Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta
!http://farm7.static.flickr.com/6147/6195049000_2bab98392d_z.jpg! Tilasin paidan
EMM
Miun tissit on kipiät. :(
EMM
Jeee, mie osaan! 15 piisiä reenattu kolmeen viikkoon ja paketti täten kasassa. Viikonlopuksi tuloo paras kaweri kylään ja vejämmä semmoset parin vuorokauden unhotumut että maanantaina mie oon taas lähtöruudussa.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Miun tissit on kipiät. :(
EMM
:(
Ei mulla muuta
Ilmoja pitelee.Haiskahtaa fillarilenkiltä.
EMM
Jallu on pakkasessa.
Ei mulla muuta.
Lämpötila 17,0 °C
Fillaroimaan.
Kalajat kylymään.
^Schimmy takaisin Pelkiaan !^
Puhelimessa ei enää toimi kuulokeliitäntä.
Ei mulla muuta
Minäkin taijjan käyvvä sillä välin kun Jallu tuolla marinoituu.
Ei mulla muuta.
Kehyksen saapuessa kytkimelle, kytkin tallentaa saapuvan kehyksen lähettäjän MAC-osoitteen ja portin kytkimen osoitetauluun.
Tämän jälkeen kytkin vertaa kehyksessä olevaa vastaanottajan MAC-osoitetta osoitetauluun ja lähettää kehyksen eteenpäin oikeaan porttiin.
Jos vastaanottajana osoitetta ei löydy taulusta, tai kyseessä on yleislähetys- tai ryhmälähetys-kehys, kytkin lähettää paketin kaikkiin portteihin.
Jos vastaanottajan portti on sama kuin lähettäjän portti, kehys häv...
Ghjkhhhd....sjkdhskjdhaaaaaaaaa!. Tällaista koulus, kiinostaa kuin kilo paskaa.
Ei mulla muuta.
Lähin just Siilinjärven pitkäripasesta ja nappasin matkaan kaks jallua... Uskottako että joku ottaa kunnon kumarat tänä iltana. Ja en puhu Sfädestä, Lohesta tai Schimmystä. Ja vilttu notta tällä kännyllä on pasca kirjottaa. EMM
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Lähin just Siilinjärven pitkäripasesta ja nappasin matkaan kaks jallua... Uskottako että joku ottaa kunnon kumarat tänä iltana. Ja en puhu Sfädestä, Lohesta tai Schimmystä. Ja vilttu notta tällä kännyllä on pasca kirjottaa. EMM
Minkä tähden sinä juot? EMM
"Joko se olis ruokatauon paikka?"
-Joojoo lähtekäähä, tunnin päästä takas töihi.
tekevät lähtöä
-Mihin vittuun ootte menos, töihi siitä, nopiaa saatana!!
...valkonen kypärä on jees, hehehe >8D
Ei täs muuta.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Lähin just Siilinjärven pitkäripasesta ja nappasin matkaan kaks jallua... Uskottako että joku ottaa kunnon kumarat tänä iltana. Ja en puhu Sfädestä, Lohesta tai Schimmystä. Ja vilttu notta tällä kännyllä on pasca kirjottaa. EMM
Väärä vastaus, oikea vastaus on Canada..
Sfäiski on jo änkyrässä..
zattwy wrote:
Minkä tähden sinä juot? EMM
Yhden tähden.
E. Ei mulla muuta.. ^Tshihihi^
Ensipuraisu. Nyt.
Ei mulla muuta.
Varaslähtöjä ottavat. En pidä minnään.
EMM
Mie jään tästä junasta poies. Olishan tuassa nyt tua pari lavaa, mutta ei vaan jaksa. Ollu vaan niin rankka pari viikkoa tuon osalta.
Ja pitäkäähän hauskaa sitten! Niih!
!http://visboo.com/img/27082010/87993.gif!
EMM
Miuva on varootettu tuollattiis juomaporukoista.En lähe messiin.
Käyn kaffeeövereissä podaamaan.
EMM
Lada oli pysäköinyt tien varteen ohi ajoi Lamborghini. Lambo kuski kysyi tarttekko apua? No hinausapu olis kyllä tarpeen.Lambo kuski sanoi: tööttää jos tulee ongelmia. Ei toimi töötti sanoi Lada kuski, No mä voin vilkuttaa jos tulee ongelmia. Ja näin he lähtivät matkaan. Hetken päästä ohi kaasutti BMW. Vittu kyl mä ny tollaselle BMW`lle pärjään kyl se Lada sielä peräs pysyy Lambo kuski totesi ja kaasutti perään. Hetken päästa poliisi radiossa:ETTE JÄTKÄT MUUTEN IKINÄ USKO TÄTÄ MUT TÄÄLTÄ TULEE HOPEA BMW 200km/h SEN TAKANA TULEE PUNAINEN LAMBORGHINI 250km/h JA SEN TAKANA RUSKEA LADA JOKA NÄYTTÄÄ VILKKUA SE MEINAA MENNÄ OHI!
EMM
Vilttu notta joo, joku on siirrellyt nyt näitä nappeja tässä näppäimistössä. Tulee hirveästi huteja kun yrittää kirjoittaa.
EMM
^Haukoittelee ja menee nukkuun^
^Ei sillä muuta^
Siellä se sotaitku vetää jo neljättä vuotta forssan kareeria.
EMM
Mut se ei voi ajaa FM4 Jokkista™
Ei mulla muuta
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mut se ei voi ajaa FM4 Jokkista™
Ei mulla muuta
Paitsi jos se löytää Galatin Jokkiskaveriksi.
EMM
Kirjaudu sisään vastataksesi.