Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Ei varmaankaan koska nykyään ei voi olla varma että sen saa maksettua kisan jälkeen kun on noi menestyspenaltyt.
hulluseon

hulluseon 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Ei sitä saa kesken kauden, jos ei osta autoa.
Driver181

Driver181 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Onkos se reiskan 300 laina viel olemas?
hulluseon

hulluseon 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

"Koolon D" wrote: Tänne saa vissiin itkeä noista pisteistä/rahoista? :D Iberianista mulle kuuluis ainakin P.E.R.U.S. -palkinto ja lisäks mul oli kisan alin PI. Sit vielä semmonen huomio et Suzukasta mulle oli merkattu täydet pojot vaikka osallistuin siinä vaa aika-ajoon. Kuuluuko näin olla?
Jos muistan oikein, niin annoin vaan pelkät pisteet, en rahoja, mutta tarkastan. E. Juurikin näin tein.
TehBigBunny

TehBigBunny 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Ostetuista jåå.
PetuK

PetuK 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

BTW, tuli tuossa mieleen, että sponssirahaa tuloo vain ostetuista eikö?? Meinaan, että mulla esim. tuo intake manifold on vakiona mallia street, kun ei saa kuin sportin ja racen ostettua...
PetuK

PetuK 29.01.2012 in FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit

No eihän tuo nyt vaadi kuin pari voittoa ja aim bäk in bisnes :P
Koolon Descendens

Koolon Descendens 29.01.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 2

Tänne saa vissiin itkeä noista pisteistä/rahoista? :D Iberianista mulle kuuluis ainakin P.E.R.U.S. -palkinto ja lisäks mul oli kisan alin PI. Sit vielä semmonen huomio et Suzukasta mulle oli merkattu täydet pojot vaikka osallistuin siinä vaa aika-ajoon. Kuuluuko näin olla?
hulluseon

hulluseon 29.01.2012 in FM4 FRC pisteet, rahat, sponsorit

Päivitetty Iberianin jälkeen E. Nyt on jännää. Kärki neljän pisteen sisällä. Kui käy Petun, ton suuren miehen Turust? Tippus hän kokonaan pelist? ^Joo, on se vähän huono imitaatio. Paremmin osasin Porin murretta^
hulluseon

hulluseon 29.01.2012 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Merkattu
IL3

IL3 29.01.2012 in PPPP

Älkää antako osoitteen hämätä. Paras 404 mitä ikinä nähny, totaalinen repeäminen :D http://ffp-motorsport.com/shows/haku.php?id=24&taulukko=5&looppi=1
IL3

IL3 29.01.2012 in PPPP

djrunkkari wrote: Kuinkahan tämmöönen maalaisjuntti ymräntää hesalaasia? tj "hesa" 5 päivää kauhajoesta pois
Sulaudut joukkoon paremmin ku et käytä sanaa hesa ja varmaan yli puolet täällä "hesassakin" on muualta ku alkuperäisiä :D Tai kailotat kovaan ääneen et oot "ulokomualainen, muttet mikään mamu" ni kaikki pitää sua "maailmaa nähneenä fiksumpana ja parempana ihmisenä", mikä toisaalta on varmaan totta kun olet ainakin kehäkolmosen ulkopuolelta. Sit manailet miten pikkuruinen kaupunki Helsinki oikeasti onkaan, niin kukaan ei epäile sun alkuperää :D Sit ku haluut riehua, niin tukka mustaks (värillä/peruukilla), suorat housut jalkaan ja Mersutakki päälle (mallia taksikuski) ni sua ei lopulta ikinä löydetä/etsitä ku porukkaa hogaa sun tuntomerkit lehdestä ja tajuu et ne on samat ku naapurin Kyöstillä ja Valdolla. Eiherneitä
djrunkkari

djrunkkari 29.01.2012 in PPPP

Kuinkahan tämmöönen maalaisjuntti ymräntää hesalaasia? tj "hesa" 5 päivää kauhajoesta pois
Finski fani

Finski fani 29.01.2012 in Ei mulla muuta

Kämppis on oksentanu viimoset puolisen tuntia vessassa ja mulla on järkyttävä kusihätä. EMM // Ny pääsin vessaan. Melkosen sotkunen oli. Pitäsköhän tualle soittaa lanssi paikalle? Ei kuulosta kovinkaan hyvältä tualla huaneessa...
MehuSukka

MehuSukka 28.01.2012 in Ei mulla muuta

Tuota tarvii edes ostaa ku menee vaa dirttien rallicrossiin.. vähä samanlaista meininkiä riippuen tietenki peliseurasta. Toivottavasti se DiRT 4 olis sit vähä realistisempi ku sitä lupailivat.
MehuSukka

MehuSukka 28.01.2012 in GTA IV

Macela94 wrote: "Joku tehny hienon time-lapse -videon":http://www.youtube.com/watch?v=Bj5Be0zcEpA&feature=related :D
Näkyy tuossa 1:02 nurkilla tuo perus iv liikenne ku cadillac jyrää jalankulkijan :D
RauhaMees

RauhaMees 28.01.2012 in Ei mulla muuta

"Eiks sen pitäny olla DiRT eikä flatout?":http://www.topgear.com/uk/car-news/dirt-showdown-trailer-released-2012-01-27 EMM kysyttävää
Mace

Mace 28.01.2012 in GTA IV

"Joku tehny hienon time-lapse -videon":http://www.youtube.com/watch?v=Bj5Be0zcEpA&feature=related :D
TehBigBunny

TehBigBunny 28.01.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Schimanski76 wrote: Kiiraa miekin väijyn. Menee ihan ok.
^*Myö kahtotaan sitä telkkarista, ei sen ikkunan takana.*^
hulluseon

hulluseon 28.01.2012 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Terra Nova nyt ei mitenkään vielä vakuuttanut. Katotaan pari jaksoa ja päätetään sitten. Its Show time, MAXilta.