Löysin tuomoisen Xbox 360 HD DVD playerin, mutta aika tarpeeton varmaankin ? !http://i.t.com.com/i/lumiere/2006/11/14/32068855-320-0-24739-20061114_150051-320x240.jpg! EMM
Ei mulla muuta
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Voi kahtoa HD DVD-levyjä.
EMM
Eikö muuten muka boxilla voi ? :O
Emulla Muuta.
Pystyy katsomaan HD DVD elokuvia. Niitä ei ole tehty kyllä varmaan 4 vuoteen mutta niitä pystyt katsomaan.
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote:
Jaah ne on jotain omanlaisia levyjä nämä HD DVD:t... Ok...
Ymmärtääkseni joskus muinoin mikkisofta (HD-DVD) ja Sony (luurei) kisaili kummasta tulee uusi teräväpiirtostandardi. Sony voitti.
EMM
Ihan kakki päivä ollut.
Vejän kaffet,menen Hullin rofiiliin vetämään leukoja,saunaan,syömään.
Jos sen jälkeen vielä kiukuttaa,niin annan parit huuvvot Banille.
emm.
Vastauksena käyttäjälle Myyttirotta
J4RSK4 wrote:
Ymmärtääkseni joskus muinoin mikkisofta (HD-DVD) ja Sony (luurei) kisaili kummasta tulee uusi teräväpiirtostandardi. Sony voitti.
EMM
Kyllä juurikin näin se juttu meni
Vastauksena käyttäjälle savulohi
!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/396118_10150992505883433_1293110820_n.jpg!
Eipä taas muuta...
^ Mulla on tuosta paita
Ei mulla muuta.
Mä käynnistän Boxin nyt..
EMM
Eikun, otan oluenkin..
EMM
Retale (ale ei Skimmy) Expi ja Schwartz
"Näillä mennään"
EMM
Naisen tuoksu paidassa, Marilyn Manson soi taustalla, iso olut käbälässä, hiukset silmillä ja selkään sattuu ihan piwusti..
Jumaleisson ukot, kun mä tunnen olevani elossa ja elämä tuntuu hyvältä..
Ai niin, se kädetönkin kaveri on taas mukana elämässä ja vilttu vieköön kun mä oon siitä onnellinen..
Eikun hei, olihan mulla Boxikin jo auki.. =D
EMM
Viikon eka olut,mutta ei varmasti viimeinen.
Ihana maku.
emm.
Lonkuria siis juannu, koko wiikon.
EMM
Vähän huhua kuulin, että joku olisi ajellut farmari B Omegalla vähän paskarinkiä ja vedelly myös kasia. Huhua. Vain huhua. Vähän.
EMM
Mudinski wrote: Vähän huhua kuulin, että joku olisi ajellut farmari B Omegalla vähän paskarinkiä ja vedelly myös kasia. Huhua. Vain huhua. Vähän.
EMM
Elkää ruopiko!
emm.
Sen verta vaffaa huuteloa oikialta ja sfasemmalta notta taijjan riipaista oluven.
EMM
"Miks pitää bilettää,kun voi vaan ryypätä viinaa." part2
emm.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Sen verta vaffaa huuteloa oikialta ja sfasemmalta notta taijjan riipaista oluven.
EMM
Mankkaan riipasu:Mäni oikialta,mäni vasemmalta,yritän keskeltä.
Pitäis aamulla muurata.
Äh,siihen vielä aikaa.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
J1PPu wrote:
Kova jätkä!
Thanks Jippu ! Sano Edelmannin Samulille terveisiä ! ...EMM
edit: Schimmy: Ei ennään suditella... Pikkusen tuli testattua vuan... Ei tarvitse Schimin ol ennään peloissaan...
Mudinski wrote: Vähän huhua kuulin, että joku olisi ajellut farmari B Omegalla vähän paskarinkiä ja vedelly myös kasia. Huhua. Vain huhua. Vähän.
EMM
ja mua moititaan, sua kehutaan kovaksi jätkäksi....
perkele, ei oo reilua ku bemaristeja kivitetää saatana!
Emm.
Kirjaudu sisään vastataksesi.