Ei mulla muuta

HLR Juggernaut
/

Alimmassa kaks, ja ylimmässä yks on houkuttanu. Kakkosesta kahta on ollu, ja yks on ollu vakavassa harkinnassa. Kolmannessa kaks on kestosuosikkeja, ja viis vakavasti otettavaa vaihtoehtoa. Nelos/vitosessa on yks houkuttava tekijä....

Mutta jos uusista (alle 5 vuotta) puhutaan ni listalla on vaan kaks kiinnostavaa, Toinen kakkosessa toinen kolmosessa.

Ja mun kestosuosikit ei mahtunu ees listalle.

jiveman74
/

Janottaa niin notta tilasin tallinnan reissun huomiselle itelle ja pakettiautolle ..EMM

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle jiveman74

jiveman74 wrote: Janottaa niin notta tilasin tallinnan reissun huomiselle itelle ja pakettiautolle ..EMM

Miekin lähden, vaimokkeen ja hänen porukoitten kans 22. päivä.. Silloin tulee jo 90 päivää siitä kun olen viimeksi maistanu alkoholia, saa nähdä jatkuuko putki.. Ja montako alapeukkua saan tähän kommenttiin :)

EMM

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Miekin lähden, vaimokkeen ja hänen porukoitten kans 22. päivä.. Silloin tulee jo 90 päivää siitä kun olen viimeksi maistanu alkoholia, saa nähdä jatkuuko putki.. Ja montako alapeukkua saan tähän kommenttiin :)

EMM

Mikäs sut on saanu nyt nuin lopettamaan juamisen kokonaan? Eihän sitä tarvihe mitään kännejä vetää. Itekki on monasti nyt juonu puol pulloa viiniä ihan vaan nautiskellen, ja ihan mukavata on ollut. "Överit" on jääny sinne taakse.(enimmäkseen =P )

EMM

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Mikäs sut on saanu nyt nuin lopettamaan juamisen kokonaan? Eihän sitä tarvihe mitään kännejä vetää. Itekki on monasti nyt juonu puol pulloa viiniä ihan vaan nautiskellen, ja ihan mukavata on ollut. "Överit" on jääny sinne taakse.(enimmäkseen =P ) EMM

Syitä on monia, enkä jaksa niistä sen enempää tästä lätistä.. Ei vaan jotenkin oo enää maistunu.. Ehkä sitten puntila2013 expossa.. Ehkä..

EMM

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Syitä on monia, enkä jaksa niistä sen enempää tästä lätistä.. Ei vaan jotenkin oo enää maistunu.. Ehkä sitten puntila2013 expossa.. Ehkä..

EMM

No sielä nyt saa alkoholimyrkytyksen pelkästään olemalla samassa tilassa ja hengittämällä samaa ilmaa ko muut. =P

Ja ihan täysin off topiccina kohta alkaa Top gear spesiaalin kakkos osa! =3

EMM

MrD St Jimmy
/

"Teille on isokokoinen lähetys. Hyvä asiakkaamme Jim Hämäläinen olin jakamassa postianne 12.03. En saanut jätettyä lähetystä, koska se ei mahtunut postiluukustanne/laatikkoonne. Voitte noutaa lähetyksenne postista 13.03. klo 09."

Jossakin lehdessä tästä oli puhetta vähän aikaa sitten. Ei näköjään oo tavat muuttunu mihkään. Kirje nyt on aivan maksimissaan A4 kokoinen. Kohta varmaan laskutkin pitää noutaa postista.

Ei mulla muuta.

jEsm0
/

Vastauksena käyttäjälle Rintala

Rintala wrote: !https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/576099_428309370595212_952133211_n.jpg!

^EMM^

kusetusta, emmää oo kahta muijaa saanu miun toitsulla :( ^nyt on paha miäli^

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle jEsm0

jEsm0 wrote:

kusetusta, emmää oo kahta muijaa saanu miun toitsulla :( ^nyt on paha miäli^

Hahahahahahahah!!

Eikäko, hitto, ku... Mitä jos omistaa yhtäaikaa Toyotan ja Oopelin?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Uus paavi valittu.

Onx Skimmyy näkyny ?

EMM

Meinasin ihan samaa kysellä. =D

EMM

villek00
/ /

Aiemmin tänään: !http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/681_343693779065653_1202023874_n.jpg!

EMM

MrD St Jimmy
/

Pe-La myymään kaverien bändin levyä ja paitaa. Vastalahjana tietenkin ilmasta kaljaa ja sisäänpääsyt ja yöpyminen lauantaina Turussa ^tirsk^. Vois tän viikonlopun huonomminkin viettää.

EMM

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Pe-La myymään kaverien bändin levyä ja paitaa. Vastalahjana tietenkin ilmasta kaljaa ja sisäänpääsyt ja yöpyminen lauantaina Turussa ^tirsk^. Vois tän viikonlopun huonomminkin viettää.

EMM

Turkku! Mikäpä on ko. bändin nimi?

Finski fani
/ /

Taas laatu uutinen, tällä kertaa kimin hiustyyli muutoksesta:

Ennen:!http://static.iltalehti.fi/formulat/kimi7tukka1403KV_fo.jpg!

Jälkeen:!http://static.iltalehti.fi/formulat/kimi3tukka1403KV_fo.jpg!

Onhan tuossa ero aivan valtava. Keskittyis mieluummin niihin ajosuorituksiin yms. oleelliseen... No eihän näitä tarvihe klikkailla, mutta ärsyttää silti...

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.