Forum - Recent Posts
Veljekset kuin ilvekset;
tappileipä ja El PiNk DeViL
--
REPS
El PiNk DeViL wrote: REPSsuna en kehtais ees sanoa mitään..
tappileipa wrote: vajaaälyiselle on turha alkaa selittää että lopettaa tuon joten oon ihan hiljaa.. onneksi en ite ole tollanen...!!REPS
Mudinski wrote: TappileipÄ = Idiootti Muut ihan vitun sika vittu jees äijiä !vajaaälyiselle on turha alkaa selittää että lopettaa tuon joten oon ihan hiljaa.. onneksi en ite ole tollanen...!!
TappileipÄ = Idiootti
Muut ihan vitun sika vittu jees äijiä !
Mudinski wrote: STFU ! Hoitakaa nyt vittu vaikka privalla nämä asiat ! Ketään ei kiinnosta minkätakia joku on poistanut jonkun kaverilistaltaan !ketään ei kiinnosta myöskää sun valitukses.. :D E: vaikka onhan se niinki mitä sanoit..
El PiNk DeViL wrote: Mä tiedän sen, mutta muutkin haluais tietää. :DSTFU ! Hoitakaa nyt vittu vaikka privalla nämä asiat ! Ketään ei kiinnosta minkätakia joku on poistanut jonkun kaverilistaltaan !
tappileipa wrote: MIETI!! jos osaat..Mä tiedän sen, mutta muutkin haluais tietää. :D
Siis nyt oikeasti jumalauta !
Älkää nyt tätäkin vitun topikkia pilatko näillä "Täh!" "Ai mää vai" yms älyvapailla kommenteilla.
Suurin osa tietää ketä/keitä tarkoitan taas kerran.
Jos ihan vain asiassa jatketaan !
Edit: Uskoisin että Bunny tiesi oikean vastauksen taas kerran.
El PiNk DeViL wrote: Mutta tappi, joku jäi kertomatta :D Se syy jonka takia poistit :DMIETI!! jos osaat..
El PiNk DeViL wrote: Mutta tappi, joku jäi kertomatta :D Se syy jonka takia poistit :DEiköhä se oo jo selvinny kaikille..
tappileipa wrote: sama täälä.. :DMutta tappi, joku jäi kertomatta :D Se syy jonka takia poistit :D
Finski fani wrote: Mikä on, mutta samalla ei ole? // iha ite keksin, joten joillakin voi olla vastaväitteitä oikeasta vastauksesta. En kuuntele niitä ollenkaan! =PPelko? :D
Ehkä.
Syntax error
Vaiko olenko ollenkaan...
Indiana Hopo wrote: Hyvä homma.Uutta verta saatiin kehiin.YEAH!BLOOOD! me syödään toi uutukainen aamupalaksi hopon ja Eeegacin kans ;)
Nipsuhuuli wrote: Nipsuhuuli PI459 181kW 236.3N-mEi näin Nipsu!