Forum - Recent Posts
Mul on tollane LG:n 37" FullHD ~puolvutta vanha tarjoukses jotain 999e
TehBigBunny kirjoitti 27.10.2008 16:12:larppinen kirjoitti 27.10.2008 16:08: Samsung LE A656 -LCD-TV 40
larppinen kirjoitti 27.10.2008 16:08: Samsung LE A656 -LCD-TV 40
Samsung LE A656 -LCD-TV 40
Tavoitteena oli olla kymmenen parhaan joukossa, muttei siitäkään montaa sijaa jääty.
Mudinski kirjoitti 27.10.2008 14:53: Tallimestaruus taitaa olla Mätlokilla mennyt ?No 57 pistettä tulee jos yksi kuski osallistuu ja voittaa nopeimmalla ajalla. Sitten Random tarvitsee 28 pistettä varmistaakseen voiton.
hookkis112 kirjoitti 27.10.2008 15:08: Mä en larppinen nyt puhu mitenkään sua vastaan, mutta plasma tv.tä en suosittele tosiaankaan ottamaan. Jos vielä mahdollista niin kannattaa ostaa joku HD ready tv..Samalla FullHD jos tulee BlueRäyta katsottua/hommattua.
Mä en larppinen nyt puhu mitenkään sua vastaan, mutta plasma tv.tä en suosittele tosiaankaan ottamaan. Jos vielä mahdollista niin kannattaa ostaa joku HD ready tv..
Tallimestaruus taitaa olla Mätlokilla mennyt ?
Vaikee uskoo...
plasmoihin jos laittaa pause menun päälle vaikka 30 min. nii kuva saattaa palaa kiinni :D kuvaputki ja LCD on järkevimmät pelaamiseen (telkkareista) ;)En oo niin tyhmä että jättäisin sen menun 30 minuutiksi.
RaabForLife kirjoitti 26.10.2008 11:17: Näinkö paljastui jänön oikea nimi? ;)Paul Dixon?
niimpä.. Toinen syy että tähän keskusteluun tän laitoin niin ajattelin että minun huomataan varmasti :D
Jotenkin noi aina niin homomaiseen aikaan noi tournamentit ja systeemit ettei oo tullu ikinä ajettua.
Mä oon extreme! :D
hookkis112 kirjoitti 27.10.2008 12:34: Tässä kun oli puhetta tournamenteistä, niin nyt ajoin itseni johonkin d-luokan kultaotteluun? Tänään kisa olisi 06.30PM eli onko toi samalla aikavyöhykkeellä kun se kello joka on tournaments tilan ylälaidassa vai onko jenkeillä eri ajassa? Nopeeta vastaa ken tietää! :DIhan Local Hooccis Timeä. // kummaan aiheeseen säkin tämän kysymyksen laitoit. Hullu.
Tässä kun oli puhetta tournamenteistä, niin nyt ajoin itseni johonkin d-luokan kultaotteluun? Tänään kisa olisi 06.30PM eli onko toi samalla aikavyöhykkeellä kun se kello joka on tournaments tilan ylälaidassa vai onko jenkeillä eri ajassa?
Nopeeta vastaa ken tietää! :D
Itte oon tyytyväinen "vuoden tulokas"-tittelistä.. Toki tuo kakkospaikka maittais aika hyvin. A-finaali on hakusessa nyrreltä, pitää koettaa ajaa kisa varman päälle ja toivoa että "mätlokit" vetelee seinille ;)
Aika "ikävästi" jäi multa tämä Vaahteranmäki väliin, mutta sen tiesin jo hyvissä ajoin että näin käy. Olisi voinut ties mikä sijoitus tulla, parempi melko varmasti kuin Nürrelta tulee :p
Kuljettapuolella tyytyväinen 10-sakki sijoitukseen, tallipuolellakin näyttäisi
Miqqe kirjoitti 26.10.2008 16:27: Mikä tuo Monster Madnes on miehiään?En voi suositella, hirveetä tuubaa. Tulihan se pakolla pelattua läpi joskus... *Sitten listapäivitys.* Tällä hetkellä: Forza2 F.E.A.R. Files The Orange Box Cars Just Cause NHL07 Dynasty Warriors 5 Empires Blue Dragon Oblivion GOTY Guitar Hero 3 Guitar Hero 2 Perfect Dark Zero ARCADE: Zuma UNO Hexic HD Track&Field Bejeweled 2 Boom Boom Rocket Mad Tracks Totemball Rocky&Bullwinkle TMNT Arcadian warriors Doom Mr. Driller Carcassonne Poker Smash Yaris Undertow Myydyt/vaihdetut: TDU Saints Row COD2 DIRT Juiced2 Shadowrun Battlefield 2 Hitman Blood Money The Darkness Bioshock LOTR F.E.A.R. Oblivion (normi) R6: Vegas Enchanted arms PGR3 PGR4 MotoGP 06 The Simpsons CSI Hard Evidence Fight Night Round 3 Import Tuner Challenge NFS Prostreet Timeshift BulletWitch Chromehounds Viva Pinata The Outfit Smackdown vs. Raw 07 Tomb Raider Legend King Kong Lost Via Domus Cars Mater-National Prey Dead Rising Gears of War Muu kama: 32" HDReady Samsung Live Vision Langaton mikki Play&Charge 2kpl langattomia ohjaimia 1kpl langaton kitara Tuon listan lisäksi on tullut pelattua 33kpl lainattua peliä... Wiille on myös jokunen peli.