Tänään xboxiin päivitys, sen seurauksena?! tänä iltana kaatunu boxi 2x..
Ei mulla muuta
Mulla on toiminu normaalisti.
Lol joku ManU.
Emm.
Koitin boxilla 007 GoldenEye Reloaded -demoa, vaikutti kovin Call Of Dutylta pelattavuudeltansa ja oli ihan ok, mutta ainaki se tehtävä mitä pääs pelaan ei vaikuttanu kovinkaan kiinostavalta, samaa ja nähtyä.
EMM
EMM
Nyt en huutele paljoa. Piiloon menen kivasti. ^Thihihiihih^
EMM
Vetää pipan syvälle päähän ja lähtee ulkoilemaan.On niin hewletin hieno ilma. :(
EMM
Tamsterissa alakoi Happy Hour tunti sitten.
EMM
Kiva päivä hakea Jumpperi alle. Ei ole Kriftiauto tämä.
EMM
Kaikkee sitä löytää.
Onko mielessä kappaletta tai jotain muuta ääntä YouTubesta minkä haluaisit nopeasti itsellesi?
Tällä homma onnistuu, laittaa vaa YouTube -videon linkin ja 'Convert' ja se muuntaa sen mp3 -tiedostoksi jonka voi nopeasti ladata. Tietysti äänenlaadusta en mee sanoo mitää on se mitä videossakin on.
Vittu kun panettaa
EMM
Kuka saitana se oli? Bani? Sfäde? Schimmy? Warjo? Ville? Nikde? Loppuu se linjojen katkominen pejkele!!!
EMM
Time driven 13h ja tohon kuuluu nyrren 50 kierrosta kisa... Ei ole nyt oikein iskenyt tämä forssailu enään, mut sen verran pitäisi ryhdistäytyä ja jokkista edes jaksaa ajella
EMM
gran turismo on kova terveisin jasamy
EMM
Vaikuttiko tuo uusi xbox-päivitys laitteen sammumiseen?
Miulla menee nykyään noin 20 sekuntia ja sitten vasta poksi sammuu.Ennen sammui heti.Tuolla siis mitään erikoista merkitystä ole.Tuli vaan mieleen.
EMM
Teetä ja Karjalanpiirakoita tarjolla, lämpösiä on.. Munavoilla..
Keitän varuilta lisää vettä, jos teitä tulee enemmänkin..
EMM
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Vaikuttiko tuo uusi xbox-päivitys laitteen sammumiseen?
Miulla menee nykyään noin 20 sekuntia ja sitten vasta poksi sammuu.Ennen sammui heti.Tuolla siis mitään erikoista merkitystä ole.Tuli vaan mieleen.
EMM
Xbox synkkaa pilvitallenukseen sammuttaessa, sen takia siinä kestää hetken aikaa.
EMM
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Xbox synkkaa pilvitallenukseen sammuttaessa, sen takia siinä kestää hetken aikaa.
EMM
Asia harvinaisen selvä.Limbon laitoinkin eilen pilveen.
EMM
Olen edelleen humalassa.
Ei mulla muuta.
Taisi olla apaut viikko sitten,kun näin viimeeksi auringon.
EMM :(
!http://yle.fi/ecepic/archive/00083/kalterit_vanki_vanki_83222b.jpg!
EMM
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Taisi olla apaut viikko sitten,kun näin viimeeksi auringon.
EMM :(
Itellä kävi tuossa hetken mielessä todeta, että se ottaa sen päänsä pois sieltä prc:stä, mutta jätinpä sitten sanomatta.. :)
emm
Kirjaudu sisään vastataksesi.