Kivasti jutskaavat siitä notta kumpi syö Pitcän Jänecsen ja kumpi savulohesta.
Sanovat.
Emm
Kivasti jutskaavat siitä notta kumpi syö Pitcän Jänecsen ja kumpi savulohesta.
Sanovat.
Emm
EMM (ei mulla mitään)
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kivasti jutskaavat siitä notta kumpi syö Pitcän Jänecsen ja kumpi savulohesta.
Sanovat.
Emm
!http://farm3.staticflickr.com/2325/2000965312_b05c45f3ce.jpg! !http://images.crystalscomments.com/6/20901.jpg! EMM
Onkos tää sellanen "clipping point"
!http://i3.aijaa.com/b/00957/10394219.gif!
Mä oon käymässä kotona. Mulla olisi kaljaa jääkaapissa. Mulla olisi Tärpättiäkin kaapissa.. .. Mä en voi juoda jumalauuta! Tai jos juon niin voin sanoa kahviseuralle hyvästit.. Vaikeita päätöksiä on nyt lyöty Sfäden päähän.. Heitän kohta markan kolikolla, kahdeksasti..
Tuli mieleen vanha orava, pähkinöitä olisi mutta kun ei ole hampaita syödä niitä..
Enkä sano, että on Banin vika.. =D
EMM
^banin syy^
No LOL jotain kahviseuraa. Mukia kitusiin vaan.
EMM
NII!
Kahviseura on usein kovin yliarvostettua.
emm.
NII!
Tirsk, eikun TSUP..
EMM
voi voi.. viina vie miestä...
emm
Ei se vielä vie, mun on pakko katsoa tuo kahvisydeemi tai en välttämättä anna itselleni anteeksi..
Ei se läträäminen tärkeintä ole vaikka kivaa onkin joskus.. Mun vapaat on aika harvassa ja yleensä tulee sitten otettua "muutama" baniikissa kitusiin, kun tietää ettei taas voi hetkeen ottaa..
Kauhee selityksen maku tuli nyt ilmoille..
Menee keittämään teetä..
EMM
Nyt mä otan NIIIIN-IN kaljan että soi, siis musiikki soi ja otan siinä samalla kaljan..
Nam, onpas muuten hyvää! Ups, enhän sanonut että olisi hyvää.. NAM!
Olisi voinut ottaa heti jo alussa, mutta tulipa katsottua kortit.. .. Eikun hei. Kaikkia kortteja ei ole vielä katsottu ja otetaan yhdet sillekkin! Tää eka katosi ikeniin, kauheen kuiva suu.. Pakko ottaa pari tähän hollille..
NII!
No oli kivaa.. =D Otetaan yhdet sillekkin!
Mulla on housuissa reikä, otetaan sillekkin yhdet!
Kerkeenkö mä vielä Buariin, kysyy epätietoinen ja paalutinko turhaan? Yhet sillekkin..
EMM
7.30 oli tänään startti kohti hellsinki ja ymp kuntia. Tarkoituksena olis löytää talouteen ns. kakkosauto, mutta täältä mitään löydy. Ruosteisia pascoja kaikki. Tana. Pitää varmaan jostaan muualta moinen tänne uittaa. Jos sitten vaikka sais jotain (toimimattomia varmaankin) mukavuusvarusteitakin. Vilttu.
E/ em(v)m
Olisit pistännä viestin. Oli voinna käyvvä kaffel.
Vähän niinQ kiälikurssi miäles :)
(Yx autokaupustelijakawerikin olisi ollut..)
E M M
Jänes ois opastanut Petumiehen Itä-Mankkaan Auto-Sentteriin.
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/PinkCarRally2010.jpg!
EMM
^Thihihihhiii^
EMM
Löytyi halvalla huuto.netistä Playseatin pelipenkki, pakkohan se oli hankkia. Emännän reaktiota odotellessa...
EMM
Vastauksena käyttäjälle Koolon Descendens
Koolon Descendens wrote: Löytyi halvalla huuto.netistä Playseatin pelipenkki, pakkohan se oli hankkia. Emännän reaktiota odotellessa...
EMM
Tuskin se mittään jos tuo siun naamavärkkikin menee ihan täyvvestä. ^Thihihihhh^
Erinomainen ostos, paljonko köyhyit jos passaa kysästä?
EMM
Trollituttaa Lohesta nyt kovasti, soon melekeen aina niin kun on syystä tai toisesta keskimäärästä paremmalla tuulella. :)
"Toi on mun poikaystävä Günther ..."
^EMM^
Melkeen ottaa kupoliin tuo mikrosofti. Redeem codella yritin 14kk liveä laittaa ja PUF
Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later Status code: 801613C9 (ja välillä 80150101).
No nyt mulla on ja ei ole gold-jäsenyyttä. Riippuu siitä mistä kattoo. Xboxin sivujen mukaan on gold jäsenyys ja boxilla kun profiilista kattoo niin ei ole. Membership-kohdassa sitten kuitenkin lukee tuo etukäteen maksettu 14kk xbox live gold-jäsenyys. Koodin voi syöttää uudelleen mutta kun sitä redeem now kohtaa näpäyttää niin aina pamahtaa vaan tuo can't retrieve information blah blah blah.
En tiedä onko tuon ohjelmistopäivityksen jäljiltä jotain häikkää vai mikä tässä kusee. Toivottavasti ei katoa taivaan tuuliin tuo 14kk gold.
e/ Emmäätierä. Boxi sekosi ihan huolella ja kun se sitten rauhottu niin rupesi pelittämään :/
@ Rintsi
^Thihihhihh^
Ei se sitä ole, mie oon nuarena Loheksena saanu niin paljon kaikenlaista notta nykyään se melekeen jo viltuttaa. Turhaa vaivaa käydä kax kertaa päivässä suihkussa. :D
Empä kyllä kiellä sitäkään etteikö olis tullu hyvät fiilikset kun semmoset eilisen kaltaiset sexiccyydet osoittaa kiinnostusta, vaikkakin vaan pesukoneen korjaukseen. ;) Kävisin!!
Mutta edelleen olen sitä mieltä notta ANSA.
EMM
Lohes menee nyt vain kokeilemaan onko se ANSA vai ei..
Pundelassa me ei meinaan aloiteta keskustelua, jossa joku alkaa miettimään että mitä olisi tapahtunut jos olisi käynyt...
Ihan jo pelkästään -sinun- meidän mielenrauhan takia sun pitää nyt mennä katsomaan se ANSA.
EMM
Ansa
!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRT5qsgBy5qVm_o_0B5qoLUBUPD3PomWihU_OEYqxytFtFtL65d!
Joojoo menen menen jos se soittaa kuten lupasi. Minen sen perään ala juoksemaan, eri asia jos solisi pyytäny mua soittamaan. Ei ole tarvetta sotkeutua nyt väkipakolla mihinkään kun vasta on edellinen homma paketoitu. :)
EMM
Kirjaudu sisään vastataksesi.