Forum - Recent Posts
http://www.forzaracingclub.com/fi/events/357/
15.10 Dynamite oli osallistunut Kansanauto-sarjan kilpailuun, johon itse en valitettavasti osallistunut. Dynamite voitti ekan lähdön.
Vetää aika sanattomaks...
Rest in peace.
R.I.P my friend...
Sinä iltana monta tähteä näin,
syttyi kirkkain tähti yllättäin.
Sitten kuulla sain sinun poistuneen
ja jäiseen tuulen henkäykseen
se loi timantiksi kyyneleen.
Kun taivaalle katson ja tähden nään,
muistan sinua, ystävää.
Kirkkaana muistosi säilytän,
tähtitaivaalle tuulessa terveisen lähetän.
hookkis112 kirjoitti 13.12.2008 21:20: Eipä niin, eipä niin..sitä minäkin..
Eipä niin, eipä niin..
Osanottoni. Ei tätä voi uskoa todeksi...
Rest in peace. :`(
djrunkkari kirjoitti 13.12.2008 20:49:voi kamala:Stappileipa wrote 12/13/2008 @ 20:41: Eihän tälläset koskaa kivoja ole... Onko tietoa että mite se kävi? : /Liikenne onnettomuus. Jäi kuorma-auton alle. on vuodatettu jo kyynäleitä tänään....
tappileipa wrote 12/13/2008 @ 20:41: Eihän tälläset koskaa kivoja ole... Onko tietoa että mite se kävi? : /Liikenne onnettomuus. Jäi kuorma-auton alle. on vuodatettu jo kyynäleitä tänään....
Eihän tälläset koskaa kivoja ole...
Onko tietoa että mite se kävi? : /
Koko ajan tulee vaan paskempi fiilis, kun ajattelee tätä :(. Olin jo epäillyt tätä, kun dynamiten viimeinen kirjautuminen eri sivuille oli ollut samoihin aikoihin. En ollut vain kehdannut kertoa epäilyistäni kenellekään, koska epäilin saavani vain dissaamista.
Syvät osanottoni ja idea adressista oli mielestäni harkinnan arvoinen.
Tämä on kauheaa!
Totta joka sana vaikka olin tarttunut pulloon.
Too young, too much to lose.
Mitä tähän nyt enään voi sanoa.
Osanottoni
Surullista :|
Todella surullista kuulla :/
Pitää virittää joku adressi FRC:n/Forzan puolesta.
osanottoni... ikäviä uutisia :(
Draghar kirjoitti 06.12.2008 11:13: Kai sitä nyt sitten täytyy omastakin forzapisteestä kuva laittaa. http://s491.photobucket.com/albums/rr273/Draghari/?action=view¤t=huone1.jpgheh... samat vermeet näyttäis olevan, siis töllötin ja ratti.
Ikävää :(