Forum - Recent Posts
Miten ois kokoontumispaikkana toi töölön kisahallin pohjois puoli?
Sunsh1ne FI kirjoitti 11.06.2009 08:05: Toimiiko peli muuten normaalisti jos kisassa on mukana dlc-auto jota ei omista? Näyttääkö se tilalla jonkun muun auton kuten esim Test Drivessä?Mun mielestä ne saa näkyviin jos lataa sen ilmaisauton joka siitä paketista löytyy.
Toimiiko peli muuten normaalisti jos kisassa on mukana dlc-auto jota ei omista? Näyttääkö se tilalla jonkun muun auton kuten esim Test Drivessä?
Voisin maksaa vaikka enemmän ku en saanu niit silloin ku ne oli myynnissä.
Jos vaan voit niin oisko 1 mijl CR hyvä hinta.
Vihdoinkin näkyy aikataulu, mietitty että millon sinne kannattaa mennä kattoo.
Miqqe oli yön putkassa.
Onneksi en kattonut olis vain ruvennu vituttaan
Nipsuhuuli kirjoitti 10.06.2009 21:15:Nipsuhuuli kirjoitti 03.06.2009 18:25: Mua ei tuo driftaaminen kiinnosta paskan vertaa, mutta ajattelin kuitenkin nyt tulla paikalle, kun on ilmeisesti aika moni FRC:stä tulossa ;)Nyt kun miettii, niin ihan kivahan tuota driftinkiä on seurata. Varmasti on näyttävää seurata, kun koneet huutavat ja savu lentää! Mun aikaisemmat kokemukset perustuvat vaan Forzaan, mikä on hieman eri kuin seurata IRL :D
Nipsuhuuli kirjoitti 03.06.2009 18:25: Mua ei tuo driftaaminen kiinnosta paskan vertaa, mutta ajattelin kuitenkin nyt tulla paikalle, kun on ilmeisesti aika moni FRC:stä tulossa ;)Nyt kun miettii, niin ihan kivahan tuota driftinkiä on seurata. Varmasti on näyttävää seurata, kun koneet huutavat ja savu lentää! Mun aikaisemmat kokemukset perustuvat vaan Forzaan, mikä on hieman eri kuin seurata IRL :D
"18.00-19.00 Lajittelu ryhmä 1 (kilpailijanumerot 1-12)
19.00-20.00 Lajittelu ryhmä 2 (kilpailijanumerot 13->)"
Elikkä lajittelut alkaa klo 18.00, mutta driftingissä aloitetaan harjoitukset jo klo 13.00.
Nyt tuli aikataulut nettiin...
Hiero sitä munalla, se auttaa jne..!!
Pirkka Lager pelasti päivän :) Ja ainiin tietenkin hienot kuvat joutsenista! Haista vittu ForsSELL, Haista vittu TiHIHInen, Haista vittu Köpi "Risto Ryti" Kallio! Kuningas oli jees ja Roman on aikamoinen prrrinssi, vitun kova pelaaja! Nhikke Moisander kynäili paremmin kun ForsSELL ja älykäämpi kuin Bubi huuhkaja, torille huutaa Nikken nimeä! Ouh JEA!!!
TehBigBunny kirjoitti 10.06.2009 19:56:Juu ei siinä mitään, teho ja paino näyttäis olevan samat mutta voihan niissä jotain eroa olla. Yks autopaketti maksaa kuitenkin vaan 400 pointsia.Sunsh1ne FI kirjoitti 10.06.2009 19:30: Tuo GT3 RS on ilmeisesti ainoa DLC-auto koko sakista? Onko näin tarkoituksella vai sopisko tuohon se peruspelin 997 GT3?Se on testattu tasaiseksi muiden kanssa, tuo 997 GT3 pitäisi testata eri osilla/radoilla :|
En vaan kasan 87-vuosimallin wttc autoja race pro:ssa :D
djrunkkari kirjoitti 10.06.2009 19:59: hookkis vähä lensi xDOttiko se Red Bullia ?
hookkis vähä lensi xD
Sunsh1ne FI kirjoitti 10.06.2009 19:30: Tuo GT3 RS on ilmeisesti ainoa DLC-auto koko sakista? Onko näin tarkoituksella vai sopisko tuohon se peruspelin 997 GT3?Se on testattu tasaiseksi muiden kanssa, tuo 997 GT3 pitäisi testata eri osilla/radoilla :|
Nyt Vituttaa.
Tasoero oli valtava.
Ei muuta ku lisää paskaa housuun.....
Tuo GT3 RS on ilmeisesti ainoa DLC-auto koko sakista? Onko näin tarkoituksella vai sopisko tuohon se peruspelin 997 GT3?