Ei mulla muuta

Beermachine66
/

Forssa kolomosen peluusta tulee piä kipiäks, lähen paikalliseen korjaa..TJP:n vika

Emm

vaiski75
/

Jotenkin puski kauheesti ajatuksia mieleen ja sitten iski hirveä kaipaus Tampesteriin takaste..

Paras muisto oli tämä: Sputnikin tiskille laitettiin mulle Whiski-boteli + lasi ja myyjä laittoi Audioslaven levyn soimaan alusta loppuun.. Jhoo-o. Loppuillasta tyttöystäväkin keksi hakea minua sieltä ja juuri silloin kun joku nainen ajatteli näyttää mulle tatuointia takamuksesta, sieltä hyvin läheltä sitä.. Silmät osui siihen tatuointiin ja oli pakko kysyä, että miten pitkälle se jatkuu..

Seuraava päivä saa mut haluamaan pois Tampesterista, mutta se nyt on aivan toinen tarina se..

EMM..

DarkWarjo
/

hitto.......

joskus sitä vaa yömyöhään tajuaa asioita...

...ja toivoo ettei olisi tajunnut...

emm.

savulohi
/

Yeah! ADHD-testi läpi kiitettävin arvosanoin. 70 pistettä olis riittänä, mie sain 91. :)

EMM

villek00
/

Vuokraisäntä soitteli ja pyysi varajäsenksi sen perustamaan firmaan. Suostuin siihen. Ja teen myös ko. firmalle nettisivut sun muut häpräkkeet :)

EMM

savulohi
/

^ Bulvaanin tekivät Villemeehestä. Kohta on KRP ovella.

Sanon vaan.

^EMM^

MehuSukka
/ /

Oltiin tuossa äskön kattomassa ku kaveri kävi testaamassa kuussatasta jm fiudea. Ihan kivasti onnistu kaatamaan koko kirpun. Katto läjässä, takaikkuna paskana ja kaikki nesteet tuli pihalle. Ei nyt sen kummempaa ellei kone tykänny kyttyrää.

Komian näköne oli kyl ku auto kieppuu ilmassa suoraa katsomon edes. Vilttu ku ei sattunu ottamaa videota.

Schimanski76
/

Miä mänen haistelemaan painekyllästettyä puuta ja terassiruuveja!

EMM!

^Schimaani,Suomen nopein nousu!^

TehBigBunny
/

Tamppereelta soitti joku Kake R. kyseli kyytiä keikkapaikalle.

EMM

ps. mollaan hävitty tää (Pöndelä) peli.

DarkWarjo
/

Jos hakis kivasti uuden luurin kaupasta, oli kuulemma sinne saapunut ;P

EMM

MehuSukka
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Jos hakis kivasti uuden luurin kaupasta, oli kuulemma sinne saapunut ;P

EMM

!http://www.abinesh.com/delirium/wp-content/uploads/2010/12/Reviews-Nokia-3210.jpg!

??

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote:

??

Elä ny hulluttele!

!http://2.bp.blogspot.com/_JgqeBIFA25Q/R2kDNFRK_3I/AAAAAAAAA0c/5fYOWrP4Tj0/s400/nokia_1611-1.jpeg!

TUOSTA! ;)

no ei... Noksun 808 pureview tuli.. namskis :P

emmmmmmmm

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Noksukka on oksukka. Hyi.

Emm.

Kiitos mielipiteestänne, se on nyt kirjattu ylös.

emm ;)

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Kiitos mielipiteestänne, se on nyt kirjattu ylös.

emm ;)

Miksi päädyit tuohon puhelimeen?

Kirjaudu sisään vastataksesi.