Forum - Recent Posts
Mielenkiintoinen juttu, mutta Englanniksi on niin raskasta lukea, että en jaksa lukea artikkelia.
Ei ole typo :)
"Heheh":http://en.wikipedia.org/wiki/24_Hours_of_LeMons
Olen testannut muutamia autoja ja paras aika Mugellossa on tähän mennessä 57,8. Muut ajat olivat 58,1-58,3.
Maple Valley Shortissa olen testannut samoja autoja ja aikoja en muista.
07711. Evanescence - Origin - [Origin #01] Origin
Yelle - "A Cause des Garçons" Remix
Richard Cheese - Bonanza Theme
2100ms points = 25-30
Niin mutta onhan se kivempaa ajaa lyhyttä rataa koska jaksaa vetää enemmän kierroksia..
6.4 Varikkokäynnit Jokaisessa osakilpailussa kuljettajien on tehtävä yksi pakollinen varikkopysähdys (ennen viimeistä kierrosta) osakilpailun pituudesta riippumatta.Tuon pitäisi olla 6.5 ... mutta nyt täytyy tunnustaa että en ollut huomannut tätä sääntöä aikaisemmin :D
Lyhyt Muge on tietty siitä huono testirata että sillä ei ajeta sarjassa :)
Tsukuba ja Laguna lienee parempia 'hitaan radan' testaamiseen
Livessä saa hankittua luottokortilla. Kaupasta saapi ostettua myös..Ainankin kaikista "hyvin varustetuista tavarataloista" ja alan liikkeistä.
Niitä ei tule mukana Live aikaa ostaessa. Niitä pitää ostaa joko suoraan kaupasta tai Xbox.com sivulta (sieltä itse ostin) ...
Mites noita saa?
Tuleeks niitä ku ostaa live aikaa, ja jos tulee niin kuinka paljon?
Kuulostaa siltä että meillä on vielä autossa ja kuskeissa parantamisen varaa :D
Mugello Short: 57.1s
Tsukuba: 55.9s
Sunset Infield: 1.30.178
Tuollaisia tuloksia olen saannut... Kaikki ei ole samalla autolla. Mugello S ja SI on samalla ajettu. Tsukuba yhdellä erikoisella :D
samoihin siis kun mullakin.
Sunsh1ne FI kirjoitti 12.11.2008 10:44: Täytyykö myös rengasvalmistaja pysyä samana läpi kauden?Ei tarvitse, renkaiden valmistajaa, tyyppiä ja leveyttä yms. saa vaihtaa. Samoin auton painoa.
Täytyykö myös rengasvalmistaja pysyä samana läpi kauden?
North testaa meidän tallin puolesta ja mitä tietoja nyt on vuotanut testeistä niin Muge menee hiukan päälle 57 ja Suzuka alle 2:08.
Mitä aikoja olette saaneet esim tsukuballa, mugello shortilla tai suzukalla?