Ei mulla muuta

Sunsh1ne FI
/

Näin viime yönä unta, että Forza 4:n Cars-sivulle oli ilmestynyt useampia moottoripyöriä. Kävin kattomassa olisko ne oikeesti siellä, ei ollut.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI wrote: Näin viime yönä unta, että Forza 4:n Cars-sivulle oli ilmestynyt useampia moottoripyöriä. Kävin kattomassa olisko ne oikeesti siellä, ei ollut.

Höh, tyhmä, eihän ne nyt tonne vois tulla....

Ne tulis sinne uuteen "motorcycles" osioon ;)

Pottae
/

Kuopion DNA -kaupalla (tms) on jotain todella tärkeetä asiaa, kun tunnin välein soittelee.. Itellä tosiaan Bastulahden liittymä.

EMM

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Kuopion DNA -kaupalla (tms) on jotain todella tärkeetä asiaa, kun tunnin välein soittelee.. Itellä tosiaan Bastulahden liittymä.

EMM

^Thihihihiiihiih^

Pottae
/ /

^ JUMALAUTA!!!! emm

//Olipa sitkee kaveri. Soitti vielä kerran, minäpä vastasin, kauppas pirulainen uutta puhelinsopparia. En tykänny ja kieltäydyin ..en niin kohteliaasti, mutta kieltäydyin kumminkin..

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle zattwy

zattwy wrote: 50€ 1.40 5.00 5.40 x

EMM

Mitkäs Specsavers-linssit nää nyt on :)

emm

TehBigBunny
/

Isot kisut käy vähän löylyttämässä Tampparaa.

Kivasti.

Ei mulla muuta

villek00
/ /

Vaikka noissa kolareissa ei olekkaan kiva olla sisällä, olisi kiva jos Forza 4 tulisi joku asetus, jolla sais kolarit tollaisiksi.

E ^M^ M

DarkWarjo
/

Olipas ärsyttävää editointityötä, ei jaksanu ees kattoo. Mut burgeri oli hyvvää.. RÖÖÖÖÖÖÖYH!

Ei täs muut.

Pottae
/

Kuka nyt tähän aikaan heräis? Ei kukaan! Hah! ^..menee tekemään aamupalaa^

EMM

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Isot kisut käy vähän löylyttämässä Tampparaa.

Kivasti.

Ei mulla muuta

Toivotaan, että Tamppara löytäisi jostain sen kadonneen kipinän tämän päivän peliin. Muuten voipi tulla rumaa jälkeä. ^(ikävä kyllä)^

savulohi
/ /

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote:

Toivotaan, että Tamppara löytäisi jostain sen kadonneen kipinän tämän päivän peliin. Muuten voipi tulla rumaa jälkeä. ^(ikävä kyllä)^

Ööh... tuota eikös se tämä Tampparan "kipinä" kadonnu jo lähemmäs kymmenen vuotta sitten? ^Tshihihihih^

Jypille eilen avauspisteet JEEEEEEE! :)

// Niin ei mulla oikeestaan muuta.

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Ööh... tuota eikös se tämä Tampparan "kipinä" kadonnu jo lähemmäs kymmenen vuotta sitten? ^Tshihihihih^

Jypille eilen avauspisteet JEEEEEEE! :)

// Niin ei mulla oikeestaan muuta.

Joo, mutta tänään se kipuna löytyy...oon ^melkeen^ varma asiasta.

e/ Joo ei oo näkynä kipinää viä.

TehBigBunny
/ /

60km lenkki, fillarilla. Reidet niin lukossa että silmät kyynelissä, järkyttävä kipu.

Ei mulla AAARRRGGHhhh... muuta.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 60km lenkki. Reidet niin lukossa että silmät kyynelissä, järkyttävä kipu.

Ei mulla AAARRRGGHhhh... muuta.

Oho, millä menit? Hyppien vai jollain kulkupelillä?

hulluseon
/ /

Kuulemma tynnöriin meni ja Skimmy vieritti rinnettä alas.

Niin ja eipa muuta mulla

Kirjaudu sisään vastataksesi.