Ei mulla muuta

Alchemist FI
/

Nyt on Kans täälä yritys lopetta polttelu, Viime viikonloppuna tuli juodessa poltettua sitä ennen reilu viikko ilman ja nyt taas sit lauantain jälkeen ollu ilma.

EMM

Mace
/ /

Ite en oo kun kokeillut ja en jääny koukuttimeen.

Vaikka kaikki ympärillä olevat ihmiset pääosin polttavat.

Zolvi
/ /

Ite kerkesin polttamaan 12 vuotta tupakkia. Viimmesen vuoden aikana meni töissä kaks maxi askia tupakkia ja 1-2 tupakkia jäi aamuksi, että pääsee hakemaan lisää huoltoasemalta. Alkas viltuttamaan aamuinen rykiminen ja hengenahdistus. Lopetin polttamisen seinään ja en käyttäny mitään laastareita, pillereitä tai mitään muutakaan. Nyt oon yli 6 vuotta ollu polttamatta ja ei tee yhtään mieli alata uudestaan polttamaan. Eipä tarvi rykiä enää aamulla. Makuaisti ja hajuaisti palasi 2 vuoden polttamisen jälkeen.

EMM

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle velliperse

velliperse wrote: Se ois Ilosaarirokki ja paripäivää tiukkaa pämppäämistä EMM

Pah!

Emm.

TTJK107
/ /

Vastauksena käyttäjälle joonas6

joonas6 wrote: Alahärmä on outo paikka. E M M

Samaa mieltä.

EMM

hulluseon
/

Tuo se muuten on aika jännä. Kun jokainen tietää missä on Alahärmä ja missä on Ylähärmä, niin missä viltussa on Keskihärmä?

EMM

villek00
/

Alustavasti tiedustelen oisko porukalla kiinnostusta, jos järkkään meille sauna-illan? Eli tilaa ois n.10-20 tyypille, ja hintaa tulis n. 20-30e per naama.. Alla muutama kuva ko. paikasta..

!http://goo.gl/PZXkp!

!http://goo.gl/VMktM!

!http://goo.gl/vI2yE!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle deroits

deroits wrote: Tuli otettua turpaan joltain 30 v skinheadilta..

EMM

Mites se sillai? Ei oo ollu vissii kovin mukava heppu.

deroits
/

No hänen muijansa nauro kaverin mopoautolle (mikä on ihan ymmärrettävää) ja näytti sitten keskisormea. No minä viisaana näytin takaisin jolloin äijä flippas iha totaalisesti. Idiootti meni lyömään mua valvontakameran alla päähän 5 kertaa :) Arvaappa vaan tallettusko videolle :)

DarkWarjo
/

deroits wrote: No hänen muijansa nauro kaverin mopoautolle (mikä on ihan ymmärrettävää) ja näytti sitten keskisormea. No minä viisaana näytin takaisin jolloin äijä flippas iha totaalisesti. Idiootti meni lyömään mua valvontakameran alla päähän 5 kertaa :) Arvaappa vaan tallettusko videolle :)

Ei vittu mikä urpo... kilahtaa ny siitä et joku teini näyttää keskaria :D Mä vaa naurasin :D

Ei muuta ku rahat pois urpolta.

Asiaan....

pitäsköhän jaksaa kuvailla taas vähä forssaa joku päivä...

boxiakaa hetkeen avannu edes :)

emm tai jottai

DonRandom
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Ei vittu mikä urpo... kilahtaa ny siitä et joku teini näyttää keskaria :D

Ja varsinkin kun on ite ollu silläpuolella josta on ensin näytelty. Pitäis kyllä kestää jos ite on alottanu.

DarkWarjo wrote: Mä vaa naurasin :D Ei muuta ku rahat pois urpolta.

Aivan.

Toivottavasti tulee iso lasku emm

deroits
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Ei muuta ku rahat pois urpolta.

Sakot saa ja aattelin hiukan rahaakin vaatia kivusta ja särystä :D

kdg024
/ /

deroits wrote:

Sakot saa ja aattelin hiukan rahaakin vaatia kivusta ja särystä :D

No, tarpeeksi kun noi tollaset egoilijat kerää tililleen paskaa sopivan ajan sisään, niin lähtee sitten istumaan kaikkia kerralla :> Useimmiten muutenkin ovat varmasti tehneet muita rötöksiä, jos lähtee tuollaisessa tilanteessa uhittelemaan.

kdg024
/ /

Vastauksena käyttäjälle kdg024

kdg024 wrote:

No, tarpeeksi kun noi tollaset egoilijat kerää tililleen paskaa sopivan ajan sisään, niin lähtee sitten istumaan kaikkia kerralla :> Useimmiten muutenkin ovat varmasti tehneet muita rötöksiä, jos lähtee tuollaisessa tilanteessa uhittelemaan.

Muistakaa että oikeusapu on ilmaista, tyhmä ei ota sitä vastaan. Ja tuossa tilanteessa on selvää että klanipää maksaa kulut.

deroits
/

Vastauksena käyttäjälle kdg024

kdg024 wrote:

Muistakaa että oikeusapu on ilmaista, tyhmä ei ota sitä vastaan. Ja tuossa tilanteessa on selvää että klanipää maksaa kulut.

Mutta minähän en sitä päätä meneekö oikeuteen ? Syyttäjähän sen päättää. Myös jos tekijä kiistää niin silloin oikeuteen kanssa :)

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Alustavasti tiedustelen oisko porukalla kiinnostusta, jos järkkään meille sauna-illan? Eli tilaa ois n.10-20 tyypille, ja hintaa tulis n. 20-30e per naama.. Alla muutama kuva ko. paikasta..

About misä?

DarkWarjo
/

XB live ei haluu pelata ja ilm. sekottaa horizoninki ku jumii lataamiseen.. grrreat!

Mehu, sori jos oon särkeny sun korvat.

KKNGS
/

Kaikille kellä on nvidian näytönohjaimet: Suosittelen lataamaan uusimmat ajurit tästä aivan pirun hyvät vaikka vasta betaversiossa. Auttaa monia hitaampia koneita pyörittää pelejä paremmin.

kdg024
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Kaikille kellä on nvidian näytönohjaimet: Suosittelen lataamaan uusimmat ajurit tästä aivan pirun hyvät vaikka vasta betaversiossa. Auttaa monia hitaampia koneita pyörittää pelejä paremmin.

660 GeForcelle optimointeja myöskin SLI tilassa. Muista päivittää DirectX erikseen, mikäli ei tule GeForce ajuripaketissa mukana. OpenGL 4.3-ajuri on myös tässä mukana, ominaisuudet saa irti alkaen 400-sarjan Nvidian korteista.

AMD on julkaissut myös neljä päivää sitten OpenGL 4.3-ajurin, suositeltava lataus mikäli omistaa vähintään 5000-sarjan kortin jotta saa ominaisuudet irti.

AMD myös on julkaissut 13.6 Beta-ajurin alkukuusta, sisältää kivan ominaisuuden mikäli on oheislaitteet käytettävissä:

-AMD Wireless Display Technology provides the ability to wirelessly display local screen content onto a remote screen in real time. Compliant receiver/TV required.

Kirjaudu sisään vastataksesi.