Ei mulla muuta

MrD St Jimmy
/

Olen ihmetelly tässä yli vuoden, että miksi vahvarista kuuluu pikkuinen poksahdus/napsahdus, kun koskee koskee basson johkin metalliosaan (kieleen ym.). Tiesin että maadotusongelmahan se on mutta nyt muistin, että meillähän ei ole missään nykysessä ja edellisessä asunnossa ollut maadotettuja pistorasioita. Eipä enää poksunu kun pisti maadoitettuun rasiaan keittiöön. Se vaan että vähän turhaan eilen juottelein parit johdot uudestaan. No tulihan ainakin uusittua kolvaukset. Tyhmää kun sähköä opiskelevana tajusin että maadoitan joka kerta koskemisellani basson mutta en tajunnut tarkistaa millaset pistorasiat meillä on. Johtuu kyllä varmaan osittain että nykyään kaikki rasiat tehdään maadoitettuna ja niin myös koulun harjotuksissakin.

Ei mulla muuta.

Schimanski76
/

Meijän sähkömiäs Jimmy.

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/afraid-of-electric-shock.jpg!

EMM

savulohi
/

Basisti, sanovat. ^Tshihihih^

Mie muistan teininä nuokkarin pändi-illan jossa oltiin vetämässä ja yhen pumpun basisti laitto kolmannen piisin jälkeen vahvarinsa päälle. :)

Ei mulla muuta.

savulohi
/

Taas piti männä sotkemaan se paras tune tallentamatta, eikä hajua notta mitä siinä buildissa oli ja kaikki palikat tietenniin ostettuna eli shopistakaan ei ole apua.

Ei ole ^hyvä tämä^ muuta mulla.

TehBigBunny
/

!http://www.crema.fi/content/products/arvid-nordquist/franskrost/378.jpg!

Ei mulla muuta ^paitsi loraus maitoa^

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Liikaa ulkomaankielisiä sanoja notta maalaistolla tajuaa.

EMM

Mie arvelen notta se on jotain juustoa, muistan kun koulussa puhuivat notta "ost" tarkottaa juustoa.

Ei lisättäviä tähän.

Finski fani
/

Absintteja oon kahtellu. Kellään kokemusta? Olis kiva maistaa pitkästä aikaa.

EMM

Tuomo33
/

Kävin fiilistelemään keimolaa Cortinalla GTLegend:sissä =)

Ei mulla muuta.

Ac3Way
/ /

Finski fani wrote: 2 tuntia unta ja töihin, Yeah!

EMM

Sama, paitsi olin jo töissä ;)

Eipä kyllä väsytä vieläkään joten, jos sitä menisi vasta illalla nukkumaan.

EMM

Ac3Way
/

Pitäiskö ostaa Ural Moccaa vai Jägermeisteriä?

EMM

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Pitäiskö ostaa Ural Moccaa vai Jägermeisteriä?

EMM

Jägermeister.

Tulikin herättyä äipän ja iskän metelöintiin, kun lähtivät Pietariin. Onnistuivat vielä bussistakin myöhästymään, joten joutuivat taksin ottamaan linja-autoasemalle.

Ei mulla muuta.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Jägermeister.

Tulikin herättyä äipän ja iskän metelöintiin, kun lähtivät Pietariin. Onnistuivat vielä bussistakin myöhästymään, joten joutuivat taksin ottamaan linja-autoasemalle.

Ei mulla muuta.

Jos iskä ja äippä unohti laittaa baarikaapin lukkoon,niin Sfäiski voi tulla siulle lapsenvahdiksi,huhuilevat.

Ei miulla muuta.

Pytzi
/ /

kolmoselta tullee pian allu crossii ja nyt tullee ahveniston kisoista koostetta

Ja tuleeko kukaan botniaringille huomenna????????

eips miul muut

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Jos iskä ja äippä unohti laittaa baarikaapin lukkoon,niin Sfäiski voi tulla siulle lapsenvahdiksi,huhuilevat.

Ei miulla muuta.

Onneksi olen kahden viikon päästä jo 18 eli en ole mikään pikkupoika vaan iso aikuinen mies. Sillon en enää lapsenvahtia tarvitse. :)

Ei mulla muuta.

vaiski75
/

Sfäde on 36 ja se tarvisi vieläkin lapsenvahdin..

Ei mulla muuta..

savulohi
/

Mie lähen nyt Hämeenlinnaan -ryyppäämään- tupareihin.

Ei mulla muuta.

Pottae
/ /

Aijai, tänään äiteen 50v -pibbalot. Voe voe, sitä kännisten sukulaisten määrää..

Oho, ainiin! Ei mulla muuta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.