Forum - Recent Posts
Oli oli, ja saat sä kredujaki. Mikää ei enää tunnu missää
Toivottavasti ei nuita tekstejä tartte joskus kahtella miättelijäänä :D
:D
Pakko kai lähettää tunet vaikka creduija kyllä tarkotin. Tuo on kirpaissut syvältä ...
// En tiijjä oliko sulla tuo sama Tatsuni. #3
TehBigBunny wrote: Miulla on Datsuniin sellaiset tunet että 1:20 paukkuu. Tarjouksia otetaan vastaan :)MÄ! Mä oon aina tykänny mite IFK ja HJK pelaa:) Ihan ovat suomen eliittiä. Tuli näin muute vaa täsä mielee kivasti
No nyt on ekat kilsat(120km) takana Kottaraisella ja jumankauta että on hauska peli. Vaatii vähän parempaa rengastusta alle ja muuta kun syheröistä tietä etiäpäin! Paukkuu, sutii ja keulii. Eli kaikki katastrofin ainekset on nyt Raabilla käsissä..

Huono vitsi tai tyhmä pedo.
Veikkaan tuata ekaa.
Free Candy -van
Toi on arveluttava toi lapsiltakin saanut kehuja.Miksei toi oo kuvannut takatiloja jos ne on niin mahtavat?
El PiNk DeViL wrote: "Missä käytössä toikin on ollu :D":http://www.nettiauto.com/ford/transit/3550575Takatilat on oivalliset myös ihmisten kuljettamiseen. Lapsiltakin olen saanut kehuja auton takatiloista. Myös muutama aikuinen siellä on ollut. Kuulostaa siltä että kuski on kuljettanut ihmisiä (enimmäkseen lapsia) rajan yli, todennäköisesti kaikki ovat olleet venäläisiä.
"Missä käytössä toikin on ollu :D":http://www.nettiauto.com/ford/transit/3550575
Aika skotti tämä Warjo-miäs :(
*// Mie ajoin 1:20.112 :)*
TehBigBunny wrote: Miulla on Datsuniin sellaiset tunet että 1:20 paukkuu. Tarjouksia otetaan vastaan :)Tarjoan sulle 10forza creduu että ET anna kellekkää sitä.
Miulla on Datsuniin sellaiset tunet että 1:20 paukkuu.
Tarjouksia otetaan vastaan :)
Bunny lähetti jo Mersun, älkää lähetelkö enään kiitos..
Ok
Jees, tuli 10000 Gamerscorea tayteen.
Aleksis Kivelläkään ei olna näi kovaa rapulaa ku miulla.
On se kyllä leffana helevetin hyvä ja kirjana vielä paljo parempi.
Jari Tervon Poliisin Poika:
-Mie kuulin notta sie opit viime linnareissulla lukemaan
-Vitut ku uimaan
-Sitä miekin, että paska puhetta
-Vieläkös vaimos tykkää että takaapäin?
Hittolainen kun on hyvä kirja, ja leffakin oli ihan rautaa.
Kuka lainaa mulle DTM Mersua hetkeksi?!
Lupasin laittaa maalit Storeen, mutta pitäisi ottaa yksi logo sieltä pois ja eihän mulla köyhällä ole koko autoa enään..