Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Äänestäkää kaikkien aikoijen parasta peliä
Palkintona $1000 edestä pelejä.
EMM
Ja jokanen joka äänestää ton linkin kautta: Potta saa lisää ääniä. EMM = Elä Mutise Muuta ( vaan äänestä tästä )
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Äänestäkää kaikkien aikoijen parasta peliä
Palkintona $1000 edestä pelejä.
EMM
Ja jokanen joka äänestää ton linkin kautta: Potta saa lisää ääniä. EMM = Elä Mutise Muuta ( vaan äänestä tästä )
^Hihihih..^
Emm..
Eiku äänestäkää tästä! Parempi linkki! :D
Palkintona $1000 edestä pelejä tai PC-tuotteita oman valinnan mukaan.
Ei mullakaan muuta.
kuulemma tissejä linkin takana
^kivasti pitää sitten äänestää ensin ennen kuin näkee^
Ette oo tosissanne.. ^mitä te saatte jos moni äänestää teiä linki kautta?^
Mutta moniko on ton pistäny jo jonnekki mistä saanu vaikka satoja ääniä.. FRC:lta ei paljoa irtoa, varsinkaa jos jokane sen tänne laittaa. Itte en äänestäny kenenkää linkillä. Toisin sanoen, "äänestä, voit voittaa" Mutta eikös se kuitenki mene nii että mun täytys heittää jollekki toi linkki ja sitte vasta voin voittaa...?
Vastauksena käyttäjälle Mace
Macela94 wrote: Mutta moniko on ton pistäny jo jonnekki mistä saanu vaikka satoja ääniä.. FRC:lta ei paljoa irtoa, varsinkaa jos jokane sen tänne laittaa. Itte en äänestäny kenenkää linkillä. Toisin sanoen, "äänestä, voit voittaa" Mutta eikös se kuitenki mene nii että mun täytys heittää jollekki toi linkki ja sitte vasta voin voittaa...?
Nope Käys kahtoon sähköpostis
Voi vilttu ku menee puol tuntia että saa boksin lukemaan levyn... Paska mikä paska.
EMM
Vaikka meetkin jonkun linkin kautta ja äänestät, niin sul on silti itellä vähintään se yksi mahdollisuus voittaa, niil muilla vaa on sit suurempi mahdollisuus, mut voihan se tuuri silti käydä sellasellakin jolla on vaa yks äänestys.
se ei pelaa joka pelkää.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Vaikka meetkin jonkun linkin kautta ja äänestät, niin sul on silti itellä vähintään se yksi mahdollisuus voittaa, niil muilla vaa on sit suurempi mahdollisuus, mut voihan se tuuri silti käydä sellasellakin jolla on vaa yks äänestys.
se ei pelaa joka pelkää.
Ja se joka pelkää, se saa LETCU ^TM^ sta
Mä äänestin jokaisen teidän linkin kautta ja parhaaksi peliksi kautta aikojen valitsin: My Horse And Me 2.
Onnea voittajalle näin etukäteen..
EMM
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Mä äänestin jokaisen teidän linkin kautta ja parhaaksi peliksi kautta aikojen valitsin: My Horse And Me 2.
Onnea voittajalle näin etukäteen..
EMM
ONNITTELUT !
!http://i.minus.com/irY8X22ONLUHw.jpg!
p>. ^EMM^
JUMALAUSTA!
EMM
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: Liikkuvat tissit on paljon paremmat, sanovat.
Vuoden musiikkivideo! Ja kaikkien muidenkin vuosien!
Muutin tänään Pispalaan.
Ei kiinnostaisi metriäkään alkaa järjestelemään kamoja.
Taidan avata kaljan. :)
EMM
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Muutin tänään Pispalaan.
Ei kiinnostaisi metriäkään alkaa järjestelemään kamoja.
Taidan avata kaljan. :)
EMM
Millos on tuparit? Kysyy epätietoinen nimimerkillä: Harjoittelinko turhaan.
Ai niin: EMM
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Muutin tänään Pispalaan.
EMM
Etsin enirosta mut ei se löytäny Pisspalasta skimmyä. "Hakutermillä "schimanski" ei löytynyt yhtään hakutulosta." Rupee kaveri ny äkkiä ajamaan jokkista ja leukailemaan täällä FRC:llä että saat mainetta!
e// EMM
Vastauksena käyttäjälle Capo26RS
Capo26RS wrote:
Etsin enirosta mut ei se löytäny Pisspalasta skimmyä. "Hakutermillä "schimanski" ei löytynyt yhtään hakutulosta." Rupee kaveri ny äkkiä ajamaan jokkista ja leukailemaan täällä FRC:llä että saat mainetta!
e// EMM
Mie oon tämän kuukauden nettitikun varassa.Sitten Jokkista,kun Soneran miähet saa kiinteän liittymän tänne Spispalaan vedettyä.Siinä voi hetki vierähtää.
Kiireet helpottaa pian muutenkin,joten eiköhän tässä pääse huutelemaan enemmän lähiaikoina.
Nyt mie käyn tesoo minisaunan.
Saattaa askel viedä Pulteriin sen jälkeen. :)
EMM
Koskahan sitä alkaa ottaan itteensä niskasta kiinni....
No ei vittu vielä
EMM
avasin pleikkarin, syötin sisään turismo vitosen pitkästä aikaa. jaksoin 5 minssaa
!http://1.bp.blogspot.com/-qDdnwPOuokU/TxNMk4iUxFI/AAAAAAAAAoI/HyLL3sHS4jg/s1600/clint-eastwood-disgusted-gif.gif!
EMM!
Tämmöstä taas EMM
Pistin mutsille viestin: "Käytiin kattomassa vähän autoa. Suostutko tulee lainaan takaajaksi?"
Vähänajan päästä mutsi soittaa ja vaahtoo miten heilläkin on rahaa vähän, ja mä sitten rupeen saneleen miten me tarvitaan autoa, kun on kaikkia menoja jne jne, ja sit mutsi kysyy että etteks te pärjää vaimokkeeni porukoitten laina autolla, johon mä sanon "eiköhän me nyt seuraavaan aprillipäivään asti pärjätä.. Hetken miettimisen jälkeen mutsi tajuaa tilanteen ja alkaa nauraa :)
EMM
Kirjaudu sisään vastataksesi.