Pytzi wrote:
kyllähän sitä sinne maaliinkin joskus eksyy ^thihihihi^
Nii, vaikka nokkapelti aukikin.
Minnen oikeen tiijä mitä minä tahtosin elämältäni... Tapasinpa tuossa mukavan naisenkin, en vain oiken vielä tiedä mitä siitä lie tulee, tai mitä se ny sitten on edes enää ite mieltä... Noh, fuck it.. joko kirjaimellisesti tai sitten vain kuvainnollisesti, we'll see.
Työpaikka on helvetistä, viikon tässä lomaillu ja nyt tuntuu siltä ettei tahdo ikuna takasi sinne, mutta kun ne mulukut on nii olevia, että maksavat siitä hommasta palkkaa, eikä edes ihan paskaa. Alan hommia ei hirveästi atm. ole Oulussa jaossa ja jos onkin, ne on viel paskempia hommia tai paskempi palkkasia vähintään, ei hyvä. Pakko sinnitellä kai vielä vanhassa.
Kämppä on liian kallis, autot ei ja turha teidän on yrittää väittää mitään muuta. Eli siis olisi muutto edessä mahd. pian. Joko jonnekkin ahistavaan yksiöön, tai sitten ehkä oma talo (tietää velkaa ja vielä vaikeempi poistuu firmasta...) tai sitten vuokralle halvempi omakotitalo ja vielä äipän kans vuokrat puokkiin... TAI sit muuttaa kokonaan maisemia, esim. kivasti pk-seudulle, missä kai olisi töitäkin, ehkä.
Mie oon vähän niinku tienristeyksessä, suuntia on enemmän ja vähemmän, mutta ku herra vaa polttaa ratasta pyörien holtittomasti keskellä risteystä..
tarttis vilttu päättää jotai ja vähä vihasee...kai...
No vaa eipä mulla muuta.