Ei mulla muuta

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Mikäs on ongelmana? itellä toiminu ihan hyvin nua maksut. Alkaa kyllä pikkuhiljaa kyrsimään työttömänä olo. Haluaa rahaa!

No meidän kylällä KELA ja sosiaalitoimisto suunnittelee jotta päätyisivät saman katon alle. Josta johtuen päädyin kokeiluryhmäänjoka jhoitaa sosiaalitoimiston asiat kelan kauttamutta jokin katkos yhteyksissä nyt on kun tosiaan 8.4 on haettu ja viikossa pitäs olla käsitelty, tänään 30.4 ei vielä mitään näy. Tuloja viimesen 2kk aikana on ollu 105€ sosiaalitoimiston maksusitoomuksia. ja siinä ne tulot sitte olikin. Satun olemaan ketjutupakoitsia. vimeseen 2 viikkoon ei savuakaan. ja pelkästään se saa mut hyppimään seinille.

Niin, ja mähän olin mielenterveydellisistä syistä ollu sairaslomalla vasta 15 kuukautta...

TTJK107
/

Klaara vappen! Meitsi lähtee hoviskalle ryyppäämään!

sjamy
/

Hyvää vappua! 39-astetta kuumetta ja tilillä 3 euroo.. Miksei Alko hyväksy bitcoineja.

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle TTJK107

TTJK107 wrote: Klaara vappen! Meitsi lähtee hoviskalle ryyppäämään!

!http://www.suomenmaa.fi/politiikka/5113890.jpg!

Tuomo33
/

Dodii nyt tuli fillarihommat loppuun, Kaksi kuukautta tuli tehtyä, ja nyt lopussa alko selkä pettämään.

Eli hyödyllinen kokeilu oli, pystyn kyllä tekemään, mutta en täysikaksoisesti, ja ehkä matkojen suhteen on ollut oma osansa.

Työnantaja kiitteli hyvästä työstäkin.

Emm

sjamy
/ /

Veli ihmetteli kun kone toimi hitaasti.. !https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1797404_665471660157443_8481661558686916260_n.jpg!

Tuo pinnalla oleva huttu on siis sienikasvustoa.

Emm.

Mace
/ /

Vai pöyä? :D

Oli nimittäin omassakin (kenenkäs nyt ei) jokunen aika sitten melkolailla

!http://i1.minus.com/jSgW7NUU6OMBq.jpg!

Pölyt veke ja muuttu hiljasemmaks sekä viileemmäks.

sjamy
/

Se oli sienikasvustoa, ei tosta kuvasta näy kunnolla. Oikein tahmeeta ja märkää, ja tuoksahti kovasti homeelta.

Macela: Olisko pölyfiltteri mitään? Vai onko sulla negatiivinen paine kotelossa?

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

Aa.. 0_0

sjamy wrote: Olisko pölyfiltteri mitään?

Vois olla, mutta kyllä tälläkin hyvin pärjää, enään ei oo verhot koneen takana.

sjamy wrote: Vai onko sulla negatiivinen paine kotelossa?

Ei hajuakaa :D

sjamy
/

Eli kotelon sisäänpäin puhaltavien tuulettimien eteen filtterit. Negatiivinen ilmanpaine kotelossa tarkoittaa sitä, että ulospäin puhaltavia tuulettimia on enemmän, tai niiden teho on suurempi kuin sisäänpäin puhaltavien. Tästä seuraa alipaine, ja ilma virtaa koneen sisään jok'ikisestä raosta pölyn kanssa.

Emm.

Finski fani
/

Huu, mahtava jaksoa tua Hannibalin viimesin. Jos ei vielä kato, niin suosittelen kyllä!

Emm.

BlueMasto
/ /

noni kertokaas mite saan storefrontilta tänne lisättyy kuvan? Menny toi Forzamotorsport.net niin oudoks..... ///Siis Forza 4

////Kiitosta.

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle BlueMasto

TUNING MAN 95 wrote: noni kertokaas mite saan storefrontilta tänne lisättyy kuvan? Menny toi Forzamotorsport.net niin oudoks..... ///Siis Forza 4

ylälaidassa Community -> gallery ja kuvat on siellä

RauhaMees
/

Se tunne, kun edellisenä päivänä oot asentanu 156 päivitystä iän vanhaan läbbäriin. Tänään kaikki uusiks ja 50 päivitystä lisää..........

Emm

MehuSukka
/

Kuulemma jotain valkolakkia meinaavat mun piähän laittaa parin viikon päästä.

EMM

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote: Kuulemma jotain valkolakkia meinaavat mun piähän laittaa parin viikon päästä.

EMM

Kuitenkaan laita. Huijaavat.

EMM

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle MehuSukka

MehuSukka wrote: Kuulemma jotain valkolakkia meinaavat mun piähän laittaa parin viikon päästä.

EMM

Meinaavat räyhälle pistää jotain ihmeen datamonni lakkia. Jospa sitä sitten mahdollisesti lähtis jatkaa vielä opiskelua. Ei riitä datamonni räyhälle yhtään :P

Emm

Kirjaudu sisään vastataksesi.