Forum - Recent Posts
VETT
Mudinski kirjoitti 09.07.2009 06:49: Voe vittu. Vettä sattaa...mishä? tääl paistaa aurinko.. Takana 30Kierrosta lagunasecaa c luokan crx:llä.
Voe vittu. Vettä sattaa...
Fatboy Slim - Right Here Right Now
-
toiha on iha hyvä,must ainaki
Huomenta!
Mudinski kirjoitti 08.07.2009 21:17: Jonkin sortin tuottaja olet ? Kuuntelin tuolta sivuilta nuo kappaleet ja siis hyvää settiä kyllä. Täytyy lueskellla enemmäkin yhtyeestä.Kyllä vain, tuottaja koitan kovasti olla, haha. Salaisuuteni on paljastunut. Ei mun tuotantoa viel pahemmin mistään kuule tosin, paitsi myspace.com/eeegac.
Jonkin sortin tuottaja olet ? Kuuntelin tuolta sivuilta nuo kappaleet ja siis hyvää settiä kyllä. Täytyy lueskellla enemmäkin yhtyeestä.
Kiitos kaikille!
Itse en tosiaan esiinny tossa biisissä, mutta vaikutan kyseisessä ryhmässä. :)
Asiasta enemmän kiinnostuneet voivat tsekkaa skillstreet.fi ;)
You have mu VOTE!
Vanhana rap-mussiikin diggarina voin sanoa myös, että oli aika korvaan osuvaa. Millon tulee levyä kauppaan? ;)
Tottaha toki myö äännestän ! Go FRC !!! :D
Ja ihan tosissani sitten sanon tän, että omaan korvaani tuo sun biisi kuulosti oikeasti parhaimmalta.
cashew-pähkinöitä (ärsyttävä pikkunälkä)
/joo ja on kaiken lisäksi ihan syötäviäkin
En tykkää räpistä, mutta äänestinpä kuitenkin (skill streettiä siis).
Tottakai myö äänestetään :D
MURSKAVOITTO TULEE!!!
.. JA
Broileri pyöryköitä ja perunasuikaleita pannulla. Juamana Virosta tuomaa Smirnoffia..
'Kreikkalaisia lihapullia' ja peruna/salaatti zydeemiä.
Alas halvalla valkkarilla. Ruoka nam. Viini oli heikko.
Mieli vahva, aiheessa pysyy.
Ei lähde omille reiteille.
Vuorille.
Kiipeile.
Splat Number1 kirjoitti 08.07.2009 17:59: Katastus-setä ei tykänny mun awton päästöistä, joten tänään alko koneremppaTämä aihe ja Splätin kirjoitus = jotain on rikki. Taas.
Vois kyllä itsekin lähteä Kebabin hakureissulle kohta.
Nyt napostelen pistaasipähkinöitä.