Forum - Recent Posts
voiko ihminen olla tämän urpompi
--
focking wanker! ajattelin riipasta kovan kännin tänään
Dope - So Low
Guano Apes - Candy Love
djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 17:53: Ja mitä Miqqe tulee tohon dj masturbation niin onhan se nyt aika irstas. Raabin käyttämä wanker on parempi :DJos mää oon mikko, nii sää oot just se mitä mää sulle sanon! :D
Ja mitä Miqqe tulee tohon dj masturbation niin onhan se nyt aika irstas. Raabin käyttämä wanker on parempi :D
kurppak kirjoitti 10.10.2008 11:05: Kun puhutaan, että bemari on jatkaa letkua, niin mitäs sitten Subwooferi jatkaa?Se jatkaa niiden viiksien pomppimista basson tahtiin jokaisen ammatillista oppilaitosta käyvän mieshenkilön ylähuulella täällä Tikkurilan armottomassa pillurallilauantaiyössä.
Brömbrömbröm kyllä nyt Suomen pelit pitäisi vähintään katsoa
Miqqe kirjoitti 11.10.2008 17:48:waretan niille :D kumpikaan ei käytä meseädjrunkkari kirjoitti 11.10.2008 16:32:Tällä kertaa dj sai taltioitua tällaisen paljastuskukkasen, viimeeksi taisi olla nipsu. Ja että pysytään aiheessa, niin meijän mutsi ei mesetä eikä wareta!larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:24: Meidän mutsi juuri ja juuri osaa käyttää mesee ja ei tiedä mitään netistä. Faijasta eih ole apua yhtään kun se lähti kun olin pieni että paljon apua juu.No ei nyt kaikkee tarvi kertoa.
Mä en oo ikinä kattonu jalkapalloa 5min pitempää.
djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 16:32:Tällä kertaa dj sai taltioitua tällaisen paljastuskukkasen, viimeeksi taisi olla nipsu. Ja että pysytään aiheessa, niin meijän mutsi ei mesetä eikä wareta!larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:24: Meidän mutsi juuri ja juuri osaa käyttää mesee ja ei tiedä mitään netistä. Faijasta eih ole apua yhtään kun se lähti kun olin pieni että paljon apua juu.No ei nyt kaikkee tarvi kertoa.
Suomi ompi kendo! Go Teukka!
Katson jalkapalloa vaan, jos on kyseessä mm tai em. Jalkapallo on silleen aika tylsää seurattavaa, että se on melkein vaan syöttelyä. Mutta jos on kovatasoinen sarja, niin ne harvat maalit mitä nähdään, ovat toosi hienoja. Olen jossain urheiluruudussa nähnyt silloin tällöin jostain jalkapallon sm-liigasta pätkiä. Se on aivan armotonta scheissea :S
hookkis112 kirjoitti 11.10.2008 16:43:djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 16:42: Taitaa olla larppisella huonoin päivä hänen tähän astisessa FRCseen historissa. Korjatkaa jos olen väärässä? Hookki112??
djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 16:42: Taitaa olla larppisella huonoin päivä hänen tähän astisessa FRCseen historissa. Korjatkaa jos olen väärässä? Hookki112??
Taitaa olla larppisella huonoin päivä hänen tähän astisessa FRCseen historissa. Korjatkaa jos olen väärässä? Hookki112??
Ei jumankekka :D
hookkis112 kirjoitti 11.10.2008 16:37: Rauhotu!Rauhoitu ite.
larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:35: ole sinäkin hiljaaaNyt mä sanoisin että olet asian ytimessä.