Ei mulla muuta

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Neljään join, 0.33L tölökkejä.

EMM

No nyt se taitaa olla kahdallaan.

^emm^

TehBigBunny
/ /

Denverin Bättis-ammuskelun viimeinen Twiitti.

"@sully_2003 #TheDarkKnightRises @Reel_Nerds oh man one hour till the movie and its going to be the best BIRTHDAY ever"

Toimittaja joka ensin selvisi Toronton ammuskelusta mutta sitten kuoli Denverissä.

"@JessicaRedfield 1d @jessespector MOVIE DOESN'T START FOR 20 MINUTES"

EMM

TehBigBunny
/

Miten päätät, koska mennä naimisiin? "Ekana täytyy löytää joku, joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiksi tykkää jalkapallosta, täytyy löytää vaimo, joka tuo sipsiä ja kaljaa." - Marko 10v.

EMM

Rintala
/ /

Perjantaina alkoi loma. Tänään tarvis mökille lähtee viikoksi. Täytyy vissiin eukko laittaa ajamaan, liikaa romilleja.

Hyvää kesää kaikille.

EMM

villek00
/

Täällä hullilandiassa olen. Juuri syötiin, ja kohta jatkuu matka :) EMM

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Täällä hullilandiassa olen. Juuri syötiin, ja kohta jatkuu matka :) EMM

On se rohkia. Nyt äkkiä carcuun sieltä :)

emm

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Täällä hullilandiassa olen. Juuri syötiin, ja kohta jatkuu matka :) EMM

NÄÄ ON MUN MAITA!!! Tuolla jossain irvisteli joku italiaa sönkkäävä Villemees. MÄÄ MENIN JA MYRKYTIN SEN!!

!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTr-v4D13jln5xYdHJgy0SKi87czQscW7GT0EdTMQtzzQHf9C-Bwg!

TehBigBunny
/

Big Easy

!http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/20/article-2176149-1425998C000005DC-165_634x386.jpg!

EMM

savulohi
/

Vilttu ku oli taas järkevä reissu Facebookkiin. Bani spoilas vormulat ja muut UFC:n. Saitama.

Kikkelis kokkelis, ...

EMM

savulohi
/

Oskari Saari!

Jos luet tämän niin perusteletko miulle että mikä helvetin järki on kertoa jälkilähetyksen ekassa lauseessa miten kisassa kävi?! Nyt ei mene jakeluun.

Bani spoilas sentään vaan Räikkösen sijoituksen ja sun piti prkl hoitaa sitten loputkin. On lähellä etten avaa Twitter-tiliä vain antaakseni järkyttävät huuvvot.

EMM

Zolvi
/

Tuli ostettua eileen VW Transporter ja huomenna sais hakea sen kotia. Torstaina katsomaan moottoripyraa ja toivottavasti paastaan hinnasta sopuun ja saa pyoran kotiin.

EMM

savulohi
/

TehBigBunny wrote: Stwiittasin tämän Osculle.

EMM

^Thihihhih^

Soli vastannu. :D

"Veikkaan, että kaverisi sekoittaa jälkimähetyksen F1-extraan, joka on uutisluonteisempi, lyhyt show. Siinä kerrotaan tulokset heti."

Varmaan näin. Mie en tienny notta soli F1-extra, telkkarin guidessa oli vaan F1-osakilpailu yhteen pötköön klo 0.35 alkaen. :(

^Samsungin vika^

savulohi
/

TehBigBunny wrote: Tanan Lohes ...

E M M

^Thihihihhh^

Jos sie haluat, niin sie voit käyvvä vielä huomauttamassa sille notta "lähetys" kirjoitetaan "lähetys", eikä "mähetys".

^carcuun ->^

EMM

Rintala
/

Tyhmä on tämä yksi hauki.. Kerran käyny kiinni, irtosi ja kolme kertaa tullu uistimen perässä laiturille saakka. Ja voin sanoa ettei ole ihan pieni yksilö..

EMM

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Rintala

Rintala wrote: Tyhmä on tämä yksi hauki.. Kerran käyny kiinni, irtosi ja kolme kertaa tullu uistimen perässä laiturille saakka. Ja voin sanoa ettei ole ihan pieni yksilö..

EMM

ootko ny aiva varma ettei vaa ollu savulohi asialla.... kuulostaa ihan samalta häiskältä...

emm

Rintala
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

ootko ny aiva varma ettei vaa ollu savulohi asialla.... kuulostaa ihan samalta häiskältä...

emm

Olen varma ettei ole sama kaveri.. Katos kun tää oli vielä eläväinen ;)

Rintala
/

Meni sitten eilen oikein urakalla ottamiseksi tod.näk. tuon saman kyseisen häiskän takia...

Oon unohtanu haavin kotiin, koitettiin ottaa kaverin kanssa haukea ylös sitten rannasta, oli jo ylhäällä laiturin nokassa, hyppäs takasin veteen = siimaa solmuun ja naps poikki. Sinne se meni mun professori... Täytyy tänään ottaa se proffa takasin..

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.