Forum - Recent Posts
Vaikuttaa uhkaavasti siltä, että Jenkit on tekemässä valtausta FRC:hen..
Mites livessä ne kisat joista saa palkinnoks rahaa ni onko se raha joltain pois, vai tuleeko vaan tyhjästä?Ei siis mitkään drifting kisat vaan ne joita voi ite tehä ja asettaa palkinto summan?
sa0mi kirjoitti 09.11.2008 15:01: Mites pelaako porukka paljon arkena päivisin, ku sillon ois aikaa pelaa jos sattuu oleen vapaa päivä?Jos oon duunis ni se on sit ihan koko päivä duunia...Kyllähän sitä tulee useimmiten pelattua nimenomaan arkisin. Usein pelataan ihan vaan satunnaisia kisoja ja välillä tällaisia järjestettyjä. Mukaan vaan!
"huudan itekseni luurit päässä"
repesin tolle ; D no eipä sitä muutekaa voi kai sanoo,mut kuulostaa vähä pöhköltä
kiitoksia vaan tervehdyksestä..
En varmaan tänään pääse pelaan enkä vähään aikaan ku ei toi muija tykkää yhtään ku huudan itekseni luurit päässä, eikä se saa kattoo töllöö...Pitäs hommaa makkariin digidigi ni se ois ehkä tyytyväisempi...Joo meinasin niitä kisoja ihan sillä, ku en kuulu mihkää tiimiin, enkä ole mikään paras ajaja...Vielä:-) Mites pelaako porukka paljon arkena päivisin, ku sillon ois aikaa pelaa jos sattuu oleen vapaa päivä?Jos oon duunis ni se on sit ihan koko päivä duunia...
djrunkkari kirjoitti 09.11.2008 14:35:VALEHTELLOOT !kirves kirjoitti 09.11.2008 14:32: Ne ajat on täällä koska tämä on "pppp", eli kusetusta ;)itse en kuseta
kirves kirjoitti 09.11.2008 14:32: Ne ajat on täällä koska tämä on "pppp", eli kusetusta ;)itse en kuseta
Kyllähän noita tulee ja menee, nykyään vaan tuppaa olee aika paljon juuri näitä sarjoja.
Teretulemasta vaan keskuuteen ''samppa'' =)
__Jälleen kerran samalla sekuntilla viesti kuin Bunnyltakin :s__
Tuo tämänpäiväinen ei ole mitenkään virallinen sarja, kolme kisaa samoilla säännöillä vain.
Tiistaina on Porschea tarjolla.
Mudinski kirjoitti 09.11.2008 14:09: Mugello Short: 57.1s Tsukuba: 55.9s Sunset Infield: 1.30.178 Tollasia aikoja olen päristellyt SM-sarja autolla... Minkälaisia aikoja sitten muut ovat ? Tsukuban toiseksi nopein aika on 56.2 joten nopeimmassa vedossa OLI tuuria mukana.Laitas noista ihan oma aihe niin porukka löytää paremmin kuin täältä :D
mites onkos jotain sellasia kisoja mitkä ei kuuluu mihkää sarjaan et vois vaan kokeilla omia "kykyjä"...?ei siis mitää totisia kisoja..
Mugello Short: 57.1s
Tsukuba: 55.9s
Sunset Infield: 1.30.178
Tollasia aikoja olen päristellyt SM-sarja autolla... Minkälaisia aikoja sitten muut ovat ?
Tsukuban toiseksi nopein aika on 56.2 joten nopeimmassa vedossa OLI tuuria mukana.
Toivottavasti saadaan ilmoittautumiskeskustelu pian, niin saisi paremman käsityksen osallistujien määrästä.
TehBigBunny kirjoitti 08.11.2008 15:35: Näissä kisoissa randomilla auton saavien määrä nousee; 30 - > 50.No höh, menee 3,5sek pidempää selata sitä listaa ja todeta ettei mun GT:a sieltä löydy : /
Mulla ainakin on käytössä Bobberin ykköskauteen kyhäämä.
Kyllä onnistuu.
voiskos manitsmentti tehä sen numeroläpyskän mallikappaleen nii sais maalit "viimeisteltyä" :)
e: Kiitos :)
Kisanumerot määräytyvät toiveiden mukaisesti 2. kauden sarjamenestyksen mukaan.
Seuraavat numerot varataan kyseisille kuskeille.
Numeroita ei siis saa vaihdella keskenään, tai antaa omaa varattua numeroaan toisen käyttöön.
Uusille 3. kauteen ilmoittautuville kuskeille määräytyy kisanumero seuraavana vapaana olevasta juoksevasta numerosta.
Ethän ilmoittaudu sarjaan, tässä aiheessa. Ilmoittautumisille tehdään oma aiheensa.
Tätä listaa päivitetään sitä mukaan, kun uusia kisanumeroita varmistuu.
Lihavoidulla ilmoittautuneita viime kauden väestä.
*1 Myyris*
*2 RaabForLife*
*3 Draghar*
*4 Splat Number1*
*5 Cervelinho11*
6 TeroKortelainen
*7 Nipsuhuuli*
*8 Knoivari*
*9 Northg7*
*10 Miqqe*
*11 Iipponen*
*12 Kurppak*
*13 Ac3Way*
*14 Hookkis112*
*15 EvoBobber*
*16 Jupe San*
*17 djrunkkari*
*18 TehBigBunny*
*19 Makau*
*20 Markki*
*21 Finskifani*
*22 Kirves*
*23 Mudinski*
24 BezaFIN
*25 TsaqFIN*
26 Eeegac
*27 VilleK00*
*28 JasxaFIN*
¨
29 Sunsh1ne FI
30 Witzer FIN
31 ZeTTeRI
32 Exami (lopettanut)
33 Emperor FIN
34 tFL I Niccessor
35 tFL I Eze86
36 tFL I Aarela05
37 RSI artotx1r
38 Greizer
39 Plantsu
40 Wargene
41 Vaiski75
42 Oki World
43 (gamertag)
Näissä kisoissa randomilla auton saavien määrä nousee; 30 - > 50.
Oisko missään tallissa tilaa ? Ois mukava päästä ajeleen vaikka tuskin läheskään jokaiseen kisaan en pääse mukaan.