Piikkisestä meni kampiakselin laakeri..
EMM
Piikkisestä meni kampiakselin laakeri..
EMM
Menin kouluun. Opettaja sano, että mee kotiin. Lähin kahville Zagelle.
Emm
Uusi tuore kahvi
!http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn2/1098506_568244069914683_1932967476_n.jpg! EMM
Mie meen nyt, ettäs tiedätte.
EMM
Pitäis jälleen kävästä hämeenlinnassa, juttusilla, mitä seuraavaks lähtee kokeilemaan. Yhtään väsynyt olokaan, nolla unilla. Kahvia huiviin, niin eiköhän sitä hitusen virkene
EMM
F.3.A.R. = vaikein peli mitä tiedän...
EMM
ei v*tun julkkisbb
!http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/michael_scott/The-Office-gifs-the-office-14948948-240-196.gif!
emm
Andy on kuningas.
Kaikki kattoo kumminkin.. !http://i2.minus.com/iyQGPbMgvvEsP.jpg!
kirves wrote: Itse olen väsynyt joka vuotiseen "v-tun bb" läppään/muotikritiikkiin. En katsonut avausjaksoa, vaimo katsoi. Huomasin kyllä samalla koneella ollessani ketä asukkaiksi meni. Jos ei kiinnosta, ei katso ja jos kiinnostaa niin katsoo. Andy bb-talossa, sitä en kyllä odottanut. Ajattelin siellä olevan lähinnä "nevahöörd susta" ihmisiä sekä muutama kohublondi, joista kahdelle Ilkka Kanera olisi huhujen mukaan ehdotellut, ei tekstiviestein vaan modernisti whatsappilla. Väsyttää tosin tv-tarjonnan liioiteltu realityosuus myöskin, joten yhdyn osittain kritiikkiin.
Well said, mister, well said!
Katsoin sivusilmällä, ei silti kiinnosta, eikä kiinnosta kiinnostaako teitä, saatan silti katsoa toistamiseenkin!
repikää siitä!
Hmm... mikä se sivusilmä on?
emm
BB on paras ja alapeukut
Otin ihan mielenkiinnosta kokeiluun, notta kuin vähällä syömisellä sitä jaksaapi. Sunnuntaina alotin.
Saldo syömisistä ja juomisista: Sunnuntai: kaksi olusta ja litra maitoa. Maanantai: 8 kuppia kahvia, 4 leipää. Tiistai: Sipsipussi, 5 kuppia kahvia. Keskiviikko(tänään): kaksi lihapiirakkaa, yksi kuppi kahvia, yksi olut. Joka päivä myös paljon vettä.
Eihän se tämä terveellistä ole, mutta halusin vaan nähdä edes hiukan millaista on olla oikeasti nälissään. Yllättävää kyllä, nälän tunne katosi jo toisena päivänä. Ainoita oireita, mitä oon huomannu tästä tulleen, on pieni päänsärky ja närästys. Tuntuu, että jaksaisi pidempäänkin helposti. Huomenna olisi kuitenkin tarkoitus palata vanhaan syömisrytmiin. Näkkeepi sitten onko jo ehtiny vaikuttaa huomattavasti annoskokoihin, mitä jaksaa syödä.
Omia hölmöjä kokeiluja- Eipä tässä muuta. =P
Voiko olla todellista..
Nettiautossa hieno auto myynnissä, ja todella vakuuttavat tiedotkin.
"autossa ei ole leimaa vielä koska ei ole korttia itellä" "urheilullista alustaa löytyy" "caliprassa on kaikki maholliset tuning osat "
"kansi on koneistettu ja kaikki venttiilit on vaihdettu koneeseen ja jakopää on vaihdettu justiinsa. elikkäs kone on täysin toimiva ja vähän ajettu."
"kori kaan ei ole normaali vann joku on nähnyt vaivaa ja pullistanut korin täydellisesti"
"vaihto onnistuu järkevään eli voi unohtaa kaikki paska t jaappani laiset jotaka on alle 1997 luvun"
Ei saatana :D
EMM
Pelasin Grid 2:n läpi.
Oli hieno ajotuntuma.hä?
Emm.
Uusi Grid.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Pelasin Grid 2:n läpi.
Oli hieno ajotuntuma.hä?
Emm.
Oon tehny siitä walkthroughta youtubeen. Alussa hauska peli. Season 4 tulossa kohta: Koska tää pasca loppuu!??
5 kauttahan siinä on.
Vastauksena käyttäjälle RauhaMees
Rayha300 wrote:
Oon tehny siitä walkthroughta youtubeen. Alussa hauska peli. Season 4 tulossa kohta: Koska tää pasca loppuu!??
5 kauttahan siinä on.
Ei se pasca Arcade ole.Ihan viihdyttävä ja nätti.Puuduttava hieman loppua kohti.
Olikin Boksi kiinni lähes koko kesän.Nyt tulee GTA vitonen,syksy,talvi ja ikuinen pimeys niin eiköhän tässä taas innostu pelihommiin.Ja uus vormulakin tulee,siinä pääsee kuulemma wanhoilla wärkeillä kurvailemaan.
Tahtoo Keijon Williamssiin!!!
Kirjaudu sisään vastataksesi.