Forum - Recent Posts
Mulla on haava sormessa:s
NY SUKAT POIS!!!
Olen Veikko Nieminen... Umpi vasen kätinen... Forzaa pelata osaa vaan... Siitä "piip" saan...
Ei ole Veikko, se on vain yksi nettialias kuten BigBunny ja TehBigBunny.
IIPPONEN kirjoitti 26.10.2008 11:49:Pitääkin alkaa kutsumaan Veikoksi tästä lähtien ;)RaabForLife kirjoitti 26.10.2008 11:17: Näinkö paljastui jänön oikea nimi? ;)siltä vähän vaikuttaa... vai mitä veke ;)
RaabForLife kirjoitti 26.10.2008 11:17: Näinkö paljastui jänön oikea nimi? ;)siltä vähän vaikuttaa... vai mitä veke ;)
-CoD 4
-Forza2
-BF: Bad Company
-BF2: Modern Combat
-PES6
-NHL08
-FIFA09
PESsi, BF2:MC ja NHL ois myynnissä, jos joku haluaa ostaa.
Pari peliä olis myynnissä... GTA IV, Blazing Angels II ja G.R.A.W... Sopiviin hintoihin tietenkin.
Edit: NHL08 unohtui listasta.
Näinkö paljastui jänön oikea nimi? ;)
"Tässä on mun pelit":http://pastebin.com/m47b0836f
Oonko tosissaan ainut kellä löytyy Rock Band FRC:stä???
FIFA 09
Forza 2
NHL 09
Far Cry 2
GTA IV
Orange Box
Guitar Hero II
Madden NFL 06
Forza
FIFA 09
Top Spin 3
COD 4
Guitar Hero 3
Siinähän nuo
RaabForLife kirjoitti 26.10.2008 07:26: Ei muuten YHT
Saints Row 2 tuli pelattua läpi, suosittelen.
Kokeilin Baja Edge Of Control-peliä, jotain siinä oli joka ei kolahtanut en saannut ajamiseen mitään tuntumaa ratilla varsinkin ei skulannut.
Fracture - ihan kakkaa.
Pure - ihan hyvännäköinen ja aika mukava ajotuntuma mutta ei kyllä tarjoa yhtään mitään uutta.
Seuraavaksi 'testiin' menee Midnight Club, Far Cry 2 ja Dead Space.
Schnappi - Das Kleine Krokodil
Next -> Schnuffel - Ich hab´ Dich lieb
Judas Priest - [Metalogy #45] Rock Hard Ride Free
Dream Theater - Under A Glass Moon
This is the mothafukin shit dawg
Ei muuten YHT
RaabForLife kirjoitti 25.10.2008 19:10:xD naurraa harmi kun piti lähtee siinne bibbaloihi :D mutt a oli siäki jees meno :)Splat Number1 kirjoitti 25.10.2008 19:08:NY SUKAT POIS!!!RaabForLife kirjoitti 25.10.2008 19:06: JEE!!! No life on taas kännissä! yksin..himassa...xbox ja live ainoa seura :DAWESOME! GO RAAB!
The offspring - Want You Bad