Ei mulla muuta

IIPPONEN
/ /

Vastauksena käyttäjälle joonas6

joonas6 wrote: Ihan huippu on tämä Farcry 3. Autot käyttäytyy paremmin kun Forza Horizonissa ja tekemistä riittää

ajaminen on kyl siin ihan saatanan hauskaa :D ite vedän kunnon hiipimistaktiikal, kaukaata sniputtaa ja muutaman laukauksen jälkeen vaihtaa asemia ;)

ps. kyllähän se insane editionina oli pakko ostaa :D muutaman lisäosa tehtävän tehny ja on tunnelmallisii ja haastavii tehtävii :)

joonas6
/

Juu niin minäkiin. Tuossa Insane editionissa oli heti aluksi jo auki se M700 Snipu jossa on äänen vaimennin ja kaikkee muuta hauskaa auki.

MehuSukka
/ /

Jaa se viikonloppu alko tiistaina. Me gusta.

EMM

sjamy
/

Liikennevalot vähän reistaili Oulussa, Kalevan mukaan "syytä ei tiedetä, mutta sitä tutkitaan". Tietoturva on paskaa ja semmosii.. hihii..

Näin puhuvat. Emm.

Ac3Way
/

Olettekos jo vääntäänet jotain mappeja Far Cry 3:ssa?

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Liikennevalot vähän reistaili Oulussa, Kalevan mukaan "syytä ei tiedetä, mutta sitä tutkitaan". Tietoturva on paskaa ja semmosii.. hihii..

Näin puhuvat. Emm.

Oulun valot reistaili? mitä, päästikö ne autoja ilman et joutu pysähtyyn joka risteykses punasiin?!

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Olettekos jo vääntäänet jotain mappeja Far Cry 3:ssa?

Olen. Yhden mapin olen nyt parin päivän aikana tehny.

Tuomo33
/

Kuinkas monta kiinostais tänään, illemmalla FlatOut kisailut ? Mie hostaan serverin, ja tarvitavia päivityksiä ei montaa olisi.

Jos jotakin kiinostaa, niin ilmotelee.

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Oulun valot reistaili? mitä, päästikö ne autoja ilman et joutu pysähtyyn joka risteykses punasiin?!

Pääosin keltasta vilkutti, punasta sinne väliin. Eihän kukaan onnettomuuksia kuitenkaan halua.

RaabForRehab
/ /

Päivitys boxille, mutta ei saa ladattua kun ei yhdistä Liveen. Ei tietoa miksi ei yhdistä. Ei kiva.

Ei mulla muuta.

e: Heti kun tuli tänne huutelemaan, niin alko toimimaan.

Pottae
/ /

!http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif! Perjantai!! ..silti vituttaa :c

^EMM^

teemu1337
/ /

Aamuneljästä asti koko ajan menossa sisältäen helvetinmoisen kiireen duunissa näin joulun alla ja ~5h kiekkoilua (UJ).

^väsy...^

Rintala
/

Btw METALLICA Spotifyssä.

Ei mulla muuta kuin että ROK ROK

Latetzki
/

!http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/198008_138954336255917_309877428_n.jpg!

villek00
/ /

Saatiin NESCAFÉ Dolce Gusto joululahjaksi.. Hyvä laite on hän...

êmm

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Saatiin NESCAFÉ Dolce Gusto joululahjaksi.. Hyvä laite on hän...

êmm

Joilleki tulee joulu aikaseen... =P

Onks tuo tuommonen missä on niitä panoksia? Ei tarvii mittailla tai mitään?

Ite haaveilen semmosesta ko kaverilla on. Se jauhaa just ennen keittämistä pavut ja hoitaa muutenki kaiken sun puolesta. Valittee vaan näytöstä minkälaisen kahvin haluaa ja kuin vahvana and that's it. =)

Kirjaudu sisään vastataksesi.