renkaat kudoksilla melkein edestä kiitos haritus! emm
Ei mulla muuta
kävin ostaa 60 tuumasen töllöttimen nii kyllä nyt näkee pelata :) emm
Vastauksena käyttäjälle velliperse
velliperse wrote: kävin ostaa 60 tuumasen töllöttimen nii kyllä nyt näkee pelata :) emm
Toivottavasti ostit 100hz:n tai paremman?
Mikä ihmeen valkohattusten juhlapäivä tää torstai oli? T: Hällä Ei mulla muuta.
Mitsubishi Lancer Evolution X (10)
Se on vaan jotenkin niin jämpti rassi.
EMM!
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote: Saadaan tänään "uusi" työ auto.. Epäilen vahvasti tätä kun pomo sanoin vain eilen lähtiessään että se on punainen ja vähän isompi kuin nykyinen transit. Ja että se haetaan tuusulasta..
EMM
Webasto plussaa, mutta muuten melko eksoottinen keksintö. Vaihdekepin sijoitus hyvä, mutta liikeradat hieman hassut. Peilit on mitä on. Mitä vanhempi, niin sitä enemmän lepattavat. Mutta kruununa kakun päällä on täysin naurettava kytkin ja pakki vaihteen välitys. Muutenhan noi on yllättävän lujia, mitä nyt etuiskarien yläpään laakerit menee jumiin.
Kiitos hulli, mutta ei se auto ollutkaan fiat. Korjasin viestin.
EMM
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Mitsubishi Lancer Evolution X (10)
Se on vaan jotenkin niin jämpti rassi.
EMM!
Ruma kun perkele itse. IX on kivempi, koska kevyt ja näyttää autolta.
Bemaria käytin katsastamassa kun aiemmin menny ihan läpite. Laakeri ja alapallonivel vaihdettiin. Parkkiin ajoin niin kuulin just ja just kun kaks amista sano vieressä: "Ei oo M3.." :DD Sinällään ihan hyvä kun se pitää sentään vielä todeta kun melkein se näyttää siltä. Mitä ny nuo peilit on alkup. mutta nepä onki miusta sopivammat tohon koriin kuin ne pyöreät M3:t.
EMM
Kivasti aukes jumiset hartiat kun haccas kax päivää polttopuita. Palkitsen itseni oman (tädin) maan peruna-palsternakkarösteillä ja tuareilla affenfileillä. Maistuis varmaan Banillekin. Mums mums.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Mikä ihmeen valkohattusten juhlapäivä tää torstai oli? T: Hällä Ei mulla muuta.
Jos Mansessa päin olet heihin törmännyt (etenkin tupsulakkisiin) kyseessä saattoi olla FuksiWundeRunde tai sitten Teekkarien Pubirundi. Otathan huomioon seikan, että fukseilla ei ole vielä lakkia.
Vastauksena käyttäjälle kurppak
kurppak wrote:
Jos Mansessa päin olet heihin törmännyt (etenkin tupsulakkisiin) kyseessä saattoi olla FuksiWundeRunde tai sitten Teekkarien Pubirundi. Otathan huomioon seikan, että fukseilla ei ole vielä lakkia.
Joo jotain valkosia lakkeja ja kaikenlaisia asuja löyty. Tuli sitten lähdettyä pois, kun ei sellasessa ruuhkassa jaksanu oleskella.
EMM
M.A.D Kuusaa polttaa kumia tossa 10m päässä risteyksessä, kivaa katottavaa. EMM
Olin kahtomassa Jokkista Hollolan perukoilla. On se hieno laji. EMM
Kaveri tuli eilen poimimaan mut Valmet 565:lla Porin rautatieasemalta, Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi traktorin sisällä istunu ja mahtavaa oli.
Ei mulla muuta.
Pelaan Baniikin Boxilla uutta NHL.llää ja kivasti pelaankin.. Saipa on voittanut jo viidesti IFK.in ja kuudes matsi alkaa nyt, kivasti..
Harmi kun en voi tallentaa tuota Saipaa suosikkijoukkueena, pah..
EMM
Siisti fiilis polkea pimeässä, kun tien pinalle on juurisatanut vettä. Mikä tekee siistimmän, on kun eturengas puhkeaa, ja takaratas lyö itsensä jumiin.
Mukavia nämä ihmisvoimaset-kaks-pyöräset.
EMM
Sleeping dogs, ihan viltun jepa.
EMM
iRacing ostettu.
3kk 9€, ei paha!
Ei mulla ollukkaan nälkä !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/1057981107.gif!
EMM
Ehjän subi-elementin, kun pistää postiin niin eiköhän sieltä vastaanottaja sitten paripäivää sen jälkeen soita ( eli siis tänään ), kun on hakenut subin postista ja asentanut sen sekä soittanut sitä, että tää rohisee ja haisee palaneelle...
EMM
Kirjaudu sisään vastataksesi.