Nipsuhuuli
23.11.2008 in
PPPP
Northg7 kirjoitti 23.11.2008 15:17:
Hieno keli ulkona! Teboililta piti sidukka & sprite hakea, niin näkyvyys luokkaa 50m. Etuveto kippoautot revitteli onnessaan :)
Meidän Yaris sutii ihan kivasti kun lähtee liikkeelle :D
Northg7
23.11.2008 in
PPPP
Hieno keli ulkona! Teboililta piti sidukka & sprite hakea, niin näkyvyys luokkaa 50m. Etuveto kippoautot revitteli onnessaan :)
e: Ainiin... HENEEEE!
IIPPONEN
23.11.2008 in
Lämpötila sisällä nyt?
mittarin mukaan sisällä 19.7 ja ulkona -1-8 :P
Ac3Way
23.11.2008 in
Lämpötila sisällä nyt?
Ihan saatanan kylmä ollut jo monta viikkoa. Kädet ihan "jääkaappi" kylmät.
Pitäis varmaan olla 24/7 kännissä vai miten täällä selvitään?
TehBigBunny
23.11.2008 in
Millä etäisyydellä pelaatte ja kuinka isolla TV:llä?
Miqqe kirjoitti 23.11.2008 14:56:
Mä en oo vielä nähny/kuullu yhdessäkään flättitelkussa sellaisia kaiuttimia etten pidemmän päälle niistä mitään kuuntelisi.
Näin on ja sitten vielä jos sen lykkää seinään kiinni/lähellä niin johan äänet on yhtä mössöä.
Miqqe
23.11.2008 in
Mä en oo vielä nähny/kuullu yhdessäkään flättitelkussa sellaisia kaiuttimia etten pidemmän päälle niistä mitään kuuntelisi.
Draghar
23.11.2008 in
Itselläni on joku ~1,5 m:n katseluetäisyys ja töllöttinmenä 32 tuumainen lg:n lcd. Missään nimessä ei ainakaan pienempää kannata ostaa, nykyään telkuissa on sen verran tarkka kuva että ei kannata uskoa niitä vanhojen patujen 1m per 10 tuumaa juttuja.
Nipsuhuuli
23.11.2008 in
Myös TV:n kaiuttimiin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota. Jokus tuli TM:sta luettua vertailua, oliko se nyt 26-tuumaisista. Philipsin mallissa, jos äänen kohotti normaalivoimakkuudelle, niin ääni meni särölle. Esim tätä TV:tä pitäisi katsoa vain pienellä voimakkuudella :S
TehBigBunny
23.11.2008 in
Miqqe kirjoitti 23.11.2008 14:07:
TehBigBunny kirjoitti 23.11.2008 13:51:
Kannattaa valita se mikä mielyttää silmää eniten. Merkkitelkkareissa ei ole niin valtavia eroja ja se on kuitenkin aika iso möllökkä jota joutuu sitten katsomaan.
Mä kattelen yleensä enemmän sitä kuvaa, enkä itse tv:tä.
Kyllä se kuvakin näyttää paremmalta kun televiission ulkonäkö on mieleen ja eihän se televisio nyt ole aina päällä. Toivottavasti.
Miqqe
23.11.2008 in
TehBigBunny kirjoitti 23.11.2008 13:51:
Kannattaa valita se mikä mielyttää silmää eniten. Merkkitelkkareissa ei ole niin valtavia eroja ja se on kuitenkin aika iso möllökkä jota joutuu sitten katsomaan.
Mä kattelen yleensä enemmän sitä kuvaa, enkä itse tv:tä.
TehBigBunny
23.11.2008 in
Nipsuhuuli kirjoitti 23.11.2008 13:48:
32" tosiaan vaikuttaa houkuttelevalta eikä välimatka kaiketi koidu ongelmaksi, kun katselee muiden etäisyyksiä :D. Nyt parissa paikkaa olisi ale, joten 32" ei myöskään maksa liikaa. Sonyn TV:tä voisi miettiä (olen kuullut kehuja) ja Samsungista mulla on jo valmiiksi ihan hyviä kokemuksia.
Nipsuhuuli
23.11.2008 in
32" tosiaan vaikuttaa houkuttelevalta eikä välimatka kaiketi koidu ongelmaksi, kun katselee muiden etäisyyksiä :D. Nyt parissa paikkaa olisi ale, joten 32" ei myöskään maksa liikaa. Sonyn TV:tä voisi miettiä (olen kuullut kehuja) ja Samsungista mulla on jo valmiiksi ihan hyviä kokemuksia.
Finski fani
23.11.2008 in
Kausi 3. Ilmoittautuminen
Talli: Neboske Racing
Kuski: Finski fani [#21]
ps. Auto on vaihtunu ^_^
Jupe San
23.11.2008 in
21" putki LG ja etäisyys n. 2 metriä jos pelaan sängystä ja noin 0,5-1 metriä jos käännän pyörätuolini koneelta tv:een suuntaan.. Joskus voisi jonkun isomman taulun hommata.
Draghar
23.11.2008 in
Kausi 3. Säännöt
Kyllä nuo kaikki tuolla melko selkeästi jäsennellyissä säännöissä lukee. Ei tekisi kenellekkään pahaa, jos vaikka vähän tärkeimpiä kohtia sieltä lueskelisi.
Toki tärkeimmät kohdat on hyvä keskustella myös tässä, niin kaikki varmasti ne huomaavat.
Tuossa on vielä suora lainaus säännöistä koskien tuota tasoitusta ja tehojen muuttamista:
__"4.2 Jos kuljettaja saa PI:n korotusmahdollisuuden, saa hän lisätä autoonsa tehoa, mutta sitä ei saa vähentää.
Jos kuljettaja joutuu tiputtamaan PI:ä, saa hän myös halutessaan tiputtaa tehoa, mutta sitä ei saa lisätä.
Tällä pyritään selkeyteen ja seurattavuuden helpottamiseen.
Kuljettajat, jotka aikaisemmassa osakilpailussa tasoitusjärjestelmän mahdollistaessa muuttivat autonsa tehoja, saavat muuttaa autonsa tehoja uudelleen vasta sen jälkeen kun tasoitusjärjestelmä sen jälleen mahdollistaa."
__
Northg7
23.11.2008 in
RSI artoxt1r kirjoitti 23.11.2008 07:09:
Talli on RSI
RSI artotx1r #76
Numerosi on 37.
Greizer 38, Plantsu 39, Wargene 40.
EvoBobber
23.11.2008 in
Talli: ???
Kuskit:
-Ac3way (#13)
-Greizer (#38)
-EvoBobber (#15)
Forcone
23.11.2008 in
Tietokoneen 4:3 19" LG:llä tulee pelailtua tällaiselta normi tietokoneen näytön katseluetäisyydeltä, mitä tää nyt olis, 0,75m? Omasta mielestäni aika passeli etäisyys tän kokoselle näytölle.
Blaazi
23.11.2008 in
32" HD-Ready Samppa löytyy ja katseluetäisyyttä 1,5m.
Isompi telkkari saisi vielläkin olla vaikka on HD-Ready. Full HD telkkarin tarvis olla jo paljon isompi että hyötyisi/näkisi eroa, sokea kun on muutenkin. :D
Nipsu: Ota vähintään 32", pienemmillä voi heittää vesilintua. 4:3 kuva kun on niin pieni 26" katsottuna.
TehBigBunny
23.11.2008 in
Kausi 3. Säännöt
Tehoja saa siis muuttaa vain jos *edellisessä kisassa* on saannut PI-rangaistuksen tai PI-tasoitusta.