Forum - Recent Posts
Hui kauheeta. Viekää joku Sfäiskille vaikka säkki. Kuitenkin se on pelannu jossain pokeripyödässä vaatteensakkin ja nyt kuljeksii tynnyri päällä
Kuu saa valtansa auringolta
Ja vaikka näyttääkin hohtavalta,
Ei valoaan se yksin jaa,
Saa vallan auringolta,
Auringolta jolta,
Kuu vain lainaa valoaan!
Okei okei, mä laitan pökät kinttuihin!
NEKKID !
vaiski75 wrote: MÄÄ OLEN ALASTI, SE ON TOTTA!
Schimanski76 wrote: Tämä on totta,tämä on totta,tämä on totta!!!
MÄÄ OLEN ALASTI, SE ON TOTTA!
Kellä ei oo housuja?
FIN xxDRIFTERxx wrote: HIFK - KalPaSori hifk, me hävitään se peli 100 - 0
*pssst*
-Ei kerrota niille ettei niillä oo housuja.
-Okei, katellaan vaan täältä kauempaa.
-Joo, muista ottaa kuvia.
-Varmasti
Jääkaappi
Pelituoli
T-paita
Viltti
Reinot
Aikasemmin jo saadut lento-liput
HIFK - KalPa
vaiski75 wrote: Väri on musta ja ei ole aito, vaikka onkin aidoista osista tehty. Tullin sivuilta: FORD AC COBRA 427 316KW 20070904 19651231 0 1100.00 319.00 35.72 354.72. Rekisteriotteessa lukee: Ford AC Cobra 427 A/C.Jos tuolla tullin sivuilla lukee silleen kivasti että kuinka monta sekunttia menee 0-100km/h niin tuo menee näemmä 35,75 sekunnissa, saa olla kova vakiobemari et vetää eelle..
Uudet voitot
Ac3Way wrote: VITUN NULIKKA SÄ MITÄÄN SAAT, KORKEINTAAN TUUN AMPUMAAN SUN KOIRAN. Keliakia on myös valtionvihollinen ja sadistit saavat juoksenella vapaasti eduskunnassa. Näin laman aikana on jokaisen velvollisuus iskeä omaa äitiään karjaraudalla oikein isän kädestä. Isän toisella kädellä voikin sitten peukaloida pikkusiskoaan. Jouluna on myös hyvä muistaa isovanhempiaan ja elämä onkin kuin kukkalaitumella vetäisi kunnon kalasarikännit aamutuimaan Matin ja Tepon rakastellessa ohimollasi. Säälistä se ei kuitenkaan laukea, sanoi mummo lumessa. Talousennuste näyttää synkältä, Jorma Ollila ei ole vielä luvannut joulurauhaa. Pelon sekaisin tuntein yritän kovasti venyttää kikkeliä kattoon, kuitenkaan siinä onnistumatta. Sen sijaan, vaimoni testamentti on edelleen voimassa tuulisina päivinä. Tämän sään vallittaessa onkin hyvä muistaa, että KIMI EI AJA FORMULOISSA ENSI KAUDELLA!!!! vittuViikon naurut :'D
RealBlocker wrote: Ens viikolla tulee nokia 5230 minulle (joululahja). Kellää kokemusta? Kuulemma hintaansa nähden ihan kelpo puhelin. Mukana tulee suojakalvo, suojakotelo, ilmanen navigointi, teline autoon ja 8 gigan muistikortti.Mulla on toi 5230. Mulla ei tullu siinä mitään suojakoteloita tai telinettä mukana, mutta se riippuu siitä mistä sen ostaa.. Ihan hyvin toi on toiminu ja kameralla saa ihan hyviä kuvia, varsinkin valoisalla säällä ulkona. Yks päivä vaan näytössä alkoi näkymään sahalaitaa ja alkoi näyttö vilkkumaan oudosti, (tosin onhan tuo 20-30 kertaa tippunu laattalattialle, asfaltille ja parketille , kerran heitetty VAHINGOSSA tolppaan ja muuta hassunhauskaa..) lähetettiin se sitten takuuhuoltoon josta palasi uuden sisänäytön kera 2 viikon kuluttua.
Ens viikolla tulee nokia 5230 minulle (joululahja). Kellää kokemusta? Kuulemma hintaansa nähden ihan kelpo puhelin. Mukana tulee suojakalvo, suojakotelo, ilmanen navigointi, teline autoon ja 8 gigan muistikortti.

Uusi uusivuosi!
RealBlocker wrote: "Pitbull - Hey Baby (Drop It To The Floor) ft. T-Pain":http://www.youtube.com/watch?v=LefQdEMJP1I "Tinie Tempah feat. Eric Turner - Written In The Stars ":http://www.youtube.com/watch?v=YgFyi74DVjc "Eminem - Not Afraid":http://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64sKaikki noista hyviä. Kuuntele myös Eminem -Talkin' 2 my self (soi juuri tässä parhaillaan)
Sentenced - Crimson