Forum - Recent Posts
Aika-ajossa perusvarma kierros jolla pääsin tokaan ruutuun. Itse kisassa alku oli hyvää vääntöä RSIarton kanssa ja rohkeammilla ajolinjoilla olisin varmasti päässyt ohitusyrityksiinkin. Kuitenkin 10 kierroksen ajelun jälkeen vedin ekan mutkan leveäksi ja arto pääsi lopullisesti karkuun. Sen jälkeen ajelu oli todella tylsää hotlappaamista ja keskittyminenkin meni sen sileän tien. Lopulta eroa oli yli 20 sekuntia, mutta kisasta jäi ihan kiva maku
Ihan hyvä kisa C-finaalissa. Evo oli ajoissa aivan omaa luokkaa ja hävisi horisonttiin. Alussa tuli pientä säätöä ja sijat vaihteli huikan mutta suurimman osan ajasta mä ajoin kilpaa Finskin kanssa pari kertaa oli edelläkin mutta sitten vaan rupesi ote lipsumana ja Finski meni ohi. Lisäksi oli muutama kiva läheltä-piti tilanne.
25 kierroksen kisa ja mä ajoin vain kaksi nopeaa kierrosta. Kertoo kaiken mun ajamisesta.
/ meillä kanssa ajettiin kyllä se ensimmäinen mutka todella hissusseen.
Jep, ken haluaa kommentoida vappaaehtoisesti suoritustaan, niin tällainen paikka on ihan kiva siihen tarkoitukseen, kootusti. Löytyy nämä ainakin sm-sarjan alueen alta, ei arkistoon siirtyneiden joukosta.
--
Oma suoritukseni yllätti itseni, sillä alkuillan lämmittelyt menivät törkeän jäykästi ja jännittyneesti.
Mm. Jupen kanssa oli hyvää vääntöä, harmi se yksi peräänajo, jolle ei oikein kumpikaan voinut mitään. Herrasmiehenä Jupe päätti antaa mun mennä edellensä, hattua hänelle nostan. Tekeville sattuu ja tapahtuu.
Tosi hyvä kisa oli kaiken kaikkiaan ja tiukkaa oli.
Ensimmäinen mutka meni +erittäin varovaisesti+:)
aika-ajo meni ihan jees vaikkakin 0.5 sekunttia olisin voinut saada pois ihmeen kaupalla, mutta se ei olisi vaikuttanut mihinkään... Kisa itsessään meni ihan kivasti bunnyn kanssa kilpaillessa, evo ja kurppa oli aivan liian nopeita, joten kollmas sija oli paras mihin pystyin. Kivat kisat! Ja onnea voittajille!
Kirves se jaksaa edelleen heilua oli sitten Phil Collins Darra tai ei. Sarjan pahaimmalle kuskille toki krediittiä topicin avauksesta.
Aika-ajo meni ihan hyvin ja B-Finaalissa oli hyvää vääntöä alussa Miqqen kanssa. Varikolta tultuani (about 17), lipsahti polkimet hieman sivuun ja jarrutin perselleen. Auto osui seinään, mutta ei onneksi mitään vauriota. Sen jälkeen ajetiin ihan yksin, kun ei Miqqe tehnyt isompia virheitä ja meikäläinen painoi karkuun Mudinskilta.
Hyvä avaus, yksi virhe, muuten hyvää ajamista.
Huomasin tuossa että mun A-luokan paras aikakin on vain 2:05.7. Helpotti oloa kovasti ja nyt mä olen ihan tyytyväinen jopa 2:08.3-- aikaan :)
2:07.jotain olisi kyllä tarkoituksena.
Käy hakeen uuet laput... tai mene Bunnyn vastaan otolle saunan taakse :D
Papereissa luki kyllä että terve??
RSI artoxt1r kirjoitti 30.11.2008 13:19: No menihän se 2.04.931, jäihän siihen vähän vielä poarantamisen varaa:) 16 kiekkaa se otti.*HULLU!!!*
No menihän se 2.04.931, jäihän siihen vähän vielä poarantamisen varaa:)
16 kiekkaa se otti.
Mänizmentti ON tarkkana tällä kaudella... ;)
TehBigBunny kirjoitti 30.11.2008 12:46: Tähän on hyvä muistuttaa siitä että jos viimeisessä lobbyssä tapahtuu hidastelua siksi että jäisi viimeiseksi ja saisi tasoitus-PI:t niin tälläisessä tapauksessa niitä pisteitä ei välttämättä tule.Mänäzmentti saa olla tarkkana tällä kaudella :)
Tähän on hyvä muistuttaa siitä että jos viimeisessä lobbyssä tapahtuu hidastelua siksi että jäisi viimeiseksi ja saisi tasoitus-PI:t niin tälläisessä tapauksessa niitä pisteitä ei välttämättä tule.
RaabForLife kirjoitti 30.11.2008 10:57: Se kuka ei oo valmis lähtemään kisaan ajamaan voitosta, niin kannattaa unohtaa koko homma. Itse vaikka olisin(ja ollut useasti) A-finaalin viimeinen lähtöruudukossa, aion taistella voitosta ja ajaa niin lujaa kun pystyn. Koskaan ei tiedä mitä edessä tapahtuu, ajaako joku ulos tms.Eihän siinä muuten ole järkeä ? Kai... Kaikkeni annan ja jollen pärjää sillä niin tyydyn siihen mitä saavutan. Mutta aina 110% Lataus päällä
Vaikka olisin oman lobbyni viimeisenä, niin pyrin aina korottamaan sijoitustani, kuten luultavasti melkein kaikki osallistujista.
Törmäsin tappiin GTi foorumilla.. :D
http://www.gti.fi/galleria/kuva.php?id=64245
Tappia haukutaan siellä yhtä paljon kun täälläkin :D
reflexit "kunnossa?":http://www.foddy.net/Ninjas.html
Samaa siis kun mulla.
Tuo aika tuli aivan tuurilla. Muut kierrokset olivat 2.06-2.06.5
Mikä jätkä :D