Forum - Recent Posts
Nyt on testattu jo yli 10 autoa, muutamalla autolla olen päässyt mugello shortissa 58.4. Aika säälittävää touhua, joku vois lopettaa mut kitumasta...
2.07.980 Suzuka
2.07.416 Suzuka
kurppak kirjoitti 21.11.2008 20:04: Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkääMyö aenaskin luin että GH:n rummut ovat PALJON laadukkaammat kuin Rock Bändin... Varsinkin basarin pedaali. Itse olen soittanut GH:ta PS3:lla ja omasta mielestäni ei mitään vikaa. Ihastuin samantien biisin teko ohjelmaan. Siitä lisää plussaa GH:lle... Jotkut puhuvat että pyöreisiin palloihin vaikeampi osua ? Edit: Kumpikin on loistavia pelejä. GH:ssa valmiiksi huonot kappaleet RB:ssä paremmat. GH:ssa saa itse tehdä haluamansa kappaleen mutta jaksaako tehdä ? Saa niitä muitten tekemiä kappaleita tietenkin sitten ladata. Edit2: En ole viellä katsellut kommeintteja mitä on tullut tuosta sarjasta, mutta tuntuu helvetin hyvältä setiltä soittaa. RB:ssä vain se vika rummuissa ettei ole symbaaleja :(
Itelläkin on vähän samantaipainen dilemma. Olen ostamassa Rock Band: AC/DC Live Track Pacin (tulee erillisellä DVD:llä). Halua Rock Band 2:n kitaran mutta GH: WT:n rummut. Kuulemma GH: WT:n rummuissa on jotain häikkää, Rock Band 2:n kitarasta ei ole tietoa paljoa meikäläisen korviin kantautunut. Toki Rock Band 2:n rummutkin kelpaa, jos niihin saa symbaalit.
Mudinski kirjoitti 21.11.2008 19:40: Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.GH:ta hakannu ekasta osasta lähtien. Ja GH:ta ennen Frets on Firee.. :) Wöörld Tuuri taitaa mennä ostoon : )))
Jollet ole pelannut tuonlaisia pelejä niin suositellaan ( Pelit-lehti ) GH: Wöörld Tuuria.
Rock Band vai Guitar Hero - World Tour?
Toinen noista lähtee ostoo..
17 o/
TUNTI SITTEN KUVATTUA SALAISTA MATERIAALIA BUNNYST
viikonlopppppppyu on tfäällä mut serveei vastaa chattiin miks
halluunb puhuun jonkun kannnssa ku oli mayikna koe ja seeim enny hyvi kellään mun ryhmässä
en oo e nää livessä mutta siltui noni joku sanoo mulle jkoytainb jna hetoi
TehBigBunny kirjoitti 21.11.2008 14:12:Finski fani kirjoitti 21.11.2008 14:09:Runkkarilla on 56k moteemi. Oiskidjrunkkari kirjoitti 21.11.2008 13:46: Paremman nettiyhteyden omistajat voivat kirjoittaa tänne ;-)määrittele parempi
03349. Moonspell - [Sin/Pecado #04] Abysmo
Ramones - We're A Happy Family
Megadeth - Never Walk Alone... A Call To Arms
Ja samalla hetkellä pyörähti soimaan United Abominations
Mirror's Edgen demoa tuli kokeiltua eilen. Mielenkiintoinen tapaus. Toimintanapit kun handlaa niin hauskuus alkaa. Pelaisin koko versiota varmasti pitkälle.
Arvosteluja mitä lukenut, niin ei tarinaan lisäpanostus olisi tehnyt huonoa.
IL3 kirjoitti 21.11.2008 14:57:Kiitos tallipäällikölle korjauksesta ;) It's been taking care of.. :)RaabForLife wrote 11/18/2008 @ 16:59: - Team Spot Performance ------------------------------------------ Kuskit - RaabForLife [#2] - knoivari [#8] - Miqqe [#10]Niin, eli ihan pieni korjaus tohon tiimin nimeen; Team Spot Performance Finland Eli toi Finland siihen ihan vain sen takia ettei tule väärinkäsityksiä muualla/toisissa sarjoissa.
RaabForLife wrote 11/18/2008 @ 16:59: - Team Spot Performance ------------------------------------------ Kuskit - RaabForLife [#2] - knoivari [#8] - Miqqe [#10]Niin, eli ihan pieni korjaus tohon tiimin nimeen; Team Spot Performance Finland Eli toi Finland siihen ihan vain sen takia ettei tule väärinkäsityksiä muualla/toisissa sarjoissa.
Aivan mahtavaa :D 07:14.681
Karuselli on aika vaikee ajaa, siitä tuli +4 sec sakkoa kun lensin seinään :D
AAHAHAHAHAH :D PAKKO TESTATA!!! Ei voi mennä alle 8min mun käsissä :D
Finski fani kirjoitti 21.11.2008 14:09:Runkkarilla on 56k moteemi. On syytä muistaa että tämä syö kaistaa myös sielä toisessa päässä eli Didididdddin serverilä.djrunkkari kirjoitti 21.11.2008 13:46: Paremman nettiyhteyden omistajat voivat kirjoittaa tänne ;-)määrittele parempi
djrunkkari kirjoitti 21.11.2008 13:46: Paremman nettiyhteyden omistajat voivat kirjoittaa tänne ;-)määrittele parempi
7:17.256 - 0s punasta.
Vilttu kun otti koville. 7 kierrosta vedetty 1 ilman järjetöntä penaalia. Enää en tuahon koske !