Forum - Recent Posts
Kebabille tästä just lähdössä. Pitäähän sitä iltapalaa saada.. :)
Couscoussia hauduttelin kasarissa,kastikkeena semmoinen itämaistyylinen lohi/katkarapu/kookos/paprika/chili-hässäkkä mausteineen,parit kirsikkatomaatit kylkeen ja koko komeuden huuhdoin alas saksalaisella keskioluella.
Ol nii hyvvää!
Katastus-setä ei tykänny mun awton päästöistä, joten tänään alko koneremppa
jos joku kerää noita erikoisrasseja niin laitan ton t10 fairladyn custpom U999n myyntiin, lähtöhinta milli. olen ilkeämielinen profiteeri, hyihyi minua :)
tai laitelkaa tarjouksia jos toi kiinnostaa. kokeilen jokusen tunnin onko tosta mihkään/ei, ja jossei pysy rasssi hanskassa niin aahooseen menee..
Miqqe kirjoitti 08.07.2009 00:12: Sä et mudinski nyt rupee tiedustelee yhtäänmitään kun oon jo tässä muistikortinlähetysprojektissa näin pitkälle päässyt! Kortti on jo kirjeessä ja nimi kyljessä, vielä ku muistais viedä sen laatikkoon! Eihän tässäkään oo vast menny ku pari kk? :DKyl Mudinski tiedustelloo asiasta. Tai itte asias soetteli jo asiakaspalaveluun. Kuulemma en saa koska en omista Arcadea ? Wtf ?
Selkeät sivut.
Mitä helvettiä se Miqqe oikeen höpäjää?!? :D
Mudinski kirjoitti 07.07.2009 15:17:Sä et mudinski nyt rupee tiedustelee yhtäänmitään kun oon jo tässä muistikortinlähetysprojektissa näin pitkälle päässyt! Kortti on jo kirjeessä ja nimi kyljessä, vielä ku muistais viedä sen laatikkoon! Eihän tässäkään oo vast menny ku pari kk? :DRaabForRehab kirjoitti 07.07.2009 14:51: Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..Hmm... Eli itse sellaisen saisin ilmaiseksi Microsoftilta kun ostin tuon PRO mallin konsolin ? Täytyypi muuten alkaa tiedusteleen asiaa sitten...
Täysin sama kokoonpano alusta loppuun asti.
Täysin sama kokoonpano alusta loppuun asti.
Mudinski kirjoitti 07.07.2009 15:17:Joo ne laittaa sen sielt ilmaseks..joko soittamalla tai sit käy netistä tilaamassa.RaabForRehab kirjoitti 07.07.2009 14:51: Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..Hmm... Eli itse sellaisen saisin ilmaiseksi Microsoftilta kun ostin tuon PRO mallin konsolin ? Täytyypi muuten alkaa tiedusteleen asiaa sitten...
RaabForRehab kirjoitti 07.07.2009 14:51: Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..Hmm... Eli itse sellaisen saisin ilmaiseksi Microsoftilta kun ostin tuon PRO mallin konsolin ? Täytyypi muuten alkaa tiedusteleen asiaa sitten...
Maantaina Huovirinteseen, pääsee vähän lomailemaan.
TJ 93
Onkos kellään tällaista datasiirtokaapelia ja softaa ylimääräisenä jota voisi lainata?
Pitäis saada siirrettyä 20GB kovolta kamat uudelle isommalle..
Eivät ilmeisesti suostu laittamaan ilmaiseks sitä tuolta Microsoftin tuesta kun ei ole Pro tai Elite mallin konsoli..
HJ
kurppak kirjoitti 07.07.2009 10:51: Kyllä K&M oli mukana ihan ekassa kisassa, mitä SM-Sarjassa on ajettu.Oliko nimi sama? Ja samat kuskit? Huomioin noissa tilastoissa vain saman nimiset ja samat kuskit.. Tietty voin muuttaa sen tuonne sivuille jos haluat..
Kyllä K&M oli mukana ihan ekassa kisassa, mitä SM-Sarjassa on ajettu.
Ac3Way kirjoitti 06.07.2009 21:21: "Muutama näpäytys":http://s597.photobucket.com/albums/tt60/Ac3way/Valokuvaus, jos kiinnostaa. Vähän on tahti hidastunut taas kuvauksessa, mutta onhan nyt kesällä tullut otettua joku tuhat kuvaa.Tykkäsin erityisesti niistä, joissa on hyödynnetty pimeyttä sekä auringonvaloa.
Ac3Way wrote 07/06/2009 @ 21:21: "Muutama näpäytys":http://s597.photobucket.com/albums/tt60/Ac3way/Valokuvaus, jos kiinnostaa. Vähän on tahti hidastunut taas kuvauksessa, mutta onhan nyt kesällä tullut otettua joku tuhat kuvaa.hyi kamala!
"DB5 ja mitä tossa nyt on ...":http://img199.imageshack.us/img199/6484/amdb5.jpg