Ei mulla muuta

Exami
/

Haluisko joku lainata kinect pömpeliä siks aikaa että saa kinect achievementin? pk-seudulla? noudan ja palautan vaikka samanpäivän aikana kuhan saan sen kirotun achievementin :D

Finski fani
/

Oli taas opiskelijabileet. Päädyin kaverille nukkumaan. Kaveri ei tosin ollut sielä... Tänään oli ihan normi päivä, eli kaheksan aamu, mutta heräilin sitten puol kahen aikaan päivällä. Ihan liian mukava sänky oli. No, ite kun on nukkunut sohvalla viimoset seittemän vuotta, niin melkeen joka sänky on tosi mukava.

EMM

ilu86
/

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote: Haluisko joku lainata kinect pömpeliä siks aikaa että saa kinect achievementin? pk-seudulla? noudan ja palautan vaikka samanpäivän aikana kuhan saan sen kirotun achievementin :D

Ei vittu, mä en ymmärrä tätä achievementtien metsästämistä. :D

Mikä niissä kiehtoo?

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle ilu86

ilu86 wrote:

Ei vittu, mä en ymmärrä tätä achievementtien metsästämistä. :D

Mikä niissä kiehtoo?

Pitää kaiketi olla enemmän G-Scorea/atchejä kuin kavereilla?

Muttajoo.. Isseen äiteelä ollu kolme veritulppaa tänviikon aikana, saa nähä miten käy..

EMM

kurppak
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Oli taas opiskelijabileet. Päädyin kaverille nukkumaan. Kaveri ei tosin ollut sielä... Tänään oli ihan normi päivä, eli kaheksan aamu, mutta heräilin sitten puol kahen aikaan päivällä. Ihan liian mukava sänky oli. No, ite kun on nukkunut sohvalla viimoset seittemän vuotta, niin melkeen joka sänky on tosi mukava.

EMM

Itsehän heräsin konetalon aulan sohvalta...

DarkWarjo
/

1.5h unta tässä 28h välisenä aikana... mitäs pienistä. Ja tulipa nähtyä peräänajokolariki, Teboilin säiliöauto vs. Huyndai Getz, It really Getz smaller...

Emm

savulohi
/

Mie hain K-kaupasta muutaman kiisselin ja nyt mie taijan ajaa vähän vorssaa.

Ei mulla muuta.

MrD St Jimmy
/

Nyt juon Pepsiä ja kuuntelen Nuclear Assaulttia. Kohta sitten vähän kavereita moikkaamaan, koska Skyrim ei tullut postiin.

Ei mulla muuta.

Draghar
/

Äsken leikkasin reilun määrän hyvin rasvapitoisia possunkylkisiivuja.. Marinoin ne melko tulisesti.. Tuolla ne nyt köllöttävät uunissa. En malta odottaa...

Ei mulla muuta.

El PiNk DeViL
/ /

Kuulin että Skrillex olis tulossa Provinssiin ens vuonna! En ny tiedä onko se kauhian hyvää mut kiva päästä kattomaa livenä :) Näillä näkymin menossa sinne ainakin perjantaina ja lauantaina, sunnuntaina ei oo varmaa koska on konfirmaatio : ( Tosin en mene ollenkaa jos ei oo mitää kivoja bändejä :D Runkku varmaan menos taas? Tosin siihen on vielä ihan vitun pitkä aika :D

EMM

ariko
/

Jos olis kenguru lemmikkinä, niin vähänks olis siistii lähtee pussikaljalle

Ei Mulla Muuta

vaiski75
/

Kokeilin tänään uutta Cod.ia Böxillä ja Pc.eellä, kivasti..

Xböxin versio antoi heti pelin latauksessa viiden pojon Arkkimentin, mutta siihen se ilo sitten jäikin.. PC.een versiokin oli pettymys aluksi, mutta config-filun muokkaamisen jälkeen grafiikat näytti oikeesti hirmu hyviltä.. Nyt hetken pelailun jälkeen molemmilla, niin en aio enään ikuna pelata tuota Böxin versiota.. Ikuna..

Ei mulla muuta.

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Nyt on darra. EMM.

Olitko säki eilen meillä, kun juhlittiin mun vaimokkeen synttäreitä. Noh, eipä sillä, kiitos kun otit sen multa :) ^(vaimokkeelle jätit sitä vähän vissii :)^ EMM

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle helluvaweevil

helluvaweevil wrote: eka ja viimenen kerta ku käyn baarissa!

Ei mulla muuta.

Reeniä.

EMM

Myyttirotta
/ /

Vastauksena käyttäjälle villek00

Tuli sitte käytyä puarissa vaik ei pitäny, kaamee rapila ja kohta pitäs lähtee ravinteliin iskäpäiväsyöminkeihi. Ei ole hyvä tämä. ^yök^

EMM

vaiski75
/

Tää tupakinhimo ei varmaan helpota koskaan.. Mutta Rapelia ei ole, wuhuu!

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.