Ei mulla muuta

villek00
/

Oisit voinu toki heittää ne maalit sun muut jollekki vaikak ensin, et jos ois joskus tarviinnu vielä.. Mutta jos luottaa ettei tarvii ni ei se väärin ole :D

EMM

bizarretrip
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote: Oli jopa aavistuksen tunteikas hetki formatoida boxin kiintolevy kaikkine maaleineen, Jokkis- ja SM-autoineen jne jne... ja myydä mokoma pois. Hei hei vorssa.

Sama fiilis oli itelläkin ;(

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Oisit voinu toki heittää ne maalit sun muut jollekki vaikak ensin, et jos ois joskus tarviinnu vielä.. Mutta jos luottaa ettei tarvii ni ei se väärin ole :D

EMM

Ois voinnut. Tuli itelläkin mieleen vasta jälkikäteen, mut tuskinpa neloseen tulee enää palattua kun on läpi tahkottu ja vitosen / tulevien pelien kanssahan tarrat ei sovi. Mut juu, oishan siellä ollu tuhansien tuntien edestä käyttökelpoista maalia ja tarraa nelosen vääntäjälle.

Meni jo.

Mudinski
/

!http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--FK824GwP--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/bu9wjddu6hdfxxzfywfg.png!

Hei, olen PlayStation 4 ja olen tämän myötä oikein näyttävä pelikonsoli.

HLR Juggernaut
/

Hirvet hyökkäilee päälle... Ei oo yhtään kivaa ku saa kauppareissulla juoksennella puitten ympäri =P

Rusty McSteele
/

Isä oli kerran kaatamassa puita metsässä. Hän veti moottorisaha käyntiin ja kuului kauhea rysähdys. Siinä sit hirvi makas niska poikki. Oli säikähtänyt ja pudonnut kalliolta alas.

EMM

villek00
/

Tänään oli viimeinen työharjoittelupäivä, ja nyt odotan paperia kotiin, jossa todetaan että olen kokki :) Fiilis aika jeba.

EMM

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Kuka rikko FRC:n? :P

Ite särjit sen!

!http://www.skes.fi/files/kalalajit/sarki.jpg!

Myyttirotta
/

Tarjolla 1 kpl -60% alennusta tuotteesta Fable Anniversary - Steam kuponki. Voimassa 2/13/2015 9:58:00 AM asti. Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.

EMM

Ac3Way
/

Ajoin koko päivän Assetto Corsaa ja R3E:ta, käsi ihan paskana.

EMM

Driver181_l805
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Ajoin koko päivän Assetto Corsaa ja R3E:ta, käsi ihan paskana.

EMM

Etuiskareita kireemmälle nii ei tarvi hakee niin paljoa ; D

velliperse
/

Pitkästä aikkoo piä täytteen intternetti vuan seurana, Ai että... :)

Pottae
/ /

Ostakkee toimiva X360 120gb. Kaikenlaisia pelejä löytyy. Forssat, GTAV jne.. Ohjain ja headset kuuluu myös pakettiin.. Hinta: 70e plus postit..

YV:llä voi udella lisätietoja

EMM..

MrD St Jimmy
/ /

Kiitos. Toi on jo Tuiskun taasoonki nähden jotain aivan hirveetä videota myöden.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Rintala

Rintala wrote:

EMM...

Ommuuten kalliita mustikkashotteja. Täälläpäin niitä saa kakkosella.

Kirjaudu sisään vastataksesi.