Ei mulla muuta

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Äskön kävin pihalla tupakoimassa, niin ison kokoinen Kettu kävi haistamassa minun jalkaani.. Komea oli häntä, kun portaille asti väkisin pönkesi itsensä..

Näin kyllä kun Repolainen tepasteli minua kohti metsästä ja sanoin ääneen, että nyt on väärä suunta. Ei kuunnellut, vaan kävi katsomassa Sfädee..

Mie raapustan sille Banin osoitteen paperille, kun se hukkasi sen oravankin..

EMM..

Nyt se näköö jo muitakin elukoita kun liskoja.

EMM

vaiski75
/

Heeii..

Eikun ihan oikeesti, mulla on kaljat loppunut jo aikapäiviä sitten..

EMM..

Ookoo, mä meen silti nukkumaan..

DarkWarjo
/

joutas kyl nukun matti käymää täälläki kierroksellaan...

ei miul mittää muuta...

hulluseon
/

Kuulin notta se ei tule niin pohjoseen kun siellä on niin kylmä. Ja pelekää sinnuu kun sie noitut niin hirveesti. Sitä kai se Banin puurottakin lähti carcuun, kun kuuli sinne asti.

EMM

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Kuulin notta se ei tule niin pohjoseen kun siellä on niin kylmä. Ja pelekää sinnuu kun sie noitut niin hirveesti. Sitä kai se Banin puurottakin lähti carcuun, kun kuuli sinne asti.

EMM

No kun.. ehämmää tahaltee.. Minkäs mää voin jos oon syntyny näin rumaksi ja karkiakieliseksi. Luppaan olla ihan kiltisti, ainaki kunnes uni tulee.

Emm.

//Minnuu vastaan ajjaa täällä Scarlett Johansson punasella mclarenilla.. rakastuin <3

sjamy
/

Tällä viikolla FRC:ssä historiallinen hetki! 20,000. kuva ladataan tukkimaan serveriä. Olisko perjantaina, tai sunnuntaina. EMM

IL3
/

Meniks se AJ nyt poistaa sen Cossu kuvan!? Ei mitään järkee ja ei mul muuta..

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Pidetään rauha FRCssä. OK ? EMM

Sori. I fail. EMM

Tuomo33
/

Olihan se taas mmukava nukkua pitkään... Taidanpa lähtä kohta taas nukkumaan.. Ei mitään muuta.

villek00
/ /

Kävin testaamassa Skoda Fabia RS:n, kiva oli. Oikeinkin kiva sanovat. :)

EMM

a11u95
/

Rekistöridyinpä tänne foorumille kun tuli pari päivää sitten ostettua tuo forza 4 :) Ps: eka viestini :))

Eipä mulla muuta

TehBigBunny
/

Mie ajatelin notta ei ole hyvä tämä ... Honda. Voin laittaa sen takaste hyvä tekosyy vähän kurkata Forssaa, jos vaikka kuvan nappaisi.

Terve vuan a11u95

Ei mulla muuta.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mie ajatelin notta ei ole hyvä tämä ... Honda. Voin laittaa sen takaste hyvä tekosyy vähän kurkata Forssaa, jos vaikka kuvan nappaisi.

Terve vuan a11u95

Ei mulla muuta.

Mie aenaskin tykkään päristä sillä ympäri suzukaa !

TehBigBunny
/

Soon ny takaste, ihan pikku radoille oli tämä kovasti tahtoo ajaa ympyrää.

^Sorvi pois pauselta^

Ei mulla muuta.

Mudinski
/

Kirjoitin Suzuka vaikka meinasin Tsukubaa... Ei mulla muuta

Kirjaudu sisään vastataksesi.