Ei mulla muuta

TehBigBunny
/

Onneksi tänään ei tarvitse lähteä radalle. eiku ... ... vilttu.

Det ar allt det

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Onneksi tänään ei tarvitse lähteä radalle. eiku ... ... vilttu.

Det ar allt det

Katolleen mänee tämä Jänes siellä radalla!

Mie lähen radalle myös,Vehmaisten juoksuradalle. :)

Eihän miulla muuta!

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

-Katolleen mänee tämä Jänes siellä radalla!-

Mie lähen radalle myös,Vehmaisten juoksuradalle. :)

-Eihän miulla muuta!-

Köh, köh, köh ^Sielä on ilmeisesti joku rakennus jossa voi vaihtaa rahaa alkoholijuomaksi^

That's it folks

hulluseon
/

Kaikki ilmeisesti kaljan/lonkeron/viinan/muumilimpparin juonnissa?

EMM

vaiski75
/

Humalaisia kavereita kävi kylässä, ihmeen hiljaa ja nätisti oli..

Kertoi että paikallisessa oli hyvän-näköisiä mökkiläisiä ja kertoi menevänsä takaisin.. MÄ HALUUN MUKAAN + ITKUHUUTO!!!11

Poraan yhden kalja kitusiin ja menen nukkumaan, stana..

Ei sitten muuta tällä kertaa..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Kaikki ilmeisesti kaljan/lonkeron/viinan/muumilimpparin juonnissa?

EMM

Ei kai ne noin sekakäyttäjiä vielä ole?

Erotiikan maailma plus yks ämmä

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Well hello there awesome overtake!

EMM

no jumankekka ku noi (acurat) o hitaita, vai miten se meni? en keksi muuta

E: 5. kerran jälkeen hokasin, että apukuskin meikkilaukuss lukee acura(siis miun bisseille) ja sit mutkan jälkeen huomasin et se porshe sopivasti bloggas... ois kyl kiva joskus porukalla lähtee ajaa kartingia "hupimielellä"=vähä ku neppis... Ei editiä ihmeempää

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Upcoming Events: 0

Ei mulla muuta

Villeee!!!

Ei mulla muuta.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle PetuK

PetuK wrote:

Villeee!!!

Ei mulla muuta.

Ajetaanko me Villeä?!

Ei mulla muuta..

villek00
/

Ei ajeta.

EMM

^ville vaan tekee tässä töitä sen eteen että kohta ajetaan^

Ac3Way
/ /

Hanoi Rocks YLE Teema

Ei mulla muuta

e. Harmittavasti menee Monty Python sivuun.

Ei mulla muuta2

teemu1337
/

Maanantaina kahtomahan aatoja. 1994 Audi A6 Quattro 2,6E V6 4d ja 1995 VW Golf VR6 olisi tarkotus käydä kattomassa.

Ei mulla muuta...

Pottae
/

Minkäslainen VR6 8)

En mä muuta halunnu tietää, eikä mulla ollukkaan muuta.

DarkWarjo
/ /

I'd say, fuck the vr6 go for the quattro...

but, that's just me.

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Minkäslainen VR6 8)

En mä muuta halunnu tietää, eikä mulla ollukkaan muuta.

[linkki http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4225656] Tuollanen veeärrä [/linkki]

DarkWarjo wrote: I'd say, fuck the vr6 go for the quattro...

but, that's just me.

Kieltämättä vähän ehkä kallistun tuon A6:n puoleen, mutta maanantaina käyn kattomassa molempia tarkemmin ja koeajamassa.

Ei mulla muuta...

hulluseon
/

Ruoka tunnilla ja onpa aika persiistä kirjutellä kännykällä yhtään mitään.

Ei mulla muuta

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Maanantaina kahtomahan aatoja. 1994 Audi A6 Quattro 2,6E V6 4d ja 1995 VW Golf VR6 olisi tarkotus käydä kattomassa.

Ei mulla muuta...

Ihan pakko kommentoida vaikka asia ei minulle kuulu... Tämä Audin 2.6l V6 koneen huoltokirja kannattaa selata todella tarkasti... Koneen tyyppivikoihin kuuluu niin kannentiiviste kuin öljynpaineensäätimen jumittaminen tjs jolloin yläkerta ei saa öljyä. Bensaa tämä laite tulee viemään :D Itsellä nyt ajossa ihan A4 etuweto ja kulutus on 80kmh vauhdissa n.8,5l n.120-130khm vauhdissa sellaista 10-11l/100km... Tuossa sun katsomassa vielä vähän painavampi kori ja neliveto :D Suuri kulutus johtuu siitä kun ei ole kuin 5-vaihdetta... Ei taida olla tuossa A6:ssakaan kuin 5v loota ?

Edit: Meneppäs Motonettiin ja aloita näin "Mulla on tuomoinen Audi A6 Quattro..." Niin saat vastauksen" Tarvitset ilmeisesti ala- tai ylätukivarren ? :D Tuppaa olemaan näissä ns. perushuoltoa noiden vaihto... Varsinkin jos on madallettu.

Ja tuo VR6 kone on juurikin muistaakseni "heikompi" eli kun ei ole suorasytkää ja kannentiiviste vikoja paljon, se kun alkaa mätänemään ja lohkonpinta ruostuu :(... Jakopään kanssa saa olla tarkkana... Vähän surullisen kuuluisat alakerran laakerit tässä myöskin... Ja empä ole ikinä mitannut niin tiimalasin muotoisia pyttyjä mitä näissä kahdessa oli :D Mutta en pelottele enempää :D

Suorasytkä koneet taitavat olla jokaisessa suhteessa tuota parempi ?

Kaksi VR6 konetta purkanut juurikin näitä missä ei ole suorasytkää ja juurikin nämä viat oli kummassakin... ajettu oli varmaan jotain 200-250tkm...

Tässä tulikin sitten kaikki. Ei mulla muuta.

Edit2: Sfäiski-setä osaa varmaan kertoa vieläkin enemmän faktaa ja korjata Mudin väärät väitteet.

Kirjaudu sisään vastataksesi.