Forum - Recent Posts
Miqqe sä oot kone! En pääse alle 1:07! Jatkan myöhemmin...
Hämeenkyrön Ammattikoulu Iisakissa opiskelen ensimmäistä vuotta auto ja kuljetus alalla... Tavotteita on sitten pidemmälle...
TeroKortelainen kirjoitti 28.10.2008 16:30: Sähköfysiikan diplomi-insinööri koulutukseltani, projektipäällikkönä häärään varavoimasektorilla, josta on vedetty piuhat omaan luukkuun.
Ac3Way kirjoitti 28.10.2008 15:19: Liiketoiminnan Logistiikan Koulutusohjelma Turun Ammattikorkeakoulu, Uudessakaupungissa.Mä hain tuohon aikanaan. Nyttemmin restonomi ja hallinnoimassa käyttäjä-/toimitilapalveluita.
Sähköfysiikan diplomi-insinööri koulutukseltani, projektipäällikkönä häärään varavoimasektorilla.
j4nne kirjoitti 28.10.2008 15:05: no voi visnu mikä yhdistelmä taas... kiitos Bunny tästä taas :) 1.06.286Te Olla Hjyva. :)
Kauppatieteen maisteri ja markkinointia/mainontaa ammatiksi yksityisyrittäjänä/freelancerina.
Hyvinkään yhteiskoulun lukiossa (se Sveitsin lukiota parempi vaihtoehto :P) opiskelen tällä hetkellä. Toinen vuosihan tässä on menossa. Tällä hetkellä tarkoitus olis lähteen Mansen tekniseen ylimistöopistoon opiskelemaan konetekniikkaa.
Olen Helsingin luonnontiedelukiossa, ja ensi keväänä valmistun ylioppilaaksi. Jatkokoulutukseksi olen ajatellut joko tradenomikoulutusta AMK:ssa tai sitten opiskelen Helsingin yliopistossa Valtiotieteiden maisteriksi pääaineena/linjana Kansantaloustiede.
Liiketoiminnan Logistiikan Koulutusohjelma Turun Ammattikorkeakoulu, Uudessakaupungissa. Kattoo ny kuinka kauan jaksaa, vois häippäistä jossain välissä armeijaan.
no voi visnu mikä yhdistelmä taas... kiitos Bunny tästä taas :)
1.06.286
djrunkkari kirjoitti 28.10.2008 14:30:LeetPotta kirjoitti 28.10.2008 14:21: Riihimäen Ammattioppilaitois Datanomi linja TOINEN vuosi.. Kaksi viellä edessä ;
Autonasentajaa opiskelen eka vuosi menossa ja työhön kuuluu autojen korjaus. =) (L`amis)
LeetPotta kirjoitti 28.10.2008 14:21: Riihimäen Ammattioppilaitois Datanomi linja TOINEN vuosi.. Kaksi viellä edessä ;
Valokuvaajan ammatti tutkinto, Kälviällä joka on pian osa Kokkolaa.
Riihimäen Ammattioppilaitois Datanomi linja TOINEN vuosi.. Kaksi viellä edessä ;
Amis käyty Keravalla -> tietotekniikka-asentaja.
Autoalalla töissä...
Eli millä alalla olet töissä tai mitä alaa opiskelet ja mitä kuuluu työn kuvaasi?
Itse opiskelen Järvenpään amiksessa sähköasentajaksi.
djrunkkari kirjoitti 28.10.2008 11:59: Miks tää jengi kauhistelee plasmaa :DD Eihän niissä nyt enää ole tuota kuvan kiinni palamis ongelmaa :oKyllä niissä sitä edelleenkin ilmenee.
IL3 kirjoitti 28.10.2008 08:25: -Sit se BugBearin kolarointi kaahailu (en muista nyt nimeä)..Flatout Ultimate Carnage. Kyllä suomalaisten tekemä peli tarvii muistaa... :D