Vastauksena käyttäjälle
teemu1337
teemu1337 wrote:
Juuri kotiuduin iltavuorosta ja täytyy sanoa että oli varsin jänskät ajokelit, vaikka on vielä (onneksi) talvinakit alla. Olisi todennäköisesti ollut enemmän tai vähemmän lepikossa kesärenkaiden kanssa.
Ajankohtaista pursuaa korvien välistä..
Takatalvi tulee joka vuosi ja kerran vuodessa kaveri luistelee Bemarilla ojan pohjalle, osaako kukaan arvata liittyykö nämä toisiinsa..
No kyllä vain..
Onneksi oli mahdollisuus kieltäytyä lähtemästä auttamaan, viime vuonna sama homma ja vannoin etten enään ikuna auta jos menee tuikkimaan niitä kesägummeja liian ajoissa..
Noh, ensivuonna sama homma varmasti..
Asfaltti näkyy, pari päivää on lämpötilat plussalla ja pulla maistuu hyvältä: Siellä sitten saa ristikkoavain ja tunkki kyytiä..
EMM
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
F-luokan DRAG Liiterböörtillä, Sfäde on sijalla 405..
EMM..
:P 157
EMM
Vastauksena käyttäjälle
ariko
ariko wrote:
:P 157
EMM
Mä en nähnyt tuota viestiä tai siis, en näe vieläkään..
Mä ajan ne muut luokat ensin ja tulen sitten vasta lukemaan tuon viestin..
Kovasti saatan pettyä, kun minun Datsun ei ollutkaan tarpeeksi nopea..
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Joku fiksu herrasmies kävi koputtelemassa oveen, mutta takaoveen joka johtaa kellariin..
Taitaa olla vähän hölömö..
Akkunasta irvistelin, ehkä hieman naureskelinkin ja nautin tuoretta kahvia..
EMM..
Et aakassu saiketi sentään. :(
EMM
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Pikavoiton sain. Kiva pirkko oli.
Ei mul muuta vitutuksen aihetta.
Ei ole hyviä nämä. Yks päivä viisastelin yksityisen firman lappuliisalle(miespuoliselle tosin) kun se kurvas sattumalta samaan aikaan ratsaamaan lähikaupan pihasta parkkikiekkoja eikä laittanu mokomaa omaan autoonsa oikeaan aikaan vaikka se siinä kojelaudalla olikin. Ihan pakko oli vähän kommentoida.
EMM
Vastauksena käyttäjälle
ariko
ariko wrote:
Hullu käveli sairaalan pihalla ja veti perässään nuoraan sitomaansa kenkäharjaa. Lääkäri tuli häntä vastaan ja sanoi:
- Sinullahan on oikein komea koira.
- Koirako, oletteko hullu! Tämähän on kenkäharja.
Lääkäri poistui nolon näköisenä. Hullu kääntyi kenkäharjan puoleen ja sanoi naureskellen:
- Kuulitkos, Musti, lääkäri uskoo mitä vain.
EMM
Niin sitä mieltä oon vieläkin, että ihan hölmö lääkäri on tämä Ariko.
EMM
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Ei ole hyviä nämä. Yks päivä viisastelin yksityisen firman lappuliisalle(miespuoliselle tosin) kun se kurvas sattumalta samaan aikaan ratsaamaan lähikaupan pihasta parkkikiekkoja eikä laittanu mokomaa omaan autoonsa oikeaan aikaan vaikka se siinä kojelaudalla olikin. Ihan pakko oli vähän kommentoida.
EMM
No LOL kävi just äsken täsmälleen sama uudestaan. Tuumasin jätkälle vaan ohimennessäni että oot sinä saatana ihme lappuliisa kun et osaa etes omaan autoos sitä parkkikiekkoa laittaa, onhan tästä puhuttu ennenkin. Ei vastanna mittään.
EMM
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui.
EMM
Reissuhommiako se Hullikki tekköö?
EMM
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Jaa jaa. Taas pitäs mennä käymään Tampesterissa. Ei ole hyvä kaupunni se. Humala on aina siellä vastassa. Ja aamusella rapelo. Hui.
EMM
No pientähän toi on siihen nähden, että mä jouduin tänään käymään Turuus'. Ja molemmilla puolilla sitä kuraojaa. Toivottavasti selvisin ilman isompia tartuntoja...