Ei mulla muuta

teemu1337
/

Eilen meni ~5h luistellessa/jääkiakkoillessa. Eiköhän tänään mene toiset mokomat. ^paikat on vähän jumissa^

E //\ //\

TehBigBunny
/

Juuri lähdössä lounasluisteluihin. Säitä pitelee (siis ihan oikeasti :) ).

Lämpötila -11,1 °C Kosteus 87 % Kastepiste -12,8 °C Koillistuulta 2 m/s

EMM

Northg7
/

-35.0'C näytti aamulla töihin mennessä auton mittari. Yhden auton näin hyytyvän.

Koira menee välillä kolmella tassulla.

EMM.

El PiNk DeViL
/

!http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398456_10150478299476840_21785951839_9061659_937094907_n.jpg!

Team Dragon ♥ Kaikella rakkaudella :)

EMM

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: !http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/398456_10150478299476840_21785951839_9061659_937094907_n.jpg!

Team Dragon ♥ Kaikella rakkaudella :)

EMM

Nii meki sua <3 :D

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kolme yötä Talviklassikkoon on, juuri laskin sen.

EMM

Minul on paha aavistus tästä klassikosta... Ei päästetä sitä Kraanlundia ilmaveivailemaan, vaan katsotaan alkaako median hehkutus ja reiluhko peliaika painaa, niinkuin on spekuloitu.

Toivottavasti tuomarit ei jätä aivoja narikkaan.

Mace
/ /

"Kaikki Ferrarit ovat hienoja pelejä, mutta 458, se on eri maailmasta" Sitte laitetaa kuvaa jostai 430:sta

Mace
/ /

Vaihdoin mun huoneen järjestyksen kokonaan, ja siivosin 2 pussia tavaraa roskiin ja 2 pussia tavaraa varastoon. 7h meni mutta on sen arvosta, ihan ku olis muuttanu :D

EMM

Tuomo33
/

Olipas piristävä tallinan reissu, vaikka minimaalisella budjetilla liikuttiinkin. Nyt tankaa sen verran, että pitää sen 2 kuukautta taukkoa lääkityksen aikana..

Kuittaan saunan kauta sängynpohjalle..

EMM

djrunkkari
/

Kylällä kuulin että lensin perjantaina baarista pihalle ja komiasti kun aamulla katsoin itseäni peilistä niin etuhampaasta puuttuu pala.

EMM

MehuSukka
/

Kivasti mennöö viikonloput pelatessa forzaa tästä lähtien ku tullunna nuo SM kisat jokkiksen ohelle. Ei siinä - sunday is raceday.

EMM

Mace
/ /

Katos, en huomannukkaa että SM-kisat on jo eventeissa, aiettä! Oon täysillä mukana! :D

EMM

MehuSukka
/

Mikäs sen kivempaa ku palloilla koulussa pari tuntia tyhjän panttina preppausta ootellessa. VOI JEEESUS SAAATTANA.

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.