä tämä juhannus ja mökki. Paloi naama ja kädet kokonaan kun ulkona istui pari päivää. EMM

savulohi
/

Voe wiltun poscet mie sanon. Just ku mie luulin notta selviän tästä kuin koira veräjästä niin soittavat ja vievät väkisin Londoniin. JUMAA...! Noh, kai soon sitten mentävä kahtomaan olisko siellä "tenavia isänsä luona". Ei ole hyvä tämä.

"Just when I thought I was out... they pull me back in."

Nopein em. leffalainauksen tietäjä voittaa kaheksan markan lahjakortin Itä-Mankkaan Kesoilille ja viis miljoonaa vorssakredua.

^EMM^

PetuK
/ /

Gummisedästäkös tuo nyt sit on?

emm

savulohi
/ /

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote: Gummisedästäkös tuo nyt sit on?

emm

Viis miljuunaa huuvvettu,palaamma asiaan. // Laita AH:lle joku mötkylä buyoutilla niin hajen pois.

^emm^

DarkWarjo
/

Telkkarissa legendaarinen Roger Rabbit... Lie sukua Sfädelle?

Ei mul muuta, lähen kattelee...

Pottae
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Koska tuon pitäisi alkaa ?

Jaa-a. Näin vaan facebookissa, kun Rintanen oli kirjottanu että "Livestream should be on soon!" // Tämä siis oli kirjoitettu noin tunti sitten.

Pottae
/

Voiko tuo streami alkaa paremmin? Volvo 360 ja Starletti heti alkuun radalla :D

EMM.

Jupe San
/

Nii eli nyt on TOP-16 kuljettaja esittely menossa, klo 22 suomen aikaan alkaa sitten kaavio.

TehBigBunny
/

Wimpletoni alakaa pijan.

Tuli vaan miäleen.

!http://yakutsk-live.ru/uploads/posts/1333719740_hudeem_14.gif!

EMM

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

Jupe San wrote: Nii eli nyt on TOP-16 kuljettaja esittely menossa, klo 22 suomen aikaan alkaa sitten kaavio.

Oukkidoukki...

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Viis miljuunaa huuvvettu,palaamma asiaan. // Laita AH:lle joku mötkylä buyoutilla niin hajen pois.

^emm^

Joo ehkä joskus jos muistan :)

^EMM^

vaiski75
/

Schimanski76 wrote: Bani kiusii miuva puhelimella.Ei ole kiva se.

emm.

Baniikki on ollut vähän huono noiden tunnepuolien ilmaisussa, tietän hyvin.. Toi kiusiminen on vain sen tapa sanoa, että se tykkää susta..

EMM, tällä kertaa..

savulohi
/

Palttiarallaa neljä päivää hymiölakossa ja rohviiliin on tiputettu vasta yks ydinpommi. Aika kivasti.

^emm^

vaiski75
/ /

Eikun, oli mulla asiaakin..

Kolmisen viikkoa sitten kaveri irtaantui omasta kädestänsä.. Ne sai hitsattua sen hanskan takaisin siihen käsivarteen ja kaikki näytti enemmän kuin lupaavalta.. .. Pääsi jo kerran pois sairaalasta ja ajateltiin että yksi vaihe on vähemmän.. Pascan marjat! Uudestaan sairaalaan ja pari kertaa teholle, kun on iso mies mennyt kipushokkiin.. .. Vähän aikaa sitten puhuttiin puhelimessa ja mä en ollut ollenkaan iloinen kaverin äänestä.. Mä en pysty nukkumaan, ei siis vain onnistu.. Puhelin toisessa kourassa ja auton avaimet toisessa, odottelen tässä ei niin kivasti.. .. Sfäde tulee kohta hulluksi! Joo joo, siis enemmän kuin ennen..

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.