Nopealla vilkaisulla ei tälläistä ollut kyselty ja olishan se varmaan jollakin tapaa hienoa tietää mistä tiedon FRC:stä kukin on saannut...
Itse sain tiedon FRC:stä Livessä Jupe-Sanilta :) Tämä tapahtui jo vuonna '08
Nopealla vilkaisulla ei tälläistä ollut kyselty ja olishan se varmaan jollakin tapaa hienoa tietää mistä tiedon FRC:stä kukin on saannut...
Itse sain tiedon FRC:stä Livessä Jupe-Sanilta :) Tämä tapahtui jo vuonna '08
No miehän ilmestyin tänne melkein vahingossa :D
Etsiskelin googlesta jotain clubia joka painottaisi toimintansa forzailuun.
Laitoin googleen: Forza Racing Club
Ja tällänen jännän ihuna sivusto tuli naaman eteen :D
Itse eksyin tänne Gti tai tuning.fi lehden kautta, kun siellä oli noteerattu IL3n Ken&Mary R32 maalaus :)
Joskus fm3: aluaikoina, kun silloinen artikainen vinkasi tästä..
Forssa kakkosen aikoihin, kun sivu oli ollut ylhäällä parisen kuukautta ja olin tätä itsekin seuraillut, päätin sitten liittyä Makaun kehotuksesta...
[linkki http://forzaracingclub.com/photos/1405/]Tuossa[/linkki] vielä miun ensimmäinen kuva, minkä postasin tänne. =P
Draghar hehkutti tätä mestaa, ja mä lankesin ansaan.
Forza kakkosen aikoihin löysin suht randomina tänne.
Forza 2 alkuvaihessa löysin muistaakseni Livegamersin kautta, kun taisi olla djj07 joka suositteli tätä sivustoa tai sitten se oli Didd. En muista enää tarkalleen.
Laguna Seca Endurance-kisa vuoden 2007 syksyltä oli ensimmäinen kisa jonka ajoin.
Lainasin joskus aikanoinaan kaverilta Forza 2, ja silloinhan tämä löytyi googlettamalla, ja täällä oli kovat Rellu Clio skabat pystyssä, johon en päässyt mukaan :D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tuossa vielä miun ensimmäinen kuva, minkä postasin tänne. =P
Tuo kuva on muutettu laitettu sivustolle samana päivänä, kun täytin 20 vuotta. =D
Forza 2:sen alkuaikoina tuurilla googlesta löysin, kun jotain forza aiheista etsin.
2008 loppupuolella, olisko googlaamalla löytynyt ja tungettiin sitten SM-sarjan B-lobbyihin meidän Gambina-Silvialla
Sattumalta tänne tuli löydettyä Forza 2:n aikoihin. Varmaan jotain tekemistä oli niillä SM-karkeloilla... :P
Forza tiimiä essiskelin ja tää tuli vastaa. Räyhän vika se mut manipuloi mut tänne :D
Peliplaneetassa mainosti joku tätä ja Forza 2:n hankinnan jälkeen liityin ekan kerran.
Vahingossa jonain ikävänä sadepäivävä -> päivästä tuli vielä ikävämpi :)
Joku loppuvuos 2007 loysin tämän google-haulla 'Forza'. Kyllä siinä jokunen vuosi oli että sain itteni rekisteröityä tänne. (Tosin ihan hyvä päätös tuokin ;) ) Eka kisa oli URL Laguna Seca, ja avausvoitto tuli heti ekassa kisassa :).
Itseni tänne muita vituttamaan löysin joskus kaks, kolme tai ehkä pian jopa neljä vuotta (?) sitten. Siitä asti on ollut asiat itsellä huonosti ja muilla vielä huonommin : D
3-4 vuotta sitten axu96 tai skylinemies (pinkki) kerto mulle tän paikan. :D Ensimmäinen kuva
Vastauksena käyttäjälle Draghar
Draghar wrote: Forza 2:sen alkuaikoina tuurilla googlesta löysin, kun jotain forza aiheista etsin.
Tämä. Dragu ja Eissi taisivat olla jo täällä.
Räyhä kertoi =)
Joskus vuoden 2008 alussa löysin tän sivuston etsiskellessä lisätietoa Forzasta, kun olin harkinnut sen hankkimista. Lopulta sitten tuli peli hankittua ja tännekkin rekisteröidyttyä. // Eka viesti ja topic. Vanha nick oli sillon käytössä..
Mulla oli muistaakseni joku kavereissa jolla luki biossa Forza Racing Club niin sitä kautta sitten löysin tänne Forza 2:sen aivan lopulla. Ainakin jonkun biosta sen muistaakseni bongasin, joten voi olla joku kaverin kaveri.
Kirjaudu sisään vastataksesi.