Forum - Recent Posts
Jep ei kannata lähteä kyllä turhaan opiskelemaan, jollei ole riittäävä motivaatiota. Itsellä kostautuu toisena vuotena ja kohta monen tonnin velat niskassa.
e. 32" Sony LCD ja ratilla ajaessa etäisyyttä 1m ja sohvalta 2m.
Finski fani kirjoitti 22.11.2008 18:44: Millasees kämppään nipsu on muuttamassa? ja onko ihan opiskelu kämppä eli ensimmäinen oma?Muutan mutsin mukana 67 neliön 3h+k+sauna+parveke -asuntoon Helsingin Rastilassa. Tuo Rastilan uudempi osa on mukavan viihtysää ja rauhallista aluetta ja talokin on melko uusi :). Omaa kämppää luultavasti katselen sitten kun on koulutus ja työtä eli ehkä 4-6 vuoden päästä vasta. Ei oikein viisi muuttaa opiskellessa minnekään kun joutuisi elämään niin niukasti. Kiva huomata, että 26" vaikuttaisi hyvältä tuolle etäisyydelle :). Olen jo tottunut pelaamaan yli 3 metrin etäisyydellä, joten tuo etäisyys tuntuu pieneltä.
32" lcd ja etäisyys pelaamisessa n. metri... Aikanaan tossa maailmassa olin töissä ja väittivät et optimaalinen katseluetäisyys on metri/10". Leffat katon kyllä sängystä jolloin matkaa on sitten se kolmisen metriä..
Taisi olla 28" laaja putkitöllö ja katseluetäisyys n. 3m. Hyvin oon pärjännyt. Tosin SM-kisasuorituksiin ei suoranaista verrattavuutta :p
Itellä 32 tuumainen Sony KDL-32V4730 (sama kuin 32V4500). Uhkaa vielä olevansa PS3 Compatible...
Pelejä pelaan 1.2 m:n etäisyydeltä ja leffoja katson 2.2 metrin etäisyydeltä nojatuolistani, jonka juurella perheen pienin koira käy aina välillä kusella. 40 tuumaa on hieman iso tuohon, mutta 37 vois olla myös ihan käypä.
2 metriä ja 40 tuumainen lcd :D
Optimietäisyys telkkarin katselemiseen on 2.5 kertaa sen koko. Pelaamiseen vaikuttaa varmaan enemmän oma tuntuma.
Mulla on 40" töllötin eli pitäisi olla sen 2.5m päässä.
Metrin etäisyydellä ja töllö on 28":n laajakuva kuvaputki. Vie niin älyttömästi tilaa ettei tässä alle 10:n neliön huoneessa saa sitä yhtään ton kauemmaksi.
Millasees kämppään nipsu on muuttamassa? ja onko ihan opiskelu kämppä eli ensimmäinen oma? Ite nääs oon asunu muutaman kuukauden omassa kämpässä ja kivaa on ollu. Näin vähän kokeneempana voisin kertoa mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Aluksi kannattaa tehdä mitä päähän tulee, ja sitten myöhemmin ehkä hiukan hidastaa tahtia. Ite oon vielä tossa ekassa vaiheessa ;)
Ajattelin pistää pystyyn tällaisen "gallupin". Olen nimittäin muuttamassa kahden viikon päästä ja tuleva pelaamisetäisyys tulisi mulla olemaan 1,4-2,2 metriä riippuen asennosta. Aion ostaa pieneen huoneeseeni TV:n, joka tulisi olemaan joko 26" tai 22". Lähinnä epäilyttää, että onkohan tuo etäisyys liian pieni 26-tuumaisella pelaamiseen :S
djrunkkari kirjoitti 21.11.2008 16:47:TehBigBunny kirjoitti 21.11.2008 14:12:ononononmononmonmon "i like big buts"Finski fani kirjoitti 21.11.2008 14:09:Runkkarilla on 56k moteemi. Oiskidjrunkkari kirjoitti 21.11.2008 13:46: Paremman nettiyhteyden omistajat voivat kirjoittaa tänne ;-)määrittele parempi
Mullaki kaatu eilen sen jälkeen, kun hosti oli laittanu pelin käyntiin. Noh, olipahan mullakin hyvä syy mennä sitten nukkumaan.
Numerolätkän koko voitaisiin pitää etuovissa samana, muualle sijoitetut lätkät voi laittaa mihin kokoon haluaa.
Ja numero luonnollisesti myös samankokoisena.
Eli numerolätkän koko sekä numeron koko pitää säilyä samana. (?)
Nyt on EvoBobber tehnyt virallisen kisanumerolätkän valmiiksi.
Tällä hetkellä standardi numerolätkän pitäisi olla kaikilla managementin jäsenillä, eli Draghar, EvoBobber, Northg7 ja TehBigBunny. Numerolätkää kannattaa kysellä esimerkiksi livessä silloin, kun joku meistä sattuu olemaan paikalla.
Kun numerolätkä lähetetään, laitetaan siihen kisanumero jo valmiiksi. Jos kuitenkin jostain saatte oikean kilpailulätkän väärällä numerolla, älkää muuttako fonttikokoa, muuttakaa ainoastaan numero oikeaksi.
Saatana kaatu peli autotallissa, vaikka on asennettu kovalevylle. Luulin, että siitä olis päässyt eroon. No ei onneksi usein kaadu, aina silloin vaan ku menee johonkin random lobbyyn. Joten eipä pahemmin haittaa.
Nyt nukkuu, eiköhän 11h forzaa jo riitä :D
07:12.224
Party-peleihin liittyen, tänään (perj.) markkinoitiin näyttävästi keskellä kauppakeskus Kamppia XBOX360:n omaa laulupeliä LIPS:a. Ilmeisestikin kilpailija SingStarille.
En tiedä pelistä juuri sen enempää, mutta pitihän siitä markkinointitempauksesta ottaa videokuvaa kun ohikulku matkalla olin :p Kuka tahansa pääs kokeilemaan peliä.
"Jotkut hoilaa Rihannaa":http://s193.photobucket.com/albums/z116/Jiipix/?action=view¤t=MOV00026.flv
"Lisätietoa":http://www.xbox.com/fi-FI/games/splash/l/lips
PS. näistä product placementeista ei mulle makseta :(
Ac3Way kirjoitti 21.11.2008 20:36: Nyt on testattu jo yli 10 autoa, muutamalla autolla olen päässyt mugello shortissa 58.4. Aika säälittävää touhua, joku vois lopettaa mut kitumasta...Huomenna pual viis saunan takana.
Varmaan tulee ostettua Rock Band 2 koko setti (200
Ite vaihoin GH:sta RB:hen parempien biisien ja visuaalisuuden takia. Rummuista ei kokemusta. Onko GH:n rummuissa basaripedaali?Kuvissa ei näkyny... RB2 menee hankintaan heti kun tulee ainankin kitaran kanssa. Rummut sitten kun talous antaa myöten..