Ei mulla muuta

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Honda sylkäs öllyt pihalle. En ois koskaan uskonut, että mjoottori on se mikä hajoaa.

Ei Mulla Muuta.

Kiertokanki vai kampura?

EMM

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Kiertokanki vai kampura? EMM

Tuskin kumpikaan. Kone kävi normaalisti, mutta öllyset pihalle/bensan sekaan. Kauhee savu, ei kolinaa tai kilinää. Saa nähdä. Kohta vaihtuu Honda VAG:laiseen. All show no go meininkiin. Sanovat.

EMM.

hulluseon
/

Venavarren kumet sittenkö?

Ja mie tarjoon kaheksan markkaa tuossa kunnossa.

Hondasta, en Raabista.

EMM

RaabForRehab
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Venavarren kumet sittenkö?

Ja mie tarjoon kaheksan markkaa tuossa kunnossa.

Hondasta, en Raabista.

EMM

Ei riitä. En tiedä vielä. Saattaapi mennä muutama viikko ennen kun saahaan tarkka analyysi vaurioista ja syistä. Saattaa olla, että Raab vaihtaa kesäauton johonkin KESÄautoon, jolla ei tarvitte edes ajaa radalla. 3000e mennyt jo korjauksiin vajaassa vuodessa. Ei kestä perse eikä kynnet pijä. Joku kiva classico-mersu tai VAG:lainen?

edit: 964 911 Carrera 2 puhuttelis, mutta on niin kallis.

Opc Sami
/ /

Löysin viimeikin vanteisiin sopivat keskikupit! JEEEEEEESS!!

EMM

Zolvi
/

Asentelen serveri koneelle Fedoraa ja siihen Amahia kokeeksi. Samalla kuuntelen minä Ozzy äänirkirjaa.

EMM

TehBigBunny
/

Katsoin pätkän LeManssia, ekat aika-ajot. Siel on nykyään Forza-shikaani.

EMM

Mace
/ /

Taas on yksi ^kesä^ työpäivä takana..

Heimullamuuta.

Tuomo33
/ /

Täällä joku tiesi nuista xboxin asemine vaihdoista tms.

Eli jos mulla on asema, jossa on samanväriset-piuhat, kuin asemassa joka ei ole kiini. Niin voinko vaihtaa sen suoraan tilalle, ilman muita komblikaatioita ? Vainoharhasena kysyn, eika tuosta voi saada banaania "Konsolin manipuloinista" ?

^E^ M ^M^

MehuSukka
/

Se tunne ku ei oo mitään tekemistä tarjolla ja istun vaa muuttorobotin päällä.

EMM

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

p>. ^Bani Presidentiksi !^

EMM

Ei ole hyvä tämä tasavalta.

EMM

Ac3Way
/

!https://p.twimg.com/AvYL4xmCQAAxgaU.jpg!

Hyvää perjantaita!!

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Täällä joku tiesi nuista xboxin asemine vaihdoista tms.

Eli jos mulla on asema, jossa on samanväriset-piuhat, kuin asemassa joka ei ole kiini. Niin voinko vaihtaa sen suoraan tilalle, ilman muita komblikaatioita ? Vainoharhasena kysyn, eika tuosta voi saada banaania "Konsolin manipuloinista" ?

^E^ M ^M^

Älä kokeile, vaan toimita se paketti jollekkin joka tietää mitä tekee.

Boxissa on "koodi" ja tuo sama "koodi" löytyy myös siitä asemasta, joka on siinä Boxissa kiinni. Tuo "koodi" on yksilöllinen ja sitä ei löydy mistäkään toisesta Boxista tai asemasta. Jos tuo koodi ei täsmää Boxin ja aseman kanssa, niin se heittää virhekoodin ja kieltäytyy käynnistymästä..

Miten asia hoidetaan kotiin: Otetaan siitä vanhasta asemasta kaikki "koodi" tiedot talteen ja syötetään ne siihen asennettavaan asemaan. Tähän tarvitaan tietokone ja vähän palikoita + ohjelmia..

Jos homman hoitaa oikein, niin ei jää kiinni! Jos jotain kusee, niin varmasti jää kiinni!

Kuka on mennyt äänestämään Bania Pressaksi, käbälä ylös?!

EMM

Tuomo33
/

@Vaiski

Kiitos tiedosta. Taidan siis jättää tuon homman väliin.

EMM

TehBigBunny
/

!http://www.the-happy-dog-spot.com/images/dog-paw-injuries-dog-doing-high-five.jpg!

EMM

Latetzki
/

!http://farm8.staticflickr.com/7217/7375593516_df5eaef304_z.jpg!

Nätti ilta. Ei mulla muuta.

KKNGS
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Kouvolaaaaaaaaaaaaan! EMM

Varo ettei kingis hyökkää kulman takaa... Ainii ja Driverikii ajaa täällä karttinkia. hmhm... Mutta -älä- aja päältä jos näet EMM

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote:

Varo ettei kingis hyökkää kulman takaa... Ainii ja Driverikii ajaa täällä karttinkia. hmhm... Mutta -älä- aja päältä jos näet EMM

Se otti DOTZin mukaan joten ei kannata mennä lähelle.

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.