Finski fani
06.06.2009 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Splat Number1 kirjoitti 05.06.2009 12:48:
Northg7 kirjoitti 05.06.2009 12:05:
Tuli mieleen lörtsykin...Kuopion torilta tottakai...
Parhaat lörtsyt Mikkelistä ;)
Komppaan! Aina tulee syötyä ku mökillä käyn siellä päin...
jimmykojootti
06.06.2009 in
PPPP
oon nähny ne kaikki jopa sen nelosen se ei oo vielä ees kaupissa. olin ensi-illassa
jimmykojootti
06.06.2009 in
Forza Kolmea odotellessa - kesäkausi 5 !
Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:
jimmykojootti kirjoitti 06.06.2009 08:52:
olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassa
VOU!
6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
No älä vittu ala valittamaan
e: oonhan sanonu että en oo haka äidinkielessä
villek00
06.06.2009 in
Makau kirjoitti 06.06.2009 10:01:
olisin kiinnostunut tulemaan johonkin talliin, mutta varaa autoihin mulla ei oo joten jos pääsen johonkin talliin niin voisko tallikamu tai joku muu tehä mulle tämän kyseisen tallin auton mulle on ihan sama mikä auto se on ja en piitaa jos häviän mulle tärkeintä on että on hauskaa ja jos joku viittis mulle vielä selventää miten näihin osallistutaan, koska olen aloittelija sm-sarjassa
VOU!
6 riviä, 60 sanaa eikä yhtään pistettä! Jonkinlainen ennätys tämäkin varmaan on..
Veit jalat suustani!! Jotkut ne vaan osaa :)
Mutta siis.. Jimmy, ei sun kannata ees lähtee jos sun asenne on tollainen.. Tällässinä aikoina kun lama puskee päälle, ei varmaan monilla ole varaa rakentaa "ylimääräistä" autoa.. Voin toki olla väärässäkin :)
Makau
06.06.2009 in
VOU!
jimmykojootti
06.06.2009 in
IIPPONEN
06.06.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
RaabForRehab kirjoitti 06.06.2009 08:02:
En tiedä onko joku jo nähnyt, mutta tässä on "gameplayta":http://www.youtube.com/watch?v=ie-L60FEOTY&feature=related.
Näyttäisi ajettavuus olevan jotain muuta kun arcadea.
Luulisin, että moni on alkanut pelätä tuota arcademaisuutta siitä syystä, kun on kerrottu että on mahdollisuus kytkeä kaikenmoisia ajoapuja(jarrutus yms.) päälle että pääsee helposti sisään. Veikkaan, että kun laittaa kaikki ajoavut pois ja ajelee vielä sisäkuvakulmasta niin fiilis on MAHTAVA!!!
Näyttää hienolta :P ainoo mikä jäi hämäämään on ratin viive mikä on selvästi isompi kuin mikkisofta+forza2.... tiiä sitten mistä se johtuu (ohjelmistot kesken tjs.) toivottavasti ei haittaa ajamista pahasti kun korjausliikkeet tulee hetken myöhässä :/
RaabForRehab
06.06.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
En tiedä onko joku jo nähnyt, mutta tässä on "gameplayta":http://www.youtube.com/watch?v=ie-L60FEOTY&feature=related.
Näyttäisi ajettavuus olevan jotain muuta kun arcadea.
Luulisin, että moni on alkanut pelätä tuota arcademaisuutta siitä syystä, kun on kerrottu että on mahdollisuus kytkeä kaikenmoisia ajoapuja(jarrutus yms.) päälle että pääsee helposti sisään. Veikkaan, että kun laittaa kaikki ajoavut pois ja ajelee vielä sisäkuvakulmasta niin fiilis on MAHTAVA!!!
Northg7
05.06.2009 in
PPPP
2 fast 2 furious MTV3:lla menossa. Jos ei leffana hyvä, niin katseleehan noita autoja näin viikonloppuhuumassa.
Pitäis nähdä se uusin osa.
ariko
05.06.2009 in
Nyt soi?
The Doors - The end
Kiitos Kirveen ;)
Schimanski76
05.06.2009 in
Nyt soi?
Kingston Wall ykkönen.
Toimii.
RaabForRehab
05.06.2009 in
Nyt soi?
Bloodhound Gang - Lift Your Head up High
Nipsuhuuli
05.06.2009 in
Nyt soi?
Thomas Bronzwaer
Plantsu
05.06.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
TehBigBunny kirjoitti 05.06.2009 13:33:
Plantsu kirjoitti 05.06.2009 13:17:
Osaatteko kertoa minkä takia en pääse forzamotorsportin sivustolle. Kun menen sinne ja siinä tulee se jatka peruuta kohta, kun painan jatka sivu latautuu hetken aikaa eikä se etene vaan sama kysymys toistuu kokoajan.
Mullakin kettuilee joskus se etusivu.
"Koita suoraan foorumille":http://forums.forzamotorsport.net/Forums
Kiitoksia foorumille pääsee ihan normaalisti.
RaabForRehab
05.06.2009 in
Nyt soi?
teemu1337 kirjoitti 05.06.2009 18:21:
Eppu Normaali - Murheellisten laulujen maa
Vaihteeksi näin.
On muuten klassikko, sanokaa mitä sanotte.
Luv it!!!
np. Coal Chamber - Babbit(demo)
teemu1337
05.06.2009 in
Nyt soi?
Eppu Normaali - Murheellisten laulujen maa
Vaihteeksi näin.
On muuten klassikko, sanokaa mitä sanotte.
Northg7
05.06.2009 in
Nyt soi?
YleX ja Ysäritekno
RaabForRehab
05.06.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
Nipsuhuuli kirjoitti 05.06.2009 17:23:
Mulla on sellainen pieni huolenaihe, että millainen tulee olemaan ajotuntuma. Kun kolmosessa tulee olemaan erilaisia ajomoodeja kuten driftingiä, sekä paremmat grafiikat ja enemmän sisältöä, niin saattaa boksin tehot joutua koetukselle. Toivottavasti se ei vaan näkyisi ajotuntuman karsimisena. Arcade-ajotuntuma on sitä, mitä mä kaikista vähiten haluan peliin.
Turhaa pelkoa.. Jos miettii millainen ero oli ykkösestä kakkoseen niin tuskin menee takapakkia. Luotan kovasti Daniin ja muihin ihmisiin! Jos peli on pettymys niin lopetan koko konsolilla pelaamisen..
kurppak
05.06.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
Sitä nyt on ihan turha pelätä, ei mikkisoftalla ole varaa siihen kun kilpaillaan GT5:n (ei ole ajotuntuma lähelläkään Forza 2:sta, mutta moni luulee että on) kanssa. En noissakaan kuvissa nähnyt jynssättä alumiinia. Se minua pelottaa.
tappi
05.06.2009 in
Forza Motorsport 3 Hype
Nipsuhuuli kirjoitti 05.06.2009 17:23:
Mulla on sellainen pieni huolenaihe, että millainen tulee olemaan ajotuntuma. Kun kolmosessa tulee olemaan erilaisia ajomoodeja kuten driftingiä, sekä paremmat grafiikat ja enemmän sisältöä, niin saattaa boksin tehot joutua koetukselle. Toivottavasti se ei vaan näkyisi ajotuntuman karsimisena. Arcade-ajotuntuma on sitä, mitä mä kaikista vähiten haluan peliin.
Niimpä,itekkin oon tuota miettiny