Forum - Recent Posts
"Tuuria":http://img151.imageshack.us/img151/5096/luckycopper1bq6oo2.jpg
Vittu ihan päätöntä muutenkin tollanen mystinen fanittaminen.. Tavallisia ihmisiä noi kaikki julkkikset on, osa vielä perkeleesti tyhmempiä ku me muut :D
Mitäs autoo sille Annabröölle tuunataan?
Mites puuhamaan golfkärryt? ;)
Manalla mennään ilman putkea? :D
http://www.anna-abreu.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=3300&postdays=0&postorder=asc&start=105
Päivän naurut.
hookkis112 kirjoitti 05.10.2008 19:26: No eks se oo jo selvä että ääni on voimaa! :Djep... ainakin mopoissa XD
Mikroilla vois tosiaan mennäkin ajelemaan, enpä ookkaan aikoihin käynyt...
Vituttaa ylikaiken juurikin pädillä räiskiminen saanu menettää hermot GTA:n kanssa jo useampaan kertaan ja nyt jo suht pitkällä (kai) joku ihan urpo tehtävä missä pitää räiskiä älyttömästi (Palauttaa kidnapatun naisen ja vaihtaa sen pussiin timantteja)
Events kohtaan voisi "osallistujille" antaa sijoitukset kun kisa ajettu.. ja samalla niille jotka ei osallistunut niin merkintä siitä..
Sitten myös "My Events" kohtaan perään suluissa oma sijoitus..
Ne foorumilaiset, joilla on Orange Box, saavat siis lähiaikoina linjoille helppoa pyssynruokaa. Onhan tuo HL2 tullut useamman kerran pelattua läpi PC:llä, mutta pädillä räiskiminen onkin sitten toinen juttu, niin kuin moni FRC:läinen on saanut todeta GTA-sessioiden aikana...
Opetteleppas muotoilemaan kysymyksesi selkeämmiksi. Auto yleensä vaan tulee talliin..
Mistä sen sit saa tietää jos on voittanut auton aika ajo kisoissa sen arvonnan kautta niin mistä sen auton saa ja mistä saa tietää onko itse voittanut
TeroKortelainen kirjoitti 05.10.2008 18:04: Mä pistin just eilen OrankiLootan tilaukseen Play.comista hintaan 16,99
larppinen kirjoitti 05.10.2008 22:14: jos pääsee jatkoon niin saako noista tournaments jutuista mitään vai saako vaan sitten kun on voittanut koko jutun vai miten se meneeVasta finaalista. Aika-ajo kisoissa arvotaan palkintoauto kolmellekymmenelle. Niistä löytyy infoa Pitpassesta fm2.netissä.
jos pääsee jatkoon niin saako noista tournaments jutuista mitään vai saako vaan sitten kun on voittanut koko jutun vai miten se menee
5526. Thin Lizzy - [Black Rose: A Rock Legend #07] Get Out of Here
Miqqe wrote 10/05/2008 @ 20:46:ha :Ddjrunkkari kirjoitti 05.10.2008 20:41:Maitodj.Nipsuhuuli wrote 10/05/2008 @ 18:37: Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :DItsellä on sama ongelma vastakkaista sukupuolta iskettettäessä :D
djrunkkari kirjoitti 05.10.2008 20:41:Maitodj.Nipsuhuuli wrote 10/05/2008 @ 18:37: Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :DItsellä on sama ongelma vastakkaista sukupuolta iskettettäessä :D
Miqqe wrote 10/05/2008 @ 19:15: Hienoa nipsu, listassa muutama legendaarinen drifting pätkä.Voi elämän kevät.
Nipsuhuuli wrote 10/05/2008 @ 18:37: Ja saa nähdä, uskaltautuisinko itse paikalle, kun olen "real lifessä" ihan sairaan ujo :DItsellä on sama ongelma vastakkaista sukupuolta iskettettäessä :D