Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Lähtee saunaan ilman olutta ja varmasti on eka kerta tänä vuonna, jollei jopa viiteen vuoteen..
EMM
Niin, olet siis vienyt kaljat kylmälaukussa saunaan etukäteen. Sitähän sä tarkoitit, vai mitä?!?
EMM
vaiski75 wrote: Lähtee saunaan ilman olutta ja varmasti on eka kerta tänä vuonna, jollei jopa viiteen vuoteen..
EMM
Niin, olet siis vienyt kaljat kylmälaukussa saunaan etukäteen. Sitähän sä tarkoitit, vai mitä?!?
EMM
Minä täällä Tallinnassa, mitäs tänne muuten? EMM
Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote:
EMM
Tirsk.
Ei ollut olutta sielläkään vaan vesipullo oli matkassa.. Kovin jännä kokemus oli se ja aikas lyhyt käynti, kahdet istumiset ja se paikka oli nähty..
EMM
Eikun..
Mitä Ville tekee Tallinnassa ja miksi mä oon kateellinen Teron Hondasta? =D
EMM
vaiski75 wrote:
Mitä Ville tekee Tallinnassa ja miksi mä oon kateellinen Teron Hondasta? =D
EMM
Villestä en tiedä ja Honda on pankin omaisuutta vielä tovin, ellei tule Lotto-pottia :)
EMM
Ville mäni hakemaan FRC-miittiin juominkia.Tuloo kuulemma isolla laivalla takaisin.
emm.
Voin mää jotain tuoda, jos haluutte niin heittäkää viestiä viim. huomenna klo 17.00
Tua tikkukaramelli. Kossu flavor olis aika kiva, mutta ponukin kelpaa.
EMM
Bani haluaa sen Esa Tikkasen hajuisen.
Emm
Sfäde haluaa pullon nimeltä, Laphroaig ja ikää sillä pitäisi olla se kymmenen vuotta..
Lurps!
EMM
vaiski75 wrote: Sfäde haluaa pullon nimeltä, Laphroaig ja ikää sillä pitäisi olla se kymmenen vuotta..
Lurps!
EMM
Kyllä hälle kelpaa ihan meitin ja Rässi-Jimmyn tekemä keskenkäynyt kiljukin,jos ei sitä löydy.
Sanon vaan.
emm.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Kyllä hälle kelpaa ihan meitin ja Rässi-Jimmyn tekemä keskenkäynyt kiljukin,jos ei sitä löydy.
Sanon vaan.
emm.
Lurps!
EMM
Schimanski76 wrote: Mieki lähren retassille.Mutta ei pitkän kaavan mukaan.Sopivasti.
EMM
Tässä mieoon FRC-leedepoordin ykkönen.
Siä on ihan kakki ilma.
Ymph ja Pah.
emm
Mulla osu etuhiukset silmään.. AUTS!
Varmaan menen illalla Siwaan, varmasti..
EMM
Ens viikonloppuna sm-ralliin. Emm
Tuskin tämä lapasista lähtee,kun yhden Köffin puraisen.
emm
Schimanski76 wrote: Tuskin tämä lapasista lähtee,kun yhden Köffin puraisen.
emm
!http://media.tumblr.com/tumblr_m6boufy4N21qgqava.gif!
EMM
Schimanski76 wrote: Tuskin tämä lapasista lähtee,kun yhden Köffin puraisen.
emm
Aika kauan kestää tämä yksi Köffi,kun vaan muistaa täyttää stobea säännöllisesti. ^hik^
Ei muuta.
Tänään Havaijille.
Ei mullakaan muuta.
Juoksee Siwaan!
EMM
vaiski75 wrote: Juoksee Siwaan!
EMM
Sfäiski,tuo FRC:n Martti Vainio x 2.
EMM
Tirsk!
Hölömö Sfäde.. Se otti äskön olutpullosta huikan, mutta eihän sieltä mitään suuhun tullut! Kas, kun oli korkki vielä paikallaan..
EMM
Turku-banneri FRC:ssa. :)
emm
Kirjaudu sisään vastataksesi.