Ei mulla muuta

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: heh, en tiedä näkyykö muille ku niille ketkä on mun frendilistalla mutta:

1v sitten

ei täs muuta.

Hyvin näkyy. En oikein vuosi sitten ollut niin aktiivinen lärvikirjan käyttäjä, kun mulla ei näy tommotteita.

Ei mulla muuta.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Hyvin näkyy. En oikein vuosi sitten ollut niin aktiivinen lärvikirjan käyttäjä, kun mulla ei näy tommotteita.

Ei mulla muuta.

Joo, ei mullakaa joka päivä näy. Sähän ajoit vissii samas löbbis tota btw.? :)

Mä muuten mietin et jos ottas ennen sitä uutta 50lap endurancea tollasen 10lap historic kisan wanhoilla sporteilla... pitää vaa vähä katella mitkä autot, mikä päivä ja mikä pi...

EMM

Mace
/

[EMM] Nyt ku FM4 tilattu, nii täs vie kuukaus aikaa hommata Live -aikaa... taidanpa 3 kk ens alkuun. [/EMM]

Sunsh1ne FI
/

Ajoin tossa eilen illalla kottaraisella kylmässä vesisateessa suht tiukalla mutkatiellä racea Porvoon Liikenteen bussin kanssa?! Bussikuski veti aika saakelin hyvin auton koon ja tien leveyden huomioiden (ei menty ihan rajotuksen mukaan), tosin kuivalla en olis jääny sitä kattelemaan. Ei mulla muuta...

TehBigBunny
/

Pöyräilemään pitäisi lähteä mutta käbälät pisti pystyyn YT-neuvottelut. Puhelivat jotain vuorotteluvapaista. Teoriassa kiva harrastus tämä pyöräily. Teoriassa.

Ei mulla muuta.

Mace
/

!http://bimmerin.net/pics/bmw-5-e12-f10.jpg!

Emm...

Pottae
/

Teppo Winnipeg Nummisen Jetseistä tässä terve!

EMM

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote: Live tökkii juuri nyt aivan sairaasti. EMM.

Niin tekee joo, mie jo luulin että Bani hommas miulle banin ku tuli ilmotus että "Your console can't connect to XBOX Live jne....". En o moista nähnykkään ennen.

EMM

TehBigBunny
/

Helposti syytellähän sitä Viatonta Jänestä™ !

Ei mul mittä muut

DarkWarjo
/

Mie kuulin et se bani on taas jyrsiny letkut poikki, siksi live särki.

Ei miul muuta, paitsi kö että missähän se oli se letku? ja kuka se antaisi Huuvvot tälle roikaleelle.

savulohi
/ /

Tässä on todistusaineisto.

EMM

!http://3.bp.blogspot.com/-pSOVFxAgvyI/TiYkBpsQbyI/AAAAAAAAFiY/HDgzk8wIqFU/s1600/2011-07-19%2BBaby%2BBunny%252C%2BWater%2Bhose%2B009.jpg!

TehBigBunny
/ /

Mie olin ihan toisen letkun luanna tapatumahetkellä !

Ei miulla muuta ^nii paitsi tää toinen letku^

RennSportAMG
/ /

Hmmm pitäsköhän asentaa tommonen samamoonen jänesansa tänne....

^kaivaa fiatin peräkonttia^

eMm

Schimanski76
/

Moro!

Mie tulin vaan tänne kertomaan,notta söin ison lautasellisen herneskeittoa ja kaffeet on tulilla.

EMM

TeroKortelainen
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Mie tulin vaan tänne kertomaan,notta söin ison lautasellisen herneskeittoa ja kaffeet on tulilla.

No mä jo ihmettelin, että mikä pirun jytinä tuolta Mansen suunnasta kuuluu, kun ei oo ukkostakaan luvattu...

Eipä miulla muuta...

TehBigBunny
/

!https://lh4.googleusercontent.com/-0nsuz9YnOWo/Tm208D4ADLI/AAAAAAAATCo/adt2VvXlwdI/s640/12.9.2011%2B-%2B1!

Ei mulla muuta

Kirjaudu sisään vastataksesi.