Forum - Recent Posts
en ees :D
Tehän ette mitään lainausennätyksiä tee.. Siinähän oiva syy bannittaa konnah kun lainaili kilometrin pituisen lainailuketjun.
Spamfilter ei kahta kommenttia putkeen millään !
Sellane,ettei vois vaik 30sek sisällä lähettää kaha viestiä samaan kuvaan,ettei tuu näitä vahinkotuplia,ja muutenki vois olla sellane ettei voi laittaa kahta kommenttia peräkkäin samaan kuvaan!
djrunkkari kirjoitti 20.10.2008 11:56:konnah kirjoitti 20.10.2008 11:51:djrunkkari kirjoitti 20.10.2008 11:48:konnah kirjoitti 20.10.2008 11:47:RaabForLife kirjoitti 20.10.2008 11:37: Nyt tuli USKOMATTOMAN lyömätön ajatus millä saadaan näitä kuvia ja muita juttuja siivottua niin, että ei tule liikaa paskanjauhamis kommentteja. Tänne voisi lisätä jonkinmoisen CHATIN!!! Vanhan koulukunnan chat missä vois sitten haukkua toisiaan ja spämmätä sen ruudun täyteen, niin pysyis sivusto ittessään vähän puhtaampana ja paremman näkösenä niin tänne vois ehkä saada lisää porukkaakin liittymään ja PYSYM
en tajua :)
Ac3Way kirjoitti 20.10.2008 15:36: Joo COD 5 Betaa on pelattu tasan 15 min, ei oikein iskenyt ilman HC. Kannattaa kuitenkin ostaa Far Cry 2, siinä on aivan helvetin hyvä karttaeditori ja uskomattomat maisemat. Moninpeli on kuulema hieman hidastempoisempaa, mitä oli COD 4. Itse vien torstaina COD 4 vaihtoon ja ostan Far Cry 2:sen. Peli siis ilmestyy tämän viikon torstaina.Itelläki jäi aika laimeet fiilikset cod5 sesta, mutta tuo far cry 2 nousi sen johdosta hankintalistan kärkeen. Jos vaikka sais playasiasta pal version.
Joo COD 5 Betaa on pelattu tasan 15 min, ei oikein iskenyt ilman HC.
Kannattaa kuitenkin ostaa Far Cry 2, siinä on aivan helvetin hyvä karttaeditori ja uskomattomat maisemat. Moninpeli on kuulema hieman hidastempoisempaa, mitä oli COD 4. Itse vien torstaina COD 4 vaihtoon ja ostan Far Cry 2:sen. Peli siis ilmestyy tämän viikon torstaina.
Nipsuhuuli kirjoitti 20.10.2008 12:55:You bitch!!RaabForLife kirjoitti 20.10.2008 11:37: Nyt tuli USKOMATTOMAN lyömätön ajatus millä saadaan näitä kuvia ja muita juttuja siivottua niin, että ei tule liikaa paskanjauhamis kommentteja. Tänne voisi lisätä jonkinmoisen CHATIN!!!Loistava idea! Toivottavasti saadaan mahdollisimman pian :)
konnah kirjoitti 20.10.2008 12:17:kauhee apina.djrunkkari kirjoitti 20.10.2008 11:51:Mut sää ookki ihan apina :Dkonnah kirjoitti 20.10.2008 11:45: no onko sulla niille bänneille jotain syytä si ?? mitä tein väärin ?kiusaat mua
Nipsuhuuli kirjoitti 20.10.2008 14:04: Onko ne ladattavat kentät hyviä?LAINAUS] Varmaan COD4 kyseessä ? Creek ja Broadcast kyllä toimivat tietyssä pelimuodossa, mutta Chinatown ei juuri missään... Broadcasti on omasta mielestäni loistava kenttä. Creek liian kyttäys touhua. Chinatown ON sekava... Mutta kyllähän niitä pelaa tietenkin.
RaabForLife kirjoitti 20.10.2008 13:32: Oli muuten tuo COD5 beta aika perkeleenmoinen pettymys. Ihan ku ois menny ajassa taakkepäin.. COD3 mihin vaan laiettu vähän samoja juttuja kun nelosessa. Poistui ainankin mun hankintalistalta..Kyllähän se siirtyi myös omalta listaltani ykköspaikalta aina sinne jonon hännille myös. Mitään uuttahan siinä ei ole kuin aseet ja perkit. Muuten sama peli kuin Cod4. Toivottavasti edes graffat paranis kokoversioon :( T: Pettynyt Mudinski...
yhdyn edelliseen... vois ehkä kasvaa sen verran ettei ihan joka kommentista vedä hernepalkoa nenään?!
En nyt muista koska ne lupas nostaa demon leveli määrän 25 ja SnD ja Hardcore pelimuodot.. Täytyyhän niitä kokeilla, mutta tuskin tulen ostamaan vitosta. :p
RaabForLife kirjoitti 20.10.2008 13:32: Oli muuten tuo COD5 beta aika perkeleenmoinen pettymys. Ihan ku ois menny ajassa taakkepäin.. COD3 mihin vaan laiettu vähän samoja juttuja kun nelosessa. Poistui ainankin mun hankintalistalta..Täysin samaa mieltä oon.
RaabForLife kirjoitti 20.10.2008 13:32: Oli muuten tuo COD5 beta aika perkeleenmoinen pettymys. Ihan ku ois menny ajassa taakkepäin.. COD3 mihin vaan laiettu vähän samoja juttuja kun nelosessa. Poistui ainankin mun hankintalistalta..Kyselin knoivarilta betasta ja se oli myös samaa mieltä. Lueskelin myös netissä joitain keskusteluja ja sielläkin 2/3 haukkuu betaa. Pitää kysellä myöhemmin tarkemmin yheltä kaverilta, ketä on jo ehtinyt ennakkotilata CODin PuuCeelle. Luultavasti jatkan nelosen vääntämistä tulevaisuudessakin. Onko ne ladattavat kentät hyviä? Knoivari (vai oliko sittenkin Raab?) ei ollut itse pitänyt mapeista, mutta muut voivat olla eri mieltä..
Oli muuten tuo COD5 beta aika perkeleenmoinen pettymys. Ihan ku ois menny ajassa taakkepäin.. COD3 mihin vaan laiettu vähän samoja juttuja kun nelosessa. Poistui ainankin mun hankintalistalta..
hookkis112 kirjoitti 20.10.2008 12:58: paniko eilinen sm noin vituttamaan? ;) COD 4 jaksa pelata 30min kauempaa..Olen jo muutaman päivän ajan pelannut CODia jopa enemmän kuin Forzaa, että ei tuo mun alisuorittaminen ole vaikuttanut.
paniko eilinen sm noin vituttamaan? ;) COD 4 jaksa pelata 30min kauempaa..
COD4 ja 5 tullu pelailtua. Tänää käväsin ostaa Devil May Cry 4:sen. Sitä nyt tulee varmaa hakattua. Toki minut saa forzaan jos vain porukkaa tarvitaan ;)